חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סינון מים: לשתות ולשמור על הבריאות

מאת: שלום כהןקניות 30/12/2012673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש סיבות רבות שבגללן כדאי לשתות מים באופן עקבי וקבוע במהלך היום. שתיית מים היא דרך טובה לשמור על הבריאות, לשמור על כושר ולשמור על המשקל. בנוסף שתיית מים על בסיס קבוע גם עשויה לשפר את המראה של עור הפנים ועוזרת למערכת העיכול וגם עוזרת לגוף לפרק רעלנים. בנוסף, שתיית מים היא חסכונית יותר משתיית משקאות אחרים ומעלה את רמת האנרגיה שלנו. שתיית מים נקיים ובריאים המגיעים ממתקן מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים היא דרך טובה ליהנות מכל היתרונות הללו.

כדאי תמיד לחשוב על סוג המים שאנחנו מכניסים לגוף, מי ברז ומים מינרלים עלולים להכיל רמות גבוהות יחסית של חיידקים ומזהמים. מחקרים שונים מראים כי במים שעברו סינון בעזרת מסנני מים מסוגים שונים דוגמת מיני בר בעל סנן מים של שטראוס מים, קיימות רמות נמוכות מאד של חיידקים ומזהמים והם בריאים מאד, נקיים וגם טעימים. כך שאם אתם מקפידים על שתייה רבה של מים במהלך היום בכדי לשמור על בריאותכם, מים מטוהרים על ידי מסנני מים של תמי 4מבית היוצר של שטראוס מים הם אופציה חכמה.

המים טובים לבריאות

מים יכולים לסייע בירידה במשקל, ראשית בגלל שלרוב הם מחליפים משקאות עתירי סוכר ושנית בגלל שלעתים קרובות כאשר הגוף מאותת לנו על תחושת רעב יש סיכוי סביר שהוא בעצם צמא. שתיית מים לפני האוכל היא דרך מעולה לבדוק מה הגוף באמת צריך ובעקבות זאת דרך טובה לשלוט על כמויות האוכל המיותרות שאנחנו צורכים. בנוסף, צריכת מים היא דרך נהדרת לשמור על רמת אנרגיה גבוהה במהלך היום כיוון שהתייבשות עשויה בהחלט להוביל לתחושת עייפות וחולשה ולמנוע מאיתנו להרגיש רעננים ואנרגטיים.

עוד משהו שאנחנו לא חושבים עליו מספיק הוא הקשר בין כאבי ראש ושתיית מים, לעתים קרובות הפתרון לכאב ראש שמציק לנו הוא שתיית כמות גדולה יותר של מים במקום כדורים נגד כאבים מסוגים שונים. שתייה מרובה של מים יכולה גם לסייע למערכת העיכול שלנו לפעול בצורה חלקה יותר, לסייע למראה עור הפנים ולעזור לגוף לנקות ולסנן רעלים. כמות טובה של מים במערכת שלנו יכולה גם לעזור לנו להתעמל יותר, כיוון שכאשר אנחנו לא נמצאים במצב של התייבשות הגוף מוכן יותר לפעולה.

כמות ואיכות המים שאנחנו שותים

הדעות חלוקות לגבי כמויות המים שיש לשתות ביום וכמו כל דבר בכמויות מוגזמות גם כמות עצומה של מים אינה טובה בעבורנו. רוב הסיכויים שכמות המים המתאימה לכל אחת מאיתנו היא אינדיבידואלית ומשתנה אבל רוב המחקרים מדברים על כמות של לפחות חמש כוסות מים ביום בתור אופציה טובה עבור רובנו. מעבר לכמות המים כמובן שחשוב לשים לב גם לאיכותם. אופציה טובה עבור מים בריאים ונקיים הם מסנני המים של תמי 4מבית היוצר של שטראוס מים. מיני בר, בעל סנן מים איכותי, יספק לכם מים נקיים וטובים לבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20925 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195845 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213729 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205184 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186793 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica