חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות ספא

מאת: דניאל מוריץספא02/01/20134966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הספא במקורו הוא טיפול במים במעיינות, בבריכות ובאמבטיה בתית, והוא מגיע מבלגיה והוא היה מקום לריפוי מחלות הנגרמות מהיעדר ברזל בגוף. הטבילה במי הספא   ושתייה שהיו מים מינרלים היו סגולות לריפוי מחלות ומכאובים.

בעבר שימש הספא לבילוי אירועים מיוחדים כיום משמש הספא במקום פינוק ומנוחה. בחבילות הספא אפשר למצוא את כל הטיפולים שבהם אפשר להפיג את המתח   שבחיי היום יום, בעבודה ובמשפחה, והצורך להתפרק. בסיומו של יום פינוקים יתמלא הגוף באנרגיה מחודשת לחזור ולתפקד. 

אנשים רבים בוחרים לצאת לבילוי במועדוני ספא שהפכו למקום לזוגות צעירים, ליום כיף לקבוצות ממקומות עבודה ולאנשים המחפשים מקום רגוע ושקט ולאלה   האוהבים טיפולים מפנקים.   המחירים לבילוי בספא שונים ממועדון למועדון והם מורכבים על פי מספר הטיפולים הרצויים. ומי שרוצה יום פינוק ומנוחה אבל אינו מעוניין להוציא כסף רב יוכל למצוא   בין מועדוני הספא גם כאלה המציעים חבילות במחירים זולים. יש הרואים בבילוי בספא כתחליף ליציאה למסעדה או בית קפה ומקום לחיזוק קשרים זוגיים. 

התחרות בין המועדונים הביאה את הצורך בפיתוח דרכים נוספת למשוך את הקהל לבוא לבילוי ופינוק דווקא במועדון שלך. אחת הדרכים הייתה הצעת חבילות ספא.    בכל המועדונים ניתן לקבל טיפולי מסאז', בריכות שמנים, ועוד אבל כל מועדון היה צריך לצאת עם משהו ספציפי למקום שלו.   במועדונים רבים ניתן לקבל טיפולים נוספים כגון  עיסוים וסוגי מסאז'ים שונים מאילו המקובלים והידועים, בריכת שחיה מחוממת ומקורה. וכן עיסוי עם קונכיות ואבנים   חמות, הקונכיות שבעבר היו נזרקות לפח עוברות תהליך מיון קפדני ניקוי ושיוף החום המופץ מהם בעת הטיפול מרגיע את כל הגוף. 

ריבוי חבילות ספא בשוק שמכילות את כל מגוון הפינוקים הקיימים במועדון חייב לצאת גם עם חבילות ספא המותאמות לציבור על פי צרכיו. לזוג החוגג יום נישואין  תהיה   חבילת ספא שונה מזו המוצעת לקבוצת חברים החוגגים יום הולדת לאחד מחבריהם או  לעובדים המגיעים ליום כיף. ישנם מועדוני ספא המציעים חדרי שאנטי למנוחה   לאחר הטיפול. ומקום לחגוג מסיבות רווקים.   מועדוני הספא גילו את הפוטנציאל של קהל החוגג אירועים שונים והמחפש דרכים נוספות לריגושים, ויצאו בחבילת ספא שהיא מתנה המוענקת לחוגגים יום הולדת יום   נישואין או מקום להצעת נישואין. 

על מנת להרחיב את קהל המבקרים במועדון הספא והחדרת מגזרים חדשים היה צורך בחבילות ספא למגזר החילוני והערבי ולמגזר הדתי והחרדי. מן הסתם הארוחה   בחבילת הספא לחרדים ודתיים תהיה שונה מזו של החילוניים והערבים.  יציאה בחבילות ספא ייחודית למגזר החרדי הרחיבה את קהל המבקרים בספא וכיום גם המגזר החרדי מגיע לקבל טיפולים ופינוקים.  חברות ומשרדי נסיעות לתיירות פנים ותיירות חוץ מציעים חבילות נופש הכוללות גם חבילות ספא. ישנם בתי מלון בהם יש מועדוני ספא. ובחלק מחבילות הנופש לחופשה   במלון  ניתן לכלול כניסה לספא. 

באתרי האינטרנט ובאמצעי התקשורת האחרים ניתן למצוא מגוון פרסומים לחבילות ספא למועדוני ספא שונים ברחבי הארץ. ולמי שאינו מעוניין בנסיעה ארוכה יכול   למצוא מועדון מתאים באזור מגוריו. מועדוני הספא מצויים מקרית שמונה שבצפון ועד אילת בדרום. רבים מבין היוצאים לבילוי סוף שבוע במלונות או בצימרים בוחרים   לקחת גם חבילת ספא ולשלב מנוחה עם פינוקים.  

החוויה המוענקת לבאים לספא, והימצאות מועדוני ספא בקרבה, היא בלתי נשכחת ורבים מביניהם יבואו ויחזרו שוב ואף ימליצו לחבריהם ולבני המשפחה שלהם לבחור   חבילות ספא ולצאת ליום פינוק. הגוף המשוחרר לאחר הטיפול במסאז' טוב ובאמבטיית שמנים ריחנית.

 



תגיות המאמר: חבילות ספא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152695 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152160 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152816 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146412 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148661 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131804 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica