חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכון יופי – הטיפולים שעושים את ההבדל

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה24/12/2012868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו יושבים מול הטלוויזיה אוכלים חטיפים או פיצוחים ומסתכלים על הדוגמנים והדוגמניות החטובים עם העור החלק והמושלם אשר מופיעים בפרסומות, ומה לעשות שרובנו לא נראים ככה. החדשות הטובות הן שתמיד אפשר להיראות טוב יותר ועולם הקוסמטיקה והרפואה האסטטית יכול לסייע לנו בכך. ככה שאת מצבורי השומן שנשארו לנו בגוף אחרי דיאטה שעשינו שאפשר להוריד, בפצעונים האדמדמים שצמחו בפתאומיות על הלחיים אפשר לטפל וגם את האף המעט גדול שירשנו מהמשפחה של אבא ואנחנו לא ממש שלמים עם אותה ה"ירושה" אפשר לתקן. אז נכון שלא בטחו שנראה כמו הדוגמנים והדוגמניות בטלוויזיה אבל באמצעות הטיפולים השונים אותם מציע עבורנו כל מכון יופי, נוכל בהחלט להיראות טוב יותר.

מכון יופי – הטיפולים השונים שיסייעו לנו להיראות יותר יפים

מכון יופי מציע מגוון רחב של טיפולים, בין היתר: טיפולים באקנה, טיפולים בבעיות של כתמים ופיגמנטציה, טיפול בסבוראה, טיפולי הסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולי מיצוק העור, מזוטרפיה, עיסוי רפואי, מניקור ופדיקור ועוד מגוון עצום של טיפולים, שכל אחד מהם יכול לסייע לנו להיראות קצת יותר טוב.

במידה ואנחנו מעוניינים לשפר את המראה שלנו, אך לא ממש מכירים את סוגי הטיפולים המוצעים באותו מכון יופי ולא בטוחים לגבי סוג הטיפול שיכול לסייע לנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב, ללמוד ולקרוא חומר לגבי סוגי הטיפולים הקיימים, לבדוק איך הם עובדים ועל מה הם בדיוק משפיעים ורק אז לקבל את ההחלטה לגבי הטיפולים אותם נעבור באותו מכון יופי.

מכון יופי – מתחילים בצעד הראשון

אחרי שאנחנו כבר יודעים איזה סוג טיפול או טיפולי יופי אנו רוצים וצריכים לעבור, כדאי אולי לקבוע פגישת יעוץ באותו מכון יופי – בעיקר במידה ומדובר בטיפולים הקשורים לרפואה האסטטית. בפגישת הייעוץ נוכל להבין פרטים יותר מעמיקים לגבי הטיפול, להציג שאלות המעניינות אותנו בנושא ולקבל פחות או יותר את התמונה הכללית של מה שהולך לקרות במהלך המפגש או המפגשים ואודות תוצאותיו של הטיפול. כשאנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים, נוכל להיות הרבה יותר רגועים ואף בציפייה לקראתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליהיא וקנין, בעלים: ליהיא ביוטי מכון יופי בוטיק

מכון יופי בוטיק הממוקם בטיילת תל אביב ומנוהל ע"י ליהיא וקנין, קוסמטיקאית רפואית מובחרת מבית ג'רנטיק. אווירה מדהימה, מקצועיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליהיא וקנין

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה24/01/13885 צפיות
הפנים שלנו הם האיבר החשוף ביותר בגופנו, פנינו מייצגים אותנו בכל מהלך חיינו כמו כרטיס ביקור, ככל שנדאג לשלמות עור הפנים ולהופעה מייצגת וחיונית שלהם, כך היחס כלפינו יבוא בהתאם. גם אם אדם איננו מרגיש יפה, טיפול פנים יעזור לו לקבל תחושה נינוחה וטובה יותר, ואין מי שלא היה רוצה להרגיש טוב בכל מקום ולקבל מחמאות רבות על מראהו החיצוני מה שמעלה את הביטחון העצמי ברוב המקרים.

מאת: ליהיא וקניןציפורניים16/01/135441 צפיות
מניקור הוא בעצם השם הכולל לטיפול בציפורניים. המניקור נעשה במכוני יופי וטיפוח, במכונים אלו לרוב נמצא גם טיפוח לחלקים נוספים בגוף ולא רק ציפורניים.

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה27/12/12969 צפיות
ישנן פעילויות שנשים מעדיפות לקחת בהן חלק יחד עם חברות, אותן הפעילויות מאפשרות להן לצד הפונקציונאליות שלהן גם לנצל את הזמן בכדי להתחבר אל החברות, לדבר ולשתף אותן במה שעובר עליהן, זה יכול להיות למשל ספורט – לצאת להליכה או לריצה משותפת, הרצון בחברת החברות יכול לבוא גם לידי ביטוי בללכת להסתפר יחד או לקבוע תור לטיפולי יופי או עיסוי ביחד עם חברות.

מאת: ליהיא וקניןיופי וטיפוח - כללי21/10/12842 צפיות
לפני שניכנס לפרטים לגבי אותם הקריטריונים, אחד הדברים העיקריים שאמורים לסייע לכם בבחירה, היא השאלה אם אותו מכון יופי מציע את הטיפול אותו אתם מעוניינים לעבור.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187271 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151947 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151883 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica