חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדשות סוריה

מאת: שרברבוןצבא וביטחון09/01/20131209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עדכון חדשות סוריה

המורדים בסוריה ביום רביעי שחררו 48 איראנים שבויים מאז אוגוסט בתמורה לשחרורם של יותר מ -2,000 עצורים בעסקת חילופי שבויים המשמעותיות הראשונה של מלחמת האזרחים במדינה, פקידים אמרו.

החילופים באים ימים ספורים אחרי שאסד הבטיח ללחוץ קדימה עם המאבק נגד מורדים למרות לחץ בינלאומי להפסיק את שפיכות הדמים שהותירו יותר מ -60,000 אנשים מתו.

איראן היא אחד התומכים העיקריים של אסד והאיראנית, שנתפסו מחוץ לדמשק בחודש אוגוסט, הייתה קלף מיקוח עיקרי לפלגים שמנסים להפיל את משטרו.

הקבוצה של 48 גברים הגיעו למלון שרתון בכמה טנדרים בליווי כוחות הביטחון סוריים. שגריר איראן בדמשק, מוחמד ריזה Shibani, ברך אותם בחיבוקים ופרחים.

המורדים טענו השבויים היו קשורים למשמרות מהפכה של איראן החזקות, אך טהרן הכחישה את הדבר, אמרו אנשי צליינים מבקרים באתרים דתיים שיעים בסוריה.

Shibani אמר שחרורם היה תוצאה של משא ומתן מורכב ו" קשוח ", אבל הוא לא ספק שום פרטים אחרים של העסקה. ממשלת סוריה, שרק לעתים רחוקות נותן פרטים על עניינים הקשורים לביטחון, לא הייתה תגובה רשמית ולא היה ברורה מה הניע את החילופים.

המורדים שאיימו להרוג את החטופים אם המשטר הסורי נבלם פעולות צבאיות נגד האופוזיציה.

דובר קבוצת סיוע אסלאמית טורקית שסייעה לתאם את שחרורו אמר שהמשטר הסכים לשחרר 2,130 אנשים בתמורה לאיראנים.

ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, שדבר במסיבת עיתונאים במהלך ביקורו בניז'ר, אמר ארבעה טורקים ו" מספר הפלסטינים "היו בין האסירים ששוחררו על ידי סוריה.

הוא אמר ארגון אחד תורכי ואחד סיוע הקטארי סייע מתווך בעסקה, וטורקיה שדברה עם המורדים.

"המורדים עשו כמה הכנות מקדימות לשחרורו, אבל אנחנו לא יודעים מה היה התגובה הסורית תהיה. בסופו, נראה כי הם הסכימו," הוא אמר.

"עדיין יש אנשים שכלוא בבתי כלא ושלהיות ממורמר. בואו נקווה שהם עשויים להשתחרר גם ונקווה שהתהליך הוא מועיל לכל", אמר ארדואן. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בטלביזיה טורקית.

היו דיווחים סותרים בנוגע לשאלה כמה מהאסירים במשמורת סורית שוחרר. בנאום שנשא באיסטנבול, UMIT Sonmez מהקרן לזכויות אדם וחירויות וסיוע הומניטרי אמר 48 האיראנים נמסרו לעובדי סיוע בזמן קצר לאחר שהמשטר הסורי לתת קבוצה ללכת.

Sonmez אמר את האסירים הסוריים ייכללו "אנשים רגילים או חברים או קרובי משפחה של המורדים".

"זה חילוף שבויים הגדולים ביותר עד כה," אמר Sonmez. "אנו שמחים שאנשים מכל הצדדים שהוחזקו וקורבן שלבסוף שוחררו."

של טורקיה הממלכתית סוכנות Anadolu הסוכנות אמרה גם קבוצה של אנשים, כולל נשים וילדים, שנערכו בבניין משרד פנים הסורי בדמשק שוחררה וזכו לליווי על אוטובוסים. הדו"ח לא יכול להיות מאושר באופן מיידי.

בולנט ילדרים, ראש ארגון סיוע הטורקי, ספר Anadolu בדמשק כי 1,000 אנשים כבר פורסם עד כה, הכוללים 74 נשים ומספר ילדים בגילים שבין 13 ל 15.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרברבון

מאת: שרברבוןבניין ואחזקה - כללי15/03/12901 צפיות
סתימות בצנרת, או סתימות בביוב, אין בעל דירה אחד שלא נתקל מספר פעמים בחייו בתקלה שכזו שנחתה עליו באמצע הלילה, היום, בערב החג או סתם באמצע ישיבה נינוחה בכורסא ואז הוא רץ להזמין אינסטלטור.

מאת: שרברבוןשיפוצים06/03/12910 צפיות
תדמיינו את זה. 2 בלילה, אותו טפטוף מציק בברז שלא פוסק במשך חודש החליט סוף סוף להגביר את הקצב ואתם פשוט לא יכולים להירדם. למזלכם אתם גרים באזור שופע בעלי מקצוע, כך שתוכלו להזמין אינסטלטור ברמת גן שיגיע אליכם תוך דקות.

מאת: שרברבוןשיפוצים26/02/12973 צפיות
ישנם לא מעט דברים שצריך לדעת על אינסטלטור שבא אליכם, אך אחד הדברים הכי חשובים להבין אלו השירותים אותם הוא מספק. זהו נושא מאד חשוב, בגלל שזה יעזור להבין אם אתם צריכים להזמין בעל מקצוע. לא כולם יגיעו אליכם בשביל תקלה פשוטה וכך תוכלו בעצם לדעת את חומרת התקלה. מלבד זאת, תוכל להכריע אם אותו שרברב יכול להעניק את השירות אותו אתם צריכים. מאמר זה יכול לעזור להחליט אם הצנרת שלכם דורשת עבודות אינסטלציה.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: בנימין קלינגרצבא וביטחון29/05/22647 צפיות
פיקוד העורף מחלקת מיגון לשכת רע"ן הנדסה ורגולציה 80-8703088 :'טל 80-8703850 :פקס כ"ה אייר תשפ"ב 0800 מאי 02

מאת: moraleצבא וביטחון21/08/175338 צפיות
מדי שבוע אנחנו שומעים, בין אם בחדשות ובין אם זה מאנשים קרובים אלינו, על מקרי תקיפה והטרדה. מרבית הסיפורים מגיעים כמובן מנשים אשר מצאו את עצמן מתמודדים עם גברים שביקשו להטריד ולהתקיף אותן, אך אנחנו מכירים גם לא מעט סיפורים על גברים אשר מצאו את עצמם מתמודדים עם מתקיפים ומטרידים מסוגים שונים, בין אם במועדונים, פארקים, גינות ציבוריות, חניונים ועוד.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139078 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132038 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132271 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131921 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131983 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica