חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי חלונות בגובה

מאת: kinneret ovניקיון26/12/20121242 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכנולוגיות הבנייה המקובלות כיום עושות שימוש נרחב בקירות מסך ובחלונות קבועים במבנים גבוהים, מה שמחייב שימוש בטכניקות מיוחדות לניקוי חלונות בדופן החיצונית שלהם. המאמר מונה מספר שיטות עיקריות של ניקוי חלונות בגובה.

שיטות עיקריות לניקוי חלונות בגובה

טכנולוגיות הבנייה המודרניות מחייבות גם תחזוקה מתאימה. לכן ניקוי חלונות בגובה הופך לשירות פופולרי מאוד בשנים האחרונות. רבי קומות המחופים בקירות מסך, חלונות קבועים שלא ניתנים לפתיחה וחלונות הזזה שלא ניתן להגיע אל הדופן החיצונית שלהם מבפנים – כל אלה, בשילוב עם פיח ואבק האופייניים לערים בנות זמננו, מחייבים ניקוי חלונות בגובה. ישנן מספר שיטות לנושא, עליהן נפרט.

ניקוי חלונות בגובה מתבצע לרוב בשיטת הסנפלינג. ניתן לבצע ניקוי חלונות בגובה גם באמצעות פיגומים, אך שיטת הסנפלינג היא מהירה יותר וזולה יותר. בעוד שתהליך ניקוי חלונות בגובה באמצעות פיגומים פוגע זמנית בחזות המבנה ולעתים מקל על פורצים להיכנס אל תוך הבניין, בשיטת הסנפלינג חסרונות אלה אינם קיימים.

ניקוי חלונות בגובה יכול להתבצע גם באמצעות במות הרמה למיניהן, אך שיטה זו מוגבלת לגובה מירבי אליו הבמה יכולה להגיע, ולכן מתאימה למבנים נמוכים יחסית. כאשר מדובר במבני משרדים רבי קומות, שיטת במות ההרמה אינה מתאימה. בנוסף, בשיטה זו נדרש משטח דריכה בחזית הבניין, מה שלא תמיד מתאפשר. הפעלת מכונה עשויה לגרום למטרדי רעש, בעוד שתהליך ניקוי חלונות בגובה בשיטת הסנפלינג מתבצע ללא רעש כלל.

אחת מהשיטות החדשניות עבור ניקוי חלונות בגובה היא שיטת האוסמוזה ההפוכה, או שיטת ניקוי חלונות במים טהורים. בשיטה זו הניקוי מתבצע מהקרקע תוך שימוש במערכת הזרקת מים במוטות טלסקופיים. הגובה המירבי שניתן להגיע אליו בדרך כלל הוא כ- 20-25 מטרים מהקרקע, ובמידה והחלונות ממוקמים גבוה יותר יש להיעזר בבמות הרמה. בשיטה הזאת נעשה שימוש במים נטולי אבנית, והחלון נשאר נקי יותר. בהשוואה לשיטת הסנפלינג, טכנולוגיית המים הטהורים מאפשרת לנקות שטחי חלונות גדולים יותר בזמן קצר יותר.

לסיכום, קיימות מספר שיטות של ניקוי חלונות בגובה: פיגומים ובמות הרמה, סנפלינג ושיטת המים טהורים. בחירת השיטה המיטבית תלויה בגובה הבניין, שטחי החלונות ואפשרויות הגישה לחזית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחרת - אדריכלות, עיצוב פנים ובנייה ירוקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kinneret ov

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142842 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: kinneret ovגינון30/04/141100 צפיות
תכנון גינה חסכונית במים לא יחייב אתכם לייבש את השטח אלא יגרום לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. תכנון גינה באופן שיוביל לחיסכון במים רצוי שיעשה על ידי בעל מקצוע מתחום אדריכלות הנוף או הנדסת המים.

מאת: kinneret ovהשקעות20/03/141389 צפיות
השקעות בנדל"ן בארה"ב עדיין צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת להפיק מהם את המרב ולא למצוא את עצמכם דווקא מול הוצאות וסיכונים מיותרים. לכן לפני שבוחרים נכסים בשביל השקעות נדל"ן בארה"ב כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה גדולה המורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן יכולה להיות המיקרו כלכלה שלה.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147765 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: kinneret ovעיצוב גינות27/02/141041 צפיות
בחזית הבית, או מאחוריו, יש לכם שטח קטן ואתם חולמים ליצור בו גינה יפה, מקום נעים וצבעוני, בו תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר, או מאחר הצהריים שמשי עם הילדים. אז מאיפה מתחילים? קודם כל, מתכננים! עיצוב גינות קטנות, מצריך תכנון מדויק, על מנת שניתן יהיה לשלב בגינה את כל האלמנטים הרצויים, אך בצורה הרמונית ולא מעמיסה. כמו כן, תרצו לתכנן גינה אשר יהיה קל לתחזק אותה ולשמר את המראה הנעים שלה.

מאת: kinneret ovניהול30/12/13981 צפיות
רואה חשבון ירושלים מסייע רבות גם בכל הנוגע להתנהלות יעילה ואיכותית מול גופי הממשלה השונים, כגון ביטוח לאומי, מע"מ ועוד. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן וכסף, ולדעת באופן בטוח כי עניינים חשובים אלו מתנהלים כהלכה, ואינם נדחים או גורפים חובות וקנסות מיותרים.

מאת: kinneret ovאדריכלות נוף 26/12/131382 צפיות
עיצוב גינות באופן כללי הוא האומנות, התהליך ותכנון הצמחייה והנוף. הוא יכול להיעשות אומנם על ידי בעלי הגינה בעצמם אך על מנת לקבל תוצאה איכותית ומשביעת רצון כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום הגינון והנדסאי או אדריכל נוף בעלי ניסיון בתכנון של גינות עם שטח קטן יחסית.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211492 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181264 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181315 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171804 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171960 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171651 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161610 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica