חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורדת שירים מיוטיוב זו לא מילה גסה

יוטיוב הינה הצלחה ענקית בעולם , אך התחילה קטנטנה וצברה תאוצה . יום אחר יום , לאט אבל בטוח החלה יוטיוב להתפתח כאשר החלו הגולשים להעלות סרטונים ביתיים של בילויים ,ימי הולדת וכל סוגי האירועים המשפחתיים וזאת בכדי להעביר לבני משפחה אחרים ולשמור בזיכרונם, אלא שכמה שנים לאחר הקמת האתר ראתה גוגל את הפוטנציאל הענק שטמון ביוטיוב והחליטה לרכוש את אותו. היום כפי שכולכם רואים , השקעתה של גוגל התבררה כנבונה ביותר כאשר יוטיוב הוא אחד מהאתרים הגדולים בעולם (מיד לאחר גוגל ופייסבוק) . האתר שימש להעלאת תכנים ביתיים אך הפך לאתר שבו סרטונים עם מסרים מסוימים או פשוט שטויות מצחיקות נהפכים לויראליים ברשת כאשר אופן ההסבר שלהם הוא יצירתי ומושך אליו אנשים מכל רחבי העולם . עד שגם משווקים החלו להבין את היתרונות של יוטיוב והחליטו לפרסם שם את השירים של האומנים אותם מייצגים , אלא שהשירים והסרטונים זמינים רק בעת חיבור לאינטרנט - ואתם בטח חושבים לעצמכם , מה אם אני ארצה לצפות בסרטון או להאזין לשיר בלי חיבור ?

לא צריך לדאוג , כאן נכנסים לפעולה אתרים שאחראיים על הורדת שירים מיוטיוב . בקלי קלות תוכלו להוריד שיר או סרטון מיוטיוב ולראותו גם בלי חיבור אינטרנט , ועוד בלי שום תוכנה מסורבלת . אלא אתר אינטרנט פשוט שמאפשר הורדה מיוטיוב – וזה ממש פשוט , בדיוק כמו שזה נשמע . והאתר מציע לא רק רק הורדת שירים מיוטיוב אלא הורדה של סרטונים וזאת לפי בחירתכם – בקליק אחד בלבד . הורדה מיוטיוב מתבצעת בכמה קליקים קטנים והוזזת העכבר באופן מינימאלי ביותר . השלב הראשון הוא העתקת הכתובת של הסרטון אותו תרצו להוריד והשני הוא הדבקתו בחלון ההורדה . בדיוק כאן נגמר החלק ה"קשה" , משם פשוט בחר פורמט (MP3 הוא ברירת מחדל) וללחץ Convert (המר)  ולינק להורדת השיר באיכות גבוהה יופיע בחלון. זהו זה ! עכשיו לא תהיה תלוי יותר באינטרנט ותוכל להאזין לשיר \ סרטון שבחרת ולהוריד אותו כמה שנפשך תחשוק .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארתור צ'ייקובסקי

מאת: ארתור צ'ייקובסקיאינטרנט - כללי03/01/13734 צפיות
במאמר נדבר על התפתחות האוכל ואיך המתכונים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו , וכן איפה מוצאים אותם ?

מאת: ארתור צ'ייקובסקיאינטרנט - כללי23/12/12810 צפיות
כל גולשי פייסבוק רודפים אחר הלייק , ובאיזו צורה קל לקבל אותו ? נכון ! דרך סטטוסים גאוניים ומצחיקים בפייסבוק . במאמר נדון איפה יש סטטוסים לפייסבוק ולמה בכלל כותבים סטטוסים ?

מאת: ארתור צ'ייקובסקיאינטרנט - כללי23/12/12816 צפיות
הורדת שירים מיוטיוב יכולה להיות יותר קלה ממה שחשבתם , בלי שום תוכנות ולחיצות מיותרות ! כאן תוכל ללמוד על אתרי ההורדה מיוטיוב שמאפשרים הורדה יעילה ללא סרבול

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222986 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213465 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163184 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica