חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חרדה

מאת: בתיה כץרפואה משלימה16/01/2013873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חרדה

במאמר הבא נדבר על נושא אשר מטריד אנשים לא מעטים והוא עניין החרדה,החרדה היא תחושה של פחד אשר יכולה להיגרם מכל מיני מצבים שקורים לנו בחייםכמו: חרדה מבעלי חיים, חרדה ממבחנים, חרדה ממצב בטחוני וכן הלאה.

ישנן תופעות שונות העשויות להיווצר כתוצאה מפחד וחרדה:

אי עשייה – הפחד יכול להביא את האדם לאלעשות דברים שהוא שואף לבצע אותם כמו: לימוד נהיגה, לימוד שחייה, בחינותבבית הספר, ראיון קבלה לעבודה, דהיינו, יש תחומים שרוצים ללמוד או ליישםאותם אך תחושת הפחד מונעת מהבן אדם לקפוץ למים ולהתחיל לשחות.

כישלון – כאשר איש או אישה ואפילו ילדיםונוער, לא מבצעים דברים שהם רוצים לעשות או דברים שנדרשים מהם כמו בחינותוכד’, הם עשויים להרגיש תחושה של חוסר הצלחה וכישלון אחד גדול.

דימוי עצמי נמוך – תחושת האי ההצלחהוהכישלון מביאה את הבן אדם לדימוי עצמי נמוך: “אני אפס”, “אני לא שווהכלום”, “שום דבר לא הולך לי”, משפטים אלה ואחרים גורמים לבן אדם לא להאמיןבעצמו וביכולותיו וכאשר חושבים כך, זה גורם באמת לחוסר הצלחה שתביא לחוסרביטחון ודימוי עצמי נמוך ומכאן ועד לדיכאון, הדרך קצרה מאד.

דרכים להתמודד עם חרדות:

קיימים לא מעט דרכים כיצד להתמודד עם פחד וחרדה, במאמר זה נמנה חלק מהם:

שיחות: ניתן לפנות ליועץ או לפסיכולוג אשרמטפלים בתחום זה של החרדה בפגישות הפסיכולוג משוחח עם המטופל, ונותן לוכלים כיצד להתמודד עם הבעיה, במקרים מאד קשים, משלבים גם טיפול תרופתילהרגעה.

תרופות טבעיות: ישנן תרופות המכילות רכיביםטבעיים אשר מסייעים להורדת תחושת החרדה ולחיזוק הגוף והנפש, ישנם אנשיםשלקו בעבר בחרדה ושימוש קבוע בתרופות אלה, ממש שינה את חייהם מקצה אל קצה.

תוספי תזונה: לעיתים יש לאדם חוסרבוויטמינים ובמינרלים בגוף, חיסרון בוויטמינים האלה, עשוי לגרום לאדם רגשותכמו, דיכאון, מתח ואפילו חרדה, התרופות הטבעיות המטפלות בחרדה, מכילות אתכל תוספי התזונה והוויטמינים אשר חסרים בגוף וגורמים לבעיות חרדה.

כלל שחשוב מאד לדעת הוא, שכאשר נכנסים למצב של חרדות ופחדים,צריך לטפל בזה בהקדם, אם זה על ידי שיחות, נטילת תרופות טבעיות וכו’ כיאחרת הבעיה עשויה רק לגדול ולהחמיר ואז הטיפול יהיה מורכב עוד יותר.

 



תגיות המאמר: בריאות, חרדה, פחד, פחדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196044 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196013 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195912 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196037 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195997 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991229 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195771 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica