חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי מפחד לפגוש טכנאי מזגנים

מאת: כתיבת מומחיםבית חכם30/12/2012832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי קרה לכם שביום הכי חם בשנה הגעתם הביתה סחוטים שכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו הוא הדלקת המזגן וצניחה לבהייה מתמשכת בטלוויזיה אחרי יום מפרך בעבודה? בוודאי שאתם מכירים את ההרגשה. עכשיו תארו לעצמכם שאתם לוחצים על הכפתור של שלט המזגן ולפתע לא קורה כלום? המזגן לא מקרר! אם אתם מכירים את ההרגשה אתם בוודאי יודעים כמה מעצבן זה יכול להיות. תקלות במזגן באמצע הקיץ הן דבר מעצבן לכל הדעות, אבל גם אם ננסה להיות הכי לא פולניים בעולם, אנחנו לא יכולים להימנע מכך.

מניעה

ניתן למנוע את התקלות הללו באחוזים גבוהים למדי. הדרך הטובה ביותר למנוע תקלות במזגן מתחילה קודם כל בביצוע התקנת מזגנים על ידי מתקין מקצועי, כלומר טכנאי מזגנים מוסמך שעבר הכשרה מתאימה. כל טעות הכי קננה בהתקנת המזגן יכולה לגרום נזקים ותקלות בעתיד ולכם אין להקל ראש בביצוע התקנת מזגנים. מעבר לכך, יש לבעת בדיקות תקופתיות למזגן כדי למנוע תיקון מזגנים שיעלה לכם הרבה.

מתי לבצע בדיקה תקופתית

את הבדיקות התקופתיות יש לבצע לפני תקופת הקיץ שבה הטכנאים עסוקים במיוחד וגובים תעריף גבוה עבור תיקון מזגנים או עבור התקנת מזגנים. בתקופה זו השימוש במזגן הוא פחות ולכם זהו הזמן הטוב ביותר לביצוע בדיקה או תיקון של המזגן. בדיקה תקופתית למזגן תסייע לכם לשמור על תקינותו ועל יעילות תפקודו ולכם מדובר בחיסכון כפול. גם חיסכון של תיקונים יקרים וכמובן חסכון כספי עקב יעילות המזגן.

ניקוי פילטרים והחלפת צינורות

בנוסף, יש להקפיד לנקות את הפילטרים אחת לעונה ומומלץ להחליף את הצינורות אחת לכמה שנים משום שהם מתבלים ונסתמים עם הזמן. בכל מקרה שבו אתם שומעים רעש לא מובן מהמזגן או שמתחיל טפטוף מים ממנו כדאי לקרוא לטכנאי. גם ירידה ביעילות הקירור שלו מהווה סימן לתקלה שעומדת להגיע. ככל שתזמינו טכנאי מוקדם יותר כך תוכלו לחסוך עלויות ולשמור על המזגן.

טכנאי מוסמך בלבד

חשוב מכל, אל תתנו לטכנאי לא מוסמך לגעת במזגן. מזגנים הם מור עדים ויד לא מוסמכת ולא מיומנת יכולה להרוס אותם על נקלה. בקשו לראות תעודת הסמכה לפני שהטכנאי מתחיל לעבוד וודאו שאתם מקבלים אחריות על התיקון

ניקיון פילטרים אחת לחודש-חודשיים (אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם)

החלפת צינורות ניקוז אחת לשנה –שנתיים (צינורות פלסטיק מתייבשים או נסתמים עם הזמן ולכן מומלץ להחליפם). תיקון מזגן במרכז תשומת הלב מצידכם תאפשר לכם ליהנות ממזגן איכותי שפועל בצורה הטובה ביותר גם בתקופות הפעלה ממושכות ורבות.

טכנאי מזגנים לצרכי תיקון וטיפול במערכות המיזוג יש להזמין במקרים הבאים:

רעש בלתי מוסבר ממערכות המיזוג- בדרך כלל מצביע על תקלה במערכת

נזילת מים או טפטוף (הן במבנה המזגן בתוך הבית והן ביחידת הדחיסה מחוץ לבית)

איכות קירור ירודה- במידה והמזגן לא מבצע את פעולתו נאמנה מומלץ לבדוק את פשר הבעיה הפנימית במערכת (לרוב בגלל חוסר בגז)

תיקון מזגנים במרכז העניינים מתבצע לרוב בעונת הקיץ, במהלכה מתעוררות בעיות רבות בגלל הצריכה המוגבר, תיקון מזגנים במרכז העונה החמה היא תופעה נפוצה במהלכה מבוצעים אלפי תיקונים למערכות המיזוג ברחבי הארץ.

בעונה החמה קשה מאוד להשיג טכנאי מזגנים מקצועי בגלל העומס הרב, לכן מומלץ לבצע בדיקות למזגן לפני תחילת עונת הקיץ. חיפוש מהיר במנועי החיפוש באינטרנט תחת המילים : תיקון מזגן במרכז (במידה ואתם גרים במרכז הארץ), או תיקון מזגנים במרכז, תוביל אתכם לעשרות אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים שיספקו לכם את השירות באופן מהיר ומקצועי ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131241 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138629 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131158 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181563 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica