חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה24/01/2013885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה טיפול פנים ?

הפנים שלנו הם האיבר החשוף ביותר בגופנו, פנינו מייצגים אותנו בכל מהלך חיינו כמו כרטיס ביקור, ככל שנדאג לשלמות עור הפנים ולהופעה מייצגת וחיונית שלהם, כך היחס כלפינו יבוא בהתאם. גם אם אדם איננו מרגיש יפה, טיפול פנים יעזור לו לקבל תחושה נינוחה וטובה יותר, ואין מי שלא היה רוצה להרגיש טוב בכל מקום ולקבל מחמאות רבות על מראהו החיצוני מה שמעלה את הביטחון העצמי ברוב המקרים.

מזג אויר

בישראל מזג האויר אינו יציב וישנם שינויים רבים בעיקר במהלך החורף שיכול להיות עם ימים קרים ומיד אחר כך מתחילים ימים חמים יחסית. עור הפנים שלנו בשל היותו חשוף לכל, חשוף גם לנזקי מזג האויר, קור וחום אשר גורמים ליובש, אדמומיות, פצעי קור, פצעי בגרות, כוויות, הזעה ועוד יוצרים על פני שטח הפנים נזקים רבים. אם נעניק לפנינו טיפול נאות, נוכל לשמור על עור פנינו בריא ועמיד יותר מפני פגיעות שכאלו. אחד היתרונות הרבים בבחירת טיפול פנים בהתאמה אישית על ידי קוסמטיקאית, הוא מציאת תחושת שלווה ורוגע. כאשר אנו נמצאים בסביבה בה מזג האויר משתנה כל הזמן אנו נעשים לחוצים, כך שמזג האויר הפנימי משפיע גם הוא לרעה בנוסף על מזג האויר החיצוני.

תחושת טיפול פנים

טיפול פנים מעניק תחושת רגיעה ונינוחות. העור מתנקה על ידי החדרת תכשירים קוסמטים באמצעות מסאג' מרגיע. הקוסמטיקאית והמכון בה תימצאו ישרו עליכם אוירה מרגיעה. טיפולי הפנים יגרמו לכם לתחושת ניקיון ועורכם ירגיש רגוע ונעים למגע. אחרי טיפול פנים אשר נעשה בצורה מקצועית, לעומת טיפול פנים אשר נעשה באופן עצמאי וביתי, ניתן להנות לרוב מפינוקים, אשר מוצעים על ידי מכוני הספא והטיפול. כמעט בכל מכון קוסמטיקה ירצו להעניק לכם תחושת שלווה ורוגע על מנת לתת לכם חופש מחשבתי בנוסף לחופש הפיזי מחיי היומיום הלחוצים. חשוב לזכור כי פנינו הם העור, אשר יודע הכי טוב להעביר את תחושותיו בין אם לנו או לסביבה וכאשר פנינו רגועות ונינוחות כך גם הסביבה שלנו. קחו לעצמכם רגע מפנק ותנוחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליהיא וקנין, בעלים: ליהיא ביוטי מכון יופי בוטיק

מכון יופי בוטיק הממוקם בטיילת תל אביב ומנוהל ע"י ליהיא וקנין, קוסמטיקאית רפואית מובחרת מבית ג'רנטיק. אווירה מדהימה, מקצועיות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליהיא וקנין

מאת: ליהיא וקניןציפורניים16/01/135441 צפיות
מניקור הוא בעצם השם הכולל לטיפול בציפורניים. המניקור נעשה במכוני יופי וטיפוח, במכונים אלו לרוב נמצא גם טיפוח לחלקים נוספים בגוף ולא רק ציפורניים.

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה27/12/12969 צפיות
ישנן פעילויות שנשים מעדיפות לקחת בהן חלק יחד עם חברות, אותן הפעילויות מאפשרות להן לצד הפונקציונאליות שלהן גם לנצל את הזמן בכדי להתחבר אל החברות, לדבר ולשתף אותן במה שעובר עליהן, זה יכול להיות למשל ספורט – לצאת להליכה או לריצה משותפת, הרצון בחברת החברות יכול לבוא גם לידי ביטוי בללכת להסתפר יחד או לקבוע תור לטיפולי יופי או עיסוי ביחד עם חברות.

מאת: ליהיא וקניןקוסמטיקה24/12/12869 צפיות
אנחנו יושבים מול הטלוויזיה אוכלים חטיפים או פיצוחים ומסתכלים על הדוגמנים והדוגמניות החטובים עם העור החלק והמושלם אשר מופיעים בפרסומות, ומה לעשות שרובנו לא נראים ככה. החדשות הטובות הן שתמיד אפשר להיראות טוב יותר ועולם הקוסמטיקה והרפואה האסטטית יכול לסייע לנו בכך.

מאת: ליהיא וקניןיופי וטיפוח - כללי21/10/12842 צפיות
לפני שניכנס לפרטים לגבי אותם הקריטריונים, אחד הדברים העיקריים שאמורים לסייע לכם בבחירה, היא השאלה אם אותו מכון יופי מציע את הטיפול אותו אתם מעוניינים לעבור.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187272 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151947 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151884 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica