חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה הגדלת נתח שוק

מאת: שירה טשיווק09/01/2013985 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הגדלת נתח שוק
אם יש לכם עסק משלכם אך טבעי שגם אתם תרצו למכור ולהרוויח כמה שיותר, הרי בשביל זה פתחתם את העסק שלכם. אפשר לעשות זאת כמובן בדרכים שונות ומגוונות, כשאחת מהן היא הגדלת נתח שוק. אם לא שמעתם את המונח הזה מעולם, זה הזמן המתאים להבין במה מדובר ואולי אפילו לנסות בעצמכם.

עולם העסקים הוא מקום תחרותי מאין כמותו, שחקנים חדשים מנסים את מזלם כל העת והזירה רוחשת בכל רגע נתון. הגדלת נתח שוק היא חלק מתחרות קשה, וכמו בכל תחרות, המנצחים מתוגמלים כראוי בעוד המפסידים עלולים לצאת מהזירה. כי יש גבול למקום שיש בשוק, ולא משנה מה התחום ועל איזה מוצר מדובר, מתנהלת מלחמה על המקום הזה. כולם מנסים לתפוס כמה שיותר, או במילים אחרות, מנסים להגדיל את חלקם היחסי אל מול המתחרים.

הגדלת נתח שוק זה בעצם ניסיון להביא יותר לקוחות שיבחרו בכם על פני המתחרים שלכם. במחשבה ראשונה זה אולי נשמע פשוט אך למען האמת מדובר בתהליך מורכב שיש לחשוב עליו כראוי מראש. לדוגמא, צעד פשוט לכאורה כמו הורדת מחירים יכול להועיל ולהביא לכם לקוחות שיעדיפו אתכם על פני המתחרים היקרים. אולם, בעוד הלקוחות של המתחרים יזלגו אליכם עם הפיתיון שהצבתם להם, גם המתחרים עלולים לפצוח במבצעים והורדות מחירים. הרווח שצפיתם מראש ועליו בניתם עלול לא להתממש במקרה הטוב ולהפוך להפסד במקרה הגרוע.

אם אתם חדשים בזירה העסקית רצוי שתפנו לחברה מקצועית שתעזור לכם לבצע הגדלת נתח שוק. לא משנה אם העסק שלכם קטן, בינוני או גדול, ולא משנה מה אתם מוכרים. כל עסק, בכל תחום ובכל גודל, יכול לבצע פעולות שיעזרו לו להגדיל את נתח השוק שלו. חברה מקצועית תדע לאסוף מידע ולנתח עבורכם את השוק הספציפי, היא תאפשר לכם להבין מה המתחרים עושים ואיך אפשר שתעשו זאת יותר טוב מהם. היא תמצא דרכי פעולה מתאימים לביצוע הגדלת נתח שוק, למשל, להתקיף כאמור את המתחרים בהורדת מחירים, לרכוש, להתמזג או לבצע שיתוף פעולה עם המתחרים, לפתח מוצר חדש, לרענן את הפרסום ועוד.

 



תגיות המאמר: הגדלת נתח שוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132071 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132017 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131998 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131964 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131994 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131936 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132073 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222381 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213619 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213788 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175465 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162632 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162959 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162069 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica