חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי פנים: להחזיר את ברק הנעורים

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי10/02/20131197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום אפשר כבר להודות: כולנו חולמים להישאר צעירים לנצח. אולי אין באפשרותנו לעצור את גלגלי הזמן , אך בוודאי ישנם מספר צעדים שנוכל לנקוט בכדי להיראות צעירים וחיוניים יותר. מה אפשר לעשות? שמירה על הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית יכולים לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות של גופינו. לא פחות חשוב לשלב שיגרת טיפוח וטיפולי פנים להשגת מראה צעיר ורענן בדרכים שונות. על כך נספר בהרחבה בשורות הבאות.  

ויהי עור: הבעיה ופתרונה

ככול שאנו מתבגרים עור גופינו הופך להיות דק ויבש יותר. קצב חילוף החומרים והתחדשות תאי העור הופכים לאיטיים יותר והעור נראה חסר ברק וחיוניות. וזה עוד לא הכול – אנו חשופים יום יום לנזקי השמש, זיהום אוויר, פגעי מזג האוויר השונים (כדוגמת רוחות החורף הקרות), הפוגעים בעיקר בעור הפנים החשוף. אז האם מדובר במלחמה אבודה מראש? וודאי שלא. בחירה נכונה בטיפולי פנים מתאימים יכולים להגן על עור הפנים מפני נזקים אלו, ואף לשקם אזורים אחרים הדרושים טיפול מעמיק.

טיפול פנים: מהם סוגי הטיפול השונים?

השיטות השונות של טיפולי פנים מגוונות וכוללות בין היתר תהליכי ניקוי, הזנה וחידוש של עור הפנים. ישנם טיפולים כדוגמת טיפולי מסאז' פנים ושימוש במסכות שונות, התורמים לניקוי וריכוך העור. טיפולים אחרים כדוגמת טיפולי פילינג מאפשרים את הסרת תאי העור המתים משכבת העור החיצונית, וניתן לבצעם בדרגות עומק שונות בהתאם לצורך. כדאי לשלב טיפולים אלו עם טיפולי אנטי אייג'ינג המחדירים לחות לעור, לצורך העלמת הקמטים ומיצוק העור. המתקדם שבהם הוא הג'ט פיל החדשני, המשפר את מרקם העור ותורם למיצוקו במסגרת טיפול שמרגיש כמו עיסוי נעים.

טיפולי פנים - לא לנשים בלבד

המודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה כבר מזמן אינה נחלתן של נשים בלבד וכיום אפשר למצוא שירותי טיפוח וטיפולי פנים גם לגברים. האם קיים הבדל? לרוב עור הפנים של הגבר שומני ועבה יותר, כול שכן חשוף יותר, לבעיות עור וגירויים בשל חתכים הנוצרים בזמן הגילוח. מה אפשר לעשות? הכי חשוב – לא להסס ולפנות לקבלת הטיפול המתאים לעור הפנים! לרוב יהיו אלה טיפולי פנים המתאימים לבעיות האופייניות לעור פנים שמן. ניתן אף לשלבם עם טיפולי אנטי אייג'ינג  אשר יטיבו לטפל בקמטי הפנים, כדוגמת קמטים הנוצרים בזווית הפה והעיניים.

אולי  הדרך לפענוח סוד הנעורים עוד ארוכה, אך תמיד כדאי לנו לזכור כי לרשותנו עומדים כבר כעת, מגוון טיפולים המאפשרים, לפחות בכל הקשור למראה, להחזיר את הגלגל כמה שנים אחורנית...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר' אלמן- רשת מרפאות אתסטיקה ויופי. טיפולים בפיקוח רפואי של מומחית ברפואת עור. מגוון טיפולים:

הסרת קעקועים, הזעת יתר, טיפול בצלקות, הסרת שיער ועוד.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' אלמן

מאת: דר' אלמןטיפול בעור03/05/131137 צפיות
בדומה לקמטים המצטברים על העור, גם כתמים ופיגמנטציה הן תופעות נפוצות שאפשר לטפל בהן בקלות וליצור מראה חלק, נעים ובריא. איך נוצרים כתמים על הפנים ואיך אפשר לטפל בהם בצורה יעילה באמצעות שיטות מתקדמות?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור27/03/131023 צפיות
עובדה ידועה היא שלאחר טיפולי פילינג, אסור להיחשף לשמש. לכן, אין זמן יותר מתאים לביצוע טיפול זה מאשר סיום החורף ובוא האביב. ביצוע טיפול פילינג כעת יאפשר לעור הפנים להבריא לחלוטין עד להגעתם של ימי הקיץ הלוהטים. מה חשוב לדעת כאשר מבצעים טיפולי פילינג? התשובות בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי18/02/131165 צפיות
זיעה מרובה גורמת למבוכה ולחוסר נעימות רבה – בכל פעם שנוצרים עיגולי זעה או שרוצים ללחות יד מיוזעת. מדובר בתופעה שכיחה למדי, שמטרידה אחד מתוך עשרה אנשים באוכלוסייה ולכן מעסיקה אותנו רבות. אם נוסיף לכך את החום הארץ ישראלי, ואת הזיעה שמגיעה ממילא במצבי התרגשות – נקבל מטרד של ממש. איך אפשר לטפל בו ביעילות מרבית?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי08/01/13933 צפיות
האינטרנט מוצף במוצרים שמבטיחים עור חלק יותר ותרגילים שנועדו לאמן את שרירי הפנים. מחפשים טיפולים בקמטים שבאמת עובדים? בשורות הבאות תמצאו מידע על שיטות מוכחות להצערת עור הפנים.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי01/01/131058 צפיות
כיום ישנם טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג אשר מאפשרים לך להיראות במיטבך – לקראת אירוע חשוב או "סתם" כדי להרגיש קורנת ביום יום. בשורות הבאות ריכזנו עבורך את הטיפולים המובילים.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131665 צפיות
האם ידעת כי ישנם טיפולים אסתטיים אשר יכולים להיות שותפים להצלחתך ולשמר את עור פנייך זוהר ורענן למשך זמן? זה הזמן לערוך הכרות עם השותפים הטבעיים של אשת הקריירה המטופחת והמצליחה.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131333 צפיות
כיום ישנן דרכים רבות לבצע ביעילות הסרת קעקועים – מהן השיטות שעומדות לרשותכם ובאיזה הכי כדאי לבחור? התשובות בשורות הבאות.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica