חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סינון מים

מים איכותים הם מוצר אלמנטרי לכול משק משפחתי והכול עסק, אך איכות המים המסופקרת על ידי המדינה אינה מובטחת לנו, בעוד ברמה הארצית ניתן לקבל מים באיכות סבירה, כשאלו עוברים לרמה העירונית הם עוברים דרך צנרת לקויה ומיושנת ה'מוסיפה' להם מזהמים שונים, גם מצב הבארות ומי התהום אינו מעודד, שפכים תעשייתים, מלחים וצריכת יתר גרמו לכך שחל גדול מהם מזוהמים והשאר גבוליים ועדיין מוזרמים דרך הצינורות העירונים לברזינו. סינון מים הינו ענף מתפתח המאפשר לנו האזרחים לשים בכול בית שלנו מנגנון הגנה מפני סיכוני המים המגיעים אלינו, ומאפשר צריכת מים צלולים ונקיים ללא חשש.

ישנה תחרות בין מים מינרלים למים מסוננים, ישנם יתרונות לכול צד אך כששוקלים את התמונה הגלובלית, רבים היתרונות לטובת שיטת המים המסוננים. בעוד מים מינרלים מבטיחים העשרה מינרלית של הגוף, אלו מים שקשה להעביר אל הבית והעברתם כרוכה בהסכמה שקטה להגדלת הרעת איכות הסביבה, מים בכדים דורשים לוגיסטיקה של משאיות, דורשים כימיקלים להפקת הכדים, והכדים בסוף דרכם מהווים מטרד סביבתי. מים מסוננים לעומתם נגישים בכול עת ללא צורך להמתין לנותני השירות, אינם דורשים תחלופה תכופה, אינם פוגעים בסביבה וידידותים יותר לשימוש.

חברות מובילות בתחום סינון המים ומתקני מיני בר למים, דואגות כול הזמן להתחדש במחקר של טיהור המים, מחקר של עיצוב תעשייתי ליצירת המתקן הנוח ביותר לשימוש, האטרקטיבי, והבטוח, ובמחקר בצריכת אנרגיה נמוכה. חברות מובילות כמו אלקטרה, מעיינות, שטראוס מים שלה שלוחות בינלאומיות ועשרות פטנטים יחודים, וטבע, מפעילות טכנולוגיות חדישות המאפשרות שילוב של סנני מים מסוגים שונים במרחב קומפקטי וקטן. שטראוס מים אף פיתחה סנן מים בשם ''מייז'' אשר מהוה את העתיד בתחום משום שבגודל קופקטי של סנן מים רגיל הוא מכיל את כול הסננים האחרים והיכולות השונות שלהם.

סוגי סננים שונים

ישנם מספר סוגי סנן מים שנועדו כול אחד להפטר מקבוצת מזהמים אחרת. ישנו סנן מים פחמי שנועד לנטרל את המים ממזהמים אורגנים, ריחות, עכירויות, וטעמים זרים, הצורך בהחלפתו תלוי בכמות המים העוברים דרכו ובמוצר עצמו. ישנו מסנן בשיטה של אוסמוזה הפוכה שהוא אידיאלי לטיפול באבנית, מתכות מומסות, ומלחים. וישנה נורת הUV שקרינתה מחסלת בקטריות וחיידקים במים. ניתן להתקין מסנני מים במקומות מרכזים בצנרת או לרכושם כחלק מוטמע במתקן של מיני בר עצמו. מתקן המיני בר מאפשר שילוב בין סינון יעיל לעמדת מזיגת מים בטמפרטורות שונות ובהתאמה לכלים שונים, המים נמזגים בטמפרטורות שונות, מקר עד רותח, והעיצוב של מתקו מיני בר משתנה ורחב לפי קשת טעמים וסגנונות.

כיצד לבחור במתקן סינון מים

בין אם אתם מעונינים במסנן מים חיצוני או כחלק ממני בר, בין אם בתצורה משפחתית, משרדית או אישית, כדאי להקפיד בראש ובראשונה שהמוצר עומד בתווי תקינה ישראלים, מוצר שלא עומד בכך מומלץ מאד לוותר עליו לגמרי. כדאי לבחור במוצר שלו היסטוריה ומוניטין ארוך וחיובי, לדוגמא מוצר מיני בר תמי 4 מבית שטראוס מים הוא בעל מוניטין ארוך שנים בתחום והיה מהראשונים בארץ, כדאי לבחור מוצר אשר נשען על חברה ידועה המפעילה רשת לוגיסטית, שירות לקוחות, ומעבדות תיקונים, כדאי לבחור במוצר עם אחריות טובה, ולבדוק את התחלופה הרצויה של הפילטרים, הסננים הנורות וכדומה ועלותם השנתית ולהשוות עם חברות מתחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195825 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205259 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205179 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205482 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205571 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195880 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196088 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica