חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עקרונות בעריכת קליפ חברים לחתונה

מאת: גיא דהןחתונות20/12/20121030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אספתי מספר עקרונות וכללים ששימשו אותי בכל הפעמים בהן הפקנו סרטי חתונה לחברים קרובים ובני משפחה. המסקנה העיקרית שלי הייתה שלא תמיד צריך עורך סרטים מקצועי ומספיקה תוכנה לעריכת וידאו ביתית.

הומור פנימי

אתם אומנם חברים של החתן כבר מהתיכון, שירתתם בנח"ל ביחד וחרשתם את הודו מקצה לקצה. אבל כל שאר ה-350 אורחים שצופים כרגע בסרט- לא.. ולכן אין מקום להומור ובדיחות פנימיות בסרט שלכם. צריך ללכת על מכנה משותף רחב ככל האפשר. לא יכולים להתאפק- מקסימום 2-3 יציאות איכותיות לאורך הסרט.

14:20

זה נכון שכדי להספיק לספר ולחלוק את כל הרעיונות שלכם צריך רבע שעה של סרט - אבל אחרי ארבע דקות מרבית האורחים יתחילו לאבד סבלנות. בקיצור- תקצרו. אם אתם לא בטוחים מה ישמור על כולם באולם מרותקים- לרוב קליפ עם מוסיקה, מקפיץ ושמח עדיף על סרט עלילתי ארוך..

הרשת החברתית

האינסטינקט הראשוני שלכם יהיה לערוך סרט במתכונת מצומצמת- רק החברים הקרובים שמכירים אחד את השני. אך ישנם לא מעט יתרונות בלערב גם את "הצד של החתן/כלה". ראשית, אם תדרשו להשקעה כספית העלות לראש תהיה נמוכה יותר. שנית, הכלה תתרגש מאוד לראות גם את החברות שלה מהצבא/הדודה מנהריה משתפות פעולה עם חברות הילדות שלה.

בעטיפה של ממתק

כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא שייצא לכם סרט חתונה איכותי, אבל כמו שכל פירסומאי מתחיל יודע- האריזה לא פחות חשובה מהמוצר. תשקיעו בעטיפה לדיסק של הסרט וכך תוכלו להעניק לחברים שלכם מתנה מיוחדת.

טכנו פוביה

אם כבר ערכתם קליפ חברים לחתונה בעבר אתם יודעים שהשניות לפי שהסרט מתחיל הן הארוכות והמלחיצות ביותר: האם הסרט יבוד, האם הפסקול יתאים לשפתיים... הדרך להקטין את אי הודאות היא לתאם מראש עם האולם ולוודא באיזה פורמט יש להביא את הסרט. מעבר לזה, כבר בשלב קבלת הפנים גשו לדי.ג'י ותעשו איתו בדיקת איכות אחרונה. לייתר בטחון...

ורק כדי שלא יהיו פאדיחות- תביאו גיבוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא נעים

קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים

www.confeti.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דהן

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: גיא דהןבידור ופנאי - כללי06/02/141120 צפיות
ממש מעבר לפינה מסתתר לו פורים ויחד איתו המסע לעבר רכישת התחפושת המושלמת. האם חייבים להוציא מאות שקלים על תחפושות מוכנות או שהמבחר ברשת מאפשר לנו לנצל את התחרות ורכוש אביזרים במירים זולים יותר?

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי27/01/14978 צפיות
החג הכי ישראלי בשנה מתקרב ויחד איתו כולנו הופכים להיות פטריוטים צבועים בכחול-לבן. אנחנו יוצאים לבמות במרכזי הערים ורוכשים אביזרים ליום העצמאות צבעוניים וזוהרים.

מאת: גיא דהןאירועים וחתונות – כללי22/01/141213 צפיות
כל אחד מאיתנו שזורם בו דם צעיר מחכה כבר שיגיע פורים. החג שמאפשר לנו לעטות רוח שטות ולצאת לרחובות בתלבושות ההזויות ביותר שלנו..

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות28/01/131255 צפיות
החתן והכלה בחרו להתחתן בחודשי החורף הקרירים. מעבר לסיכון שתקפאי במהלך החופה עלייך להתחיל לחשוב על ארגון מסיבת רווקות המתאימה לחודשי החורף. אספתי מספר עצות וטיפים בנושא.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות21/01/131027 צפיות
המסורת של ארגון מסיבת רווקים או רווקות לפני חתונה של חברים קרובים מוכרת לכולנו. אך בשנים האחרונות צץ לו טרנד חדש: מסיבת רווקים ורווקות משותפת. אנסה לפרט מה זה בכלל, למי זה מתאים ומה היתרונות והחסרונות.

מאת: גיא דהןמסיבות רווקים ורווקות30/12/121260 צפיות
מסיבת רווקים מהווה את יריית הזינוק הגברית לקראת החתונה המתקרבת. ניתן להתייחס למפגש הזה בקלות דעת ולהסתפק באלכוהול ועל האש, אך ניתן להפיק ממה הרבה יותר.זה יכול להיות ערב משחרר מהמציאות התובענית, התקרבות בין החברים של החתן לקראת החתונה ואי אפשר להתעלם מהתשומת לב המיוחדת שיש לתת לחתן לעתיד. איך עושים את כל זה בערב אחד? אספתי עבורכם כמה רעיונות

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica