חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי- מצטרף למגמת הצמחונות

מאת: מו קייטרינג02/01/2013644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בשנים האחרונות, מגמת הצמחונות גדלה יותר יותר ויותר. הרבה מאוד אנשים נמנעים מאכילת בשר מסיבות שונות, חלקן בריאותיות וחלקן מוסריות. קייטרינג חלבי מצטרף לשורת הצמחונות ומיישר קו עם אוכל בריא, טרי ואיכותי ללא הצורך במנות בשריות. תפריט עשיר הנשען על טהרת הירקות, המאפים והגבינות מעורר את החושים ומספק במידה רבה את צורכי האירוע. מארגני אירוע רבים כיום, ביניהם זוגות מתחתנים, מעוניינים להעביר את המסר שאפשר גם בלי בשר.

צמחוני אוכל דגים ?

ישנם כל מיני זרמים וגישות בתוך עולם הצמחונות. ישנם צמחונים שאוכלים דגים מדי פעם לפעם ושמחים לאכול דג באירוע כזה או אחר. בניגוד אליהם צמחונים אחרים נמנעים מאכילת דג הנחשב ביניהם לבעל חיים שווה ערך לפרה. כמובן שיש להתחשב בסוג קהל האורחים שמגיע לאירוע ולפיו להחליט לגבי התפריט. יש לקחת בחשבון גם שדגים מייקרים באופן משמעותי את עלויות הקייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי / צמחוני גורמה

בישול גורמה אינו משוייך אך ורק לעולם הבשר, למרות שאנשים רבים תופסים את עולם האוכל בצורה הזו. שף ברמה גבוהה מסוגל לבשל ולהכין מנות גורמה גם מתפריט צמחוני. עולמם העשיר של הירקות והפירות מאפשר משחק יצירתי וחופשי לשף והתוצאה בהחלט מדברת בעד עצמה. הצבעים העזים והטעמים השונים הופכים מנה צמחונית גורמה לחוייה קולינרית יוצאת מגדר הרגיל שתזכר לזמן רב.

קייטרינג חלבי כבר הרבה מאוד זמן מעניק שירותים של מטבח שכולל בתוכו גם פניה לשוק הצמחוני ונראה מגמה שרק תגדל עם השנים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו

מאת: מו אינטרנט - כללי19/02/13955 צפיות
קניה חנות וירטואלית היא אכן רכישה חכמה כל חנות ברשת האינטרנט שונה במקצת מהמתחרים שלה באמצעי תשלום וכמובן במגוון המוצרים וביכולות חנות וירטואלית בזירת המסחר האלקטרוני.

מאת: מו אינטרנט - כללי17/02/13948 צפיות
טכנולוגיה של חנות וירטואלית יכולה לקדם לכם את העסק אם רק תתנו לך הזדמנות האומנם מחסר באינטרנט לא יכול התאים לכל עסק יחד עם זאת אם כבר מתאים יכול לתת דחיפה גדולה לעסק שלכם .

מאת: מו אינטרנט - כללי16/02/13988 צפיות
חנות וירטואלית יכולה מאוד להצליח יחד עם זאת לא כל מוצר או שירות מתאימים למדיה של האינטרנט ולכן יש לבדוק זאת לפני הוצאות כספיות על עסק שלא מתאים .

מאת: מו אינטרנט - כללי15/02/13976 צפיות
חשיבה נכונה היום זה לקנות ברשת האלקטרונית וזאת מפני שיש באפשרותכם לשנות את המדינה מבחינת עלויות שסתם מכבידות על הקונה וגם הסוחר ולכן מסחר אלקטרוני יכול באמת לגרום לשינוי בהרגלי הצריכה וגם בהפחתה ניכרת להוצאות של כולנו .

מאת: מו מסחר אלקטרוני14/02/13987 צפיות
להרבה ישראלים אין את הכוחות לבדוק הרבה מחירים למוצרים שלהם שהם רוצים לרכוש משפט זה היה נכון עד לא מזמן אך כיום בעקבות מהפכת המחסר האלקטרוני יודעים אותם ישראלים איפה לחפש וגם לקנות את המוצרים אותם את צריכים .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131069 צפיות
הבדלים רבים יש בין חנות וירטואלית לחנות פיזית למעשה כיום בישראל עדיין השפעת השוק באינטרנט לא משפיע הרבה על שוק המכירות אך יום יבוא ונהיה דומים למרבית העולם המערבי ברכישות באינטרנט .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131058 צפיות
למרחק אין שום חשיבות כיום אם אתם רוכשים מוצר או שירות חנות וירטואלית במרבית הפעמים או אפילו בכל הפעמים יגיע המוצר אליכם ללא שתצאו מהבית ככה זה היום מסחר באמצעות האינטרנט .

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica