חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חימום לימי החורף הקשים - כללי בטיחות

מאת: Shaiבית חכם09/01/2013891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המדריך לחימום הבית באופן בטיחותי בימי החורף הקרים

לצערנו, מדי חורף מדווחים באמצעי התקשורת השונים על שריפות שקרו בשל חוסר מודעות לשימוש בטיחותי במכשירי חימום שונים. אל תגידו "לי זה לא יקרה". כך תמנעו את האסון הבא.

החורף גורם לאנשים להשתמש במגוון רחב של מכשירים חשמליים לצורך חימום הבית: תנורי נפט, מפזרי חום וסדינים חשמליים. אלה הם רק חלק מאותם מכשירים שעוזרים לכולם ליהנות מטמפרטורה נעימה, גם בעונה הקרה של השנה. מדי שנה השימוש באותם מכשירים הולך וגובר. לכן, חשוב להגביר את המודעות לשימוש נכון במכשירים אלו.

בטיחות אש בחורף

· תנורי חימום יש למקם הרחק מווילונות, מבגדים, ממצעי מיטה ומחומרים דליקים אחרים.

· חזרתם לביתכם והגשם "תפס" אתכם בדרך? התרטבתם עד לשד עצמותיכם? חשוב לזכור שתנורי ספירלה ומפזרי חום אינם משמשים כמייבשי כביסה. לכן, בשום פנים ואופן אל תניחו עליהם בגדים לייבוש.

· יש לכם מכשיר חימום ביתי אשר פועל באמצעות גז או נפט? אל תשכחו להשאיר פתח לאוורור הבית. בנוסף, הימנעו מלתת לילדים להדליק את המכשירים האלו וכמו תמיד, הקפידו להרחיק גפרורים ומצתים מהישג ידם. מטף איכותי בקרבת יד תמיד יסייע.

· החשמל "נפל"? צרו קשר אך ורק עם חשמלאי מוסמך, על מנת לא לגרום לקצר חשמלי שעלול להוביל להתפרצות שריפה. כמו כן, יש לזכור שלא להפעיל בו זמנית מכשירי חשמל רבים, מאחר וגם מצב כזה עלול לגרום קצר חשמלי.

· במידה ומזג האוויר הסוער גרם להפסקת חשמל, ופתרון התאורה היחידי שברשותכם הוא הדלקת נרות, יש לזכור להרחיק אותם מחומרים דליקים. אל תתהלכו עם הנרות ממקום למקום. פשוט הניחו אותם על משטח יציב ובלתי דליק, למשל – על השיש במטבח. במידה ויש לכם מעמדי נרות דקורטיביים, יש לוודא שהם אינם דליקים לפני שמניחים בתוכם את הנרות. חשוב להרחיק את הנרות מרוח פרצים, שעלולה להפיל את הנרות. כמו כן, במידה ואתם מגדלים חיות מחמד, שימו את הנרות במקום שאליו הן אינן יכולות להגיע בקפיצה. השגיחו על הנרות, ובשום פנים ואופן אל תלכו לישון מבלי לכבותם.

· אם אתם משתמשים במכשיר חימום כלשהו, חשוב לכבות אותו לפני שאתם הולכים לישון או לפני שאתם עוזבים את הבית. זאת מאחר ואם אתם ישנים עם סדין או כרית חשמלית ו/או תנורי חימום, אתם מעלים את הסיכוי להתלקחות שריפה.

· במידה ואתם מתגוררים בבניין, יש להשאיר פתח אוורור בתקרת חדר המדרגות, כדי שאם חס וחלילה תפרוץ שריפה, העשן יוכל להתפזר ולא יתרכז בחדר המדרגות ויגרום לחנק. בנוסף, יש לוודא שהמעבר בחדר המדרגות נקי מחפצים, כדי שבשעת חירום תוכלו להימלט במהירות האפשרית.

כמה מילים לסיום

הדרך הטובה ביותר לשמור על בטיחותכם בחורך היא להצטייד במוצרי גילוי וכיבוי אש (גלאי עשן ואש, מטפים, ספרינקלרים וכדומה)  בסביבת מגוריכם. מ. פינק ישמחו להתקין אותם עבורכם.

 



תגיות המאמר: בטיחות אש, כיבוי אש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182621 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181303 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181099 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131276 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131805 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131143 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica