חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עושים סנפלינג בחורף - איך, איפה ומתי?

מאת: עופר וג'יפאטרקציות10/01/20131209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סנפלינג הוא האיחוד האידיאלי בין אהבת טיולים רגליים לבין תשוקה לריגוש ואדרנלין. זהו ספורט אתגרי חוויתי שקיים בדרגות קושי רבות, כך שגם משפחות עם ילדים יכולות לשלב בטיוליהן סנפלינג בדרגת קושי נמוכה, ולשדרג את החוויה פי כמה. עם השנים הפך הסנפלינג להיות פופולארי מאוד, ואפשר לספורט אתגרי לא להיות רק נחלתם של ספורטאים מקצועיים. בחורף, סנפלינג הופך לחוויה מרגשת אף יותר במסלולים מסוימים - אך דורש לכך בהתאם הכנה מראש, משום שגם רמת הסיכון עולה. אמנם הדבר מעלה את רמת הריגוש, אך יש להיערך לכך בהתאם.

בארץ ישראל יש נחלים רבים שאפשר לגלות אותם רק באמצעות סנפלינג, הקרוי גם גלישת מצוקים. נחלים אלו נמצאים הן בצפון והן בדרום, כשנחלי הדרום מומלצים במיוחד עבור סנפלינג בחורף, בשל הסביבה המדברית היבשה בה הם נמצאים. חלק מהמסלולים המרגשים משלבים גם ירידה באומגה, מעבר סנפלינג במפלים ועוד חוויות שמבטיחות לעורר את כל החושים ולהפציץ אתכם באדרנלין. גם בצפון לא חסרים מקומות המתאימים מאוד עבור סנפלינג בחורף, עם הטבע המדהים שנמצא בגליל וברמת הגולן. כמו כן, גם הפריחה וסוגי המסלע המגוונים הופכים את הסנפלינג ברמת הגולן לאתגרי במיוחד. למרבה המזל בעונת החורף אין זה משנה לאן תפנו, תזכו לנופים עוצרי נשימה בכל חלקי הארץ.

במיוחד אם אתם אוהבי סנפלינג חובבניים, יש לנקוט במשנה זהירות ולהשתמש במערכת כפולה שלה שני חבלים - חבל גלישה וחבל אבטחה, עגינות ושני אנשים. במיוחד בחורף כאשר סכנת ההחלקה עולה, יש להקפיד על הציוד ואף עדיף לשכור את שירותיהם של מפעילי סנפלינג או להצטרף לטיול מאורגן בארץ שכולל סנפלינג, כך שתוכלו להשתחרר מדאגות ולסמוך על המפעילים המקצועיים שיספקו לכם את כל הציוד והבטיחות.

כמו כן, יש לעשות סנפלינג רק באתרים שמוכרזים כייעודים לכך על ידי רשות שמורות הטבע. סנפלינג יש לעשות בקבוצות קטנות, לצד מדריך מוסמך שמנוסה בגלישת מצוקים. חשוב לציין כי סנפלינג בקניונים ומצוקים שלא הוכרזו כמותרים לכך על ידי רשות שמורות הטבע - מהווה עבירה על החוק. בעונת החורף יש להיזהר מהחלקה בשל הבוץ, ולבחור בנעלי מטיילים מתאימות. כמו כן, חשוב להביא בגדים להחלפה משום שרוב המסלולים הכוללים סנפלינג בחורף - כוללים גם הירטבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופר וג'יפ טיולים היא חברה פרטית המתמחה בארגון טיולי ג'יפים מודרכים וטיולי ג'יפים בנהיגה עצמית בארץ ובחו"ל, הפקת ימי כיף וימי גיבוש מגוונים בשטח - לחברות, ארגונים, קבוצות וועדי עובדים וכן לאוהבי האתגר והטבע. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י עופר ורד, בן כפר יחזקאל, מורה דרך מוסמך, נווט, ואיש שטח מזה שנים רבות ובוגר גדוד 202 בחטיבת הצנחנים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר וג'יפ

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131545 צפיות
אי אפשר להגיד שבישראל אין שלג - יש לנו את החרמון וגם לעיתים הרי ירושלים נצבעים בלבן.. אך אי אפשר גם להגיד שיש לנו מספיק שלג. אם אנחנו רוצים לחוות את החורף כמו שצריך, עלינו לנסוע לחו"ל - אך אם אנחנו לא רוצים עוד סתם טיול שבו בעיקר נסגר במוזיאונים בגלל הקור, עלינו לבחור בטיול אקסטרים. טיול אקסטרים בחו"ל בעונת החורף המושלגת הוא מסע מרהיב של מאות קילומטרים אל תוך המרחבים הלבנים, היערות המושלגים והאגמים הקפואים. זוהי חוויה חורפית אמיתית - שבישראל אנחנו רחוקים מלזכות לכזו.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131429 צפיות
חופשה בחו"ל היא זמן שאמור להיות נטול דאגות וטרדות למיניהם. הזמן שעומד לרשותנו קצר והמלאכה מרובה - וחבל שיתבזבז על סידורים וסיבוכים שנובעים מהרצון לשמור על הטיול שלנו כשר. בדיוק לשם כך נועדו טיולים לשומרי מסורת - חופשות מאורגנות בחו"ל שפוטרות אתכם ואתכן מכל הבירורים המקדימים והסידורים במקום עצמו - פשוט תוכלו להגיע ולהנות, לחוות את הארץ אליה הגעתם באופן מלא ומיטבי ולא להטריד את עצמכם לרגע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131248 צפיות
רוכבי סוסים מיומנים וגם מתחילים יופתעו לדהור במרחבים פתוחים שבהם טרם נסלל כל כביש, דרך כפרים עתיקים עם בתים ציוריים ואותנטיים במיוחד. באמצעות הסוסים ניתן לחצות מרחבים כשהמאמץ פוחת באופן ניכר מאשר בטיול רגלי, כך שבמהלך טיול סוסים בחו"ל ניתן לחוות הרבה יותר מאשר בטיול רגיל. כמו כן, בניגוד לטיולים שבהם פשוט נוסעים ממקום למקום - שעות "מתות" למדי, באותם טיולי סוסים בחו"ל כל מעבר מכפר לכפר צופן בחובו רגעים קסומים. טיולי סוסים בחו"ל מתאימים לכל מי שרק חפץ בכך - החל ממשפחות, דרך זוגות אוהבים, חברים...

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/13703 צפיות
רוכבי סוסים מיומנים וגם מתחילים יופתעו לדהור במרחבים פתוחים שבהם טרם נסלל כל כביש, דרך כפרים עתיקים עם בתים ציוריים ואותנטיים במיוחד. באמצעות הסוסים ניתן לחצות מרחבים כשהמאמץ פוחת באופן ניכר מאשר בטיול רגלי, כך שבמהלך טיול סוסים בחו"ל ניתן לחוות הרבה יותר מאשר בטיול רגיל. כמו כן, בניגוד לטיולים שבהם פשוט נוסעים ממקום למקום - שעות "מתות" למדי, באותם טיולי סוסים בחו"ל כל מעבר מכפר לכפר צופן בחובו רגעים קסומים. טיולי סוסים בחו"ל מתאימים לכל מי שרק חפץ בכך - החל ממשפחות, דרך זוגות אוהבים, חברים ..

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131200 צפיות
אחת הדרכים האותנטיות ביותר להתחבר לטבע בו אנחנו מטיילים היא - איך לא - באמצעות הרגליים. טרקים רגליים בחו"ל מאפשרים לנו להכיר את העולם מזווית אחרת, תוך מפגש ישיר עם הנופים המדהימים, עם הסביבה הייחודית ועם האנשים המרתקים. רוב המסלולים של טרקים רגליים בחו"ל עוברים במקומות בהם לא נגעה יד אדם, הרחק מהכבישים הסואנים והמכוניות הדוהרות. רק באמצעות הרגליים נוכל להגיע למקומות קסומים ושכוחי אל, ולהנות מהשלווה האמיתית של הטבע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/13761 צפיות
אחת הדרכים האותנטיות ביותר להתחבר לטבע בו אנחנו מטיילים היא - איך לא - באמצעות הרגליים. טרקים רגליים בחו"ל מאפשרים לנו להכיר את העולם מזווית אחרת, תוך מפגש ישיר עם הנופים המדהימים, עם הסביבה הייחודית ועם האנשים המרתקים. רוב המסלולים של טרקים רגליים בחו"ל עוברים במקומות בהם לא נגעה יד אדם, הרחק מהכבישים הסואנים והמכוניות הדוהרות. רק באמצעות הרגליים נוכל להגיע למקומות קסומים ושכוחי אל, ולהנות מהשלווה האמיתית של הטבע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בארץ10/01/131031 צפיות
אין דבר שיותר מתאים ממדורה עבור שעת העצירה בטיול חורפי בשטח. לא די במדורה לבדה - כשאנחנו יושבים סביב מול הלהבות הרוקדות ונחים מהחוויות המטריפות שעברנו בדרך, אין כמו מאכל טעים וחמים לשדרוג החוויה - אך רבים חוששים מבישול על גבי מדורה, ומסתפקים בחטיפים או סנדויצ'ים שהביאו מהבית. אין כל סיבה הגיונית לכך - גם לחובבנים יוצאים תבשילי מדורה טעימים ועשירים במיוחד, ומדובר בבישול שיותר פשוט מעבודה במטבח. שכחו ממרשמלו או תפוחי אדמה - תבשילי מדורה מעתה הם עולם קולינרי חדש עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195632 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica