חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש פנים להצלחה: מהן השיטות המובילות לטיפול בקמטים?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי08/01/2013929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו מיתוסים רבים שהצמיח מתוכו עולם האנטי אייג'ינג, גם הטיפול בקמטים הוליד מספר שיטות שהיו נפוצות בעיקר בעבר, וכיום יעילותן מוטלת בספק. כך לשם המחשה האינטרנט מוצף במוצרים שמבטיחים עור חלק יותר ותרגילים שנועדו לאמן את שרירי הפנים. מחפשים טיפולים בקמטים שבאמת עובדים? בשורות הבאות תמצאו מידע על שיטות מוכחות להצערת עור הפנים.

טיפולי פילינג

כל טיפולי הפילינג מבוססים על אותו עיקרון של הסרת שכבות עור חיצוניות לטובת חשיפת שכבות העור הרעננות שמתחת להן. טיפולי פילינג משמשים גם לטיפול בקמטים וככל שהפילינג חודר לשכבות עור עמוקות יותר, כך הוא מאפשר טיפול בקמטים עמוקים יותר. ישנן שלוש דרגות של פילינג רפואי: פילינג שטחי, בינוני ועמוק. בעוד הפילינג השטחי כמעט אינו כרוך בתופעות לוואי, הפילינג העמוק כרוך בתקופת החלמה שנעה בין שבועיים לשלושה, אך שווה את ההשקעה: טיפול פילינג עמוק מגיע עד לשכבת העור האמצעית ולמעשה מגהץ את הקמט. התוצאה שמתקבלת עשויה להקנות למטופל מראה צעיר במספר שנים.  

באילו חומרים משתמשים?

החומרים שבהם משתמשים כדי להעלים קמטים באמצעות טיפולי פילינג הם רבים ומגוונים. בין היתר נפוץ השימוש בפילינג כימי עמוק, שמבוצע בהרדמה מלאה. במסגרת הטיפול מורחים על פני המטופל תמיסה כימית לפרקי זמן קצרים, שבניהם מניחים קומפרסים קרים שנועדו להרגיע את העור. בשנים האחרונות נכנסו לשימוש גם טיפולי פילינג באמצעות לייזר שיעילותם גבוהה מאוד, במהלכם מוסרות שכבות העור באמצעות חימום הרקמה.  

ניתוחי מתיחת פנים

זוהי התערבות כירורגית המבוצעת בהרדמה כללית, ומיועדת בעיקר למקרים שבהם המטופל סובל מצניחה של העור. במהלך הניתוח נעשים חתכים באזור הפנים לצורך הוצאת שומנים ומתיחה של העור. לאחר תקופת התאוששות של 24 שעות המטופל משוחרר לביתו, ויכול לחזות בשינוי בולט לעין כמספר שבועות לאחר מכן.

למרות התוצאות היפות של טיפול בקמטים באמצעות מתיחת פנים, יש לזכור שמדובר בהליך כירורגי עם כל המשתמע מכך. ראשית, בשל העובדה שהטיפול מתבצע בהרדמה מלאה, עשויים להיווצר סיבוכים הקשורים להרדמה. שנית, עשוי להיווצר זיהום שנגרם לעיתים כתוצאה מהתערבות כירורגית. הסיכון הוא נמוך אך קיים, וחשוב להיות מודעים אליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר' אלמן- רשת מרפאות אתסטיקה ויופי. טיפולים בפיקוח רפואי של מומחית ברפואת עור. מגוון טיפולים:

הסרת קעקועים, הזעת יתר, טיפול בצלקות, הסרת שיער ועוד.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' אלמן

מאת: דר' אלמןטיפול בעור03/05/131133 צפיות
בדומה לקמטים המצטברים על העור, גם כתמים ופיגמנטציה הן תופעות נפוצות שאפשר לטפל בהן בקלות וליצור מראה חלק, נעים ובריא. איך נוצרים כתמים על הפנים ואיך אפשר לטפל בהם בצורה יעילה באמצעות שיטות מתקדמות?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור27/03/131018 צפיות
עובדה ידועה היא שלאחר טיפולי פילינג, אסור להיחשף לשמש. לכן, אין זמן יותר מתאים לביצוע טיפול זה מאשר סיום החורף ובוא האביב. ביצוע טיפול פילינג כעת יאפשר לעור הפנים להבריא לחלוטין עד להגעתם של ימי הקיץ הלוהטים. מה חשוב לדעת כאשר מבצעים טיפולי פילינג? התשובות בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי18/02/131161 צפיות
זיעה מרובה גורמת למבוכה ולחוסר נעימות רבה – בכל פעם שנוצרים עיגולי זעה או שרוצים ללחות יד מיוזעת. מדובר בתופעה שכיחה למדי, שמטרידה אחד מתוך עשרה אנשים באוכלוסייה ולכן מעסיקה אותנו רבות. אם נוסיף לכך את החום הארץ ישראלי, ואת הזיעה שמגיעה ממילא במצבי התרגשות – נקבל מטרד של ממש. איך אפשר לטפל בו ביעילות מרבית?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי10/02/131192 צפיות
שמירה על הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית יכולים לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות של גופינו. לא פחות חשוב לשלב שיגרת טיפוח וטיפולי פנים להשגת מראה צעיר ורענן בדרכים שונות. על כך נספר בהרחבה בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי01/01/131052 צפיות
כיום ישנם טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג אשר מאפשרים לך להיראות במיטבך – לקראת אירוע חשוב או "סתם" כדי להרגיש קורנת ביום יום. בשורות הבאות ריכזנו עבורך את הטיפולים המובילים.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131661 צפיות
האם ידעת כי ישנם טיפולים אסתטיים אשר יכולים להיות שותפים להצלחתך ולשמר את עור פנייך זוהר ורענן למשך זמן? זה הזמן לערוך הכרות עם השותפים הטבעיים של אשת הקריירה המטופחת והמצליחה.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131327 צפיות
כיום ישנן דרכים רבות לבצע ביעילות הסרת קעקועים – מהן השיטות שעומדות לרשותכם ובאיזה הכי כדאי לבחור? התשובות בשורות הבאות.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica