חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ניתן לעצב את הבית בזול?

מאת: טומי רןשיפוצים01/01/2013814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לכל אדם – הוא ניראות הבית, התחושה שהוא מעניק ומשדר, נוחות ופונקציונליות וכמובן יש את מי שמאוד אוהב ומחפש לעשות SHOW על אורחיו. השאלה הנשאלת תמיד היא איך לעצב את הבית, מה ייראה טוב, במה להשקיע יותר ובמה פחות וכמובן מהן העלויות. ישנם מספר גורמים שמשנים את ניראות הבית והחדר: ריהוט, אביזרים, צבע הקירות, תמונות ורצפת הבית – האם היא מכוסה פרקט, שטיח או רצפה רגילה (שגם יכולה לכלול מגוון גדול של קרמיקות).

במאמר זה נדון בכח שיש לבחירת עיצוב מיוחד לרצפה.

שטיחים במבצע או פרקטים בזול

ישנן אפשרויות רבות לעיצוב רצפת הבית. החשיבות לאיכות המוצר קשורה לייעוד שלו. אם למשל מדובר בחדר ילדים, ברור שכל אחד יעדיף לכוון למבחר שטיחים במבצע. עם זאת, גם חשוב שהשטיח יהיה איכותי, נעים וקל לניקוי כי בדרך כלל הסיכוי שיתלכלך גבוה משטיח בחדר הורים למשל. לעומת זאת, רבים בוחרים לחדר ההורים פרקט . הבחירה בין פרקט זול ליקר יותר קשורה לגודל החדר וכמובן לתקציב. עם זאת, גם כשבוחרים פרקטים בזול, עדיין ניתן לבחור פרקט זול ואיכותי שיהיה תואם את ציפיות הדיירים.

כאשר דנים בעיצוב יתר הבית – הסלון, מטבח, חדר אמבטיה, רוב  האנשים יתייחסו לחדרים אלו כמאוד חשובים ופונקציונליים מכיוון שבסופו של דבר אילו החדרים שאנו נמצאים בהם מספר פעמים ביום. מרבית האנשים לא יקנו שטיח מקיר לקיר לסלון אלא יבחרו שטיח שישמש כסוד של מסגרת לספות ושולחן הסלון. ישנם שטיחים במבצע רבים מסוג זה ולכן מאוד חשוב לפנות לספקים הנכונים.

מאידך, למטבח ולחדר האמבטיה יהיה בעייתי יותר לבחור שטיח היות ואילו איזורים בהם יש מים ומתלכלכים לא מעט. ולכן פרקט זול לא יתאים – כי חייבים לבחור כזה שיהיה עמיד בנזקי המים – וישנם כאלו. חשוב רק ללכת למומחים בתחום ולהתייעץ.

היצע השטיחים במבצע או הפרקטים בזול הוא רב. ועל כן לכו תעשו סקר השוואות מחירים, תתייעצו בחברים שכבר עיצבו את ביתם וקבלו מהם המלצות. כך תוכלו לבחור את העיצוב הנכון עבורכם. בהצלחה ותתחדשו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131429 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131162 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132098 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131491 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211342 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201396 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica