חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגום ספרים

מאת: מכונת-כתיבהלימודי שפות30/12/2012750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר לתרגם מלל מסוים היה מצריך להעביר את אותו המלל או המסמך מגורם לגורם ואז היה מתבצע התרגום, הרי שכיום ניתן להעביר כמעט כל חומר דרך האינטרנט מצד לצד מה שמקטין מאוד את טווח הזמן של ביצוע תרגום ספרים.

ולכן, ניתן היום לראות הרבה יותר מפעם ספרים שמתורגמים משפה לשפה זמן לא רב לאחר שיצאו לאור בשפה המקורית. את אותם תרגומים מבצעות בדרך כלל חברות תרגום שונות אשר כל התמחותם הוא תרגום משפה אחת לשנייה.

מהן אותן חברות?

החברות אשר עוסקות בתרגום, בין אם מדובר על תרגום ספרים ובין אם מדובר על תרגום מסמכים מסוגים שונים מעסיקות בדרך כלל צוות גדול של מתרגמים במגוון שפות שונות. רוב המתרגמים אכן מתרגמים מאנגלית או לאנגלית מכיוון שזו השפה השלטת בעולם ורוב המסמכים הינם בשפה הזו, אך ישנם רבים שגם מתרגמים משפות ולשפות שפחות נפוצות כמו: פורטוגזית, סינית, תאילנדית, טורקית, אלבנית, ערבית, ועוד שפות רבות מן העולם.

איך מוצאים חברה טובה?

בין אם מחפשים תרגום ספרים ובין אם מחפשים תרגום של כל מסמך אחר חברות התרגום השונות יתנו את המענה. חיפוש חברה כזו יתבצע כמו כל חיפוש אחר נותן שירות דרך האינטרנט, בשורת החיפוש של גוגל. חשוב לשאול את החברות, בין אם מדובר על תרגום ספרים או מסמכים אחרים מהו ניסיונו של אותו מתרגם והאם ניתן לראות עבודות קודמות שלו ולהעביר למישהו שמבין את השפה. הדבר חשוב בעיקר אם מדובר על מסמך חשוב כגון מסמך משפטי, חוזה וכדומה בכדי שלא יתגלו אחר כך בעיות ואי הבנות בקשר למסמך שנכתב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131361 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131142 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131348 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131664 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131441 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131157 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131965 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222650 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192104 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173226 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173490 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172985 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172496 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171972 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica