חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון גינה חסכונית במים

מאת: kinneret ovגינון30/04/20141095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינה חסכונית במים

אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר שיש לקחת בחשבון  בתכנון של גינה היא ההוצאה על מים, בעיקר במדינה שהאקלים בה יבש והמים הנם משאב יקר.

תכנון גינה חסכונית במים  לא יחייב אתכם לייבש את השטח אלא יגרום לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. תכנון גינה באופן שיוביל לחיסכון במים רצוי שיעשה על ידי בעל מקצוע מתחום אדריכלות הנוף או הנדסת המים.

איך לתכנן גינה חסכונית במים?

ראשית, על מנת ליהנות מגינה אסתטית לא חייבים שיהיה בה דשא שבדרך כלל מצריך את רוב ההשקיה. בדומה גם חלק מהצמחים שאינם מחייבים כמויות גדולות של מים דווקא יתקשו לצמוח ליד מדשאות. מסיבה זו, אחת הדרכים לעצב גינה חסכונית במים שעדיין יהיה נעים לשבת בה היא  לחפות חלק מהשטח. חיפוי זה יכול להיעשות על ידי חלוקי נחל, אבני טוף, שבבי עץ, ריצוף אבן טבעית, דק סינטטי ועוד.

הצמחייה המועדפת לשם עיצוב גינה חסכונית במים היא החורש הארצישראלי. באופן זה גם אם מדובר בגינה קטנה עדיין ניתן לשתול מספר עצי אלה, חרוב או אלון. סביבם ניתן להשתמש בשיחים ממשפחת ההדסים שמתאפיינת בריח נפלא ובפריחה אדומה בסתיו ובאביב, שיחים ממשפחת הפרוטיאות שפורחים בעיקר בחורף או רותם, רוזמרין ועוד.

בדומה ניתן גם לרצף חלק מהשטח המיועד ולהניח בו רהיטי ישיבה או מתקנים לילדים. שיטה נוספת לחיסכון בעלויות האחזקה היא שימוש בהשקיה עמוקה. משמעות הדבר היא להשקות את הצמחייה אומנם בכמויות גדולות יותר של מים אך במרווחי זמן ארוכים יותר וזאת על ידי שימוש במערכת של טפטפות עם קוצב שמאפשר לשלוט בשעות ובכמויות המים.

מלבד זאת כאן המקום לציין שעצי פרי זקוקים בדרך כלל להשקיה מרובה. לכן אם רוצים לעצב את הגינה בצורה חסכונית אך לא רוצים להימנע משתילת עצי פרי, ניתן לשתול בה כמות מצומצמת יחסית של עצים מסוג זה.

פנו לחברת פסטורליה וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית על שירות תכנון גינה חסכונית במים.

 



תגיות המאמר: גינות מעוצבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחרת - אדריכלות, עיצוב פנים ובנייה ירוקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kinneret ov

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142838 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: kinneret ovהשקעות20/03/141387 צפיות
השקעות בנדל"ן בארה"ב עדיין צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת להפיק מהם את המרב ולא למצוא את עצמכם דווקא מול הוצאות וסיכונים מיותרים. לכן לפני שבוחרים נכסים בשביל השקעות נדל"ן בארה"ב כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה גדולה המורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן יכולה להיות המיקרו כלכלה שלה.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147762 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: kinneret ovעיצוב גינות27/02/141039 צפיות
בחזית הבית, או מאחוריו, יש לכם שטח קטן ואתם חולמים ליצור בו גינה יפה, מקום נעים וצבעוני, בו תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר, או מאחר הצהריים שמשי עם הילדים. אז מאיפה מתחילים? קודם כל, מתכננים! עיצוב גינות קטנות, מצריך תכנון מדויק, על מנת שניתן יהיה לשלב בגינה את כל האלמנטים הרצויים, אך בצורה הרמונית ולא מעמיסה. כמו כן, תרצו לתכנן גינה אשר יהיה קל לתחזק אותה ולשמר את המראה הנעים שלה.

מאת: kinneret ovניהול30/12/13977 צפיות
רואה חשבון ירושלים מסייע רבות גם בכל הנוגע להתנהלות יעילה ואיכותית מול גופי הממשלה השונים, כגון ביטוח לאומי, מע"מ ועוד. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן וכסף, ולדעת באופן בטוח כי עניינים חשובים אלו מתנהלים כהלכה, ואינם נדחים או גורפים חובות וקנסות מיותרים.

מאת: kinneret ovאדריכלות נוף 26/12/131379 צפיות
עיצוב גינות באופן כללי הוא האומנות, התהליך ותכנון הצמחייה והנוף. הוא יכול להיעשות אומנם על ידי בעלי הגינה בעצמם אך על מנת לקבל תוצאה איכותית ומשביעת רצון כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום הגינון והנדסאי או אדריכל נוף בעלי ניסיון בתכנון של גינות עם שטח קטן יחסית.

מאת: kinneret ovגינון13/11/131023 צפיות
גינה יפה ומעוצבת יכולה להיות מקום טוב לנוח בו אחרי יום עבודה קשה, וגם לשמש כריפוי בעיסוק. יש הרבה סיבות טובות לגינה מעוצבת, וגם הרבה דרכים להשיג אותה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811194 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica