חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר שינה מעוצב מעץ מלא

מאת: דיארקהריהוט 17/01/2013935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי השינה מעץ מלא נמצאים כיום כמעט בכל בית. מדובר בטרנד שסביר להניח שלא יחלוף ובצדק. העמידות של חדרי שינה מעץ מלא מבטיחים איכות בלתי נגמרת.

חדרי שינה מעץ מלא מעניקים גוון יוקרתי ושונה לחדר השינה שלכם. כאשר אנו עומדים להחליף את חדר השינה ולפנות לכיוון של עץ מלא, רצוי שנדע כי מדובר בצעד חשוב שיכול לשדרג את חדר השינה ואת איכות החיים שלכם. מי שכבר החליף לחדר שינה מעץ מלא לא יחליף ויוותר על התענוג בעד שום מחיר.

כחלק מהיתרונות הידועים, מדובר בחדרי שינה עמידים במיוחד מה שמראה על איכותם הגבוהה. עץ מלא מעניק לחיים בחדר תחושת חום גבוהה במיוחד, עושר רב. חדרי השינה מעץ מלא יוקרתיים אך לצד זה, ניתן להבחין במראה היפה ותוחלת החיים הארוכה של חדרי שינה מעץ מלא. ניתן לבצע עיצוב מגוון ועשיר לחדר שינה מעץ מלא כאשר ניתן להשתמש במבחר סגנונות וגוונים, כאשר בעצם ההבדל הנראה לעין הוא איכות החומר, הגימורים היפים והיציבות של פרטי הריהוט שנבחרו לחדר השינה.

עץ מלא מופק ממספר גזעי עץ, כאשר חלקם אף מגיע באוניות מטען מיוחדות מברזיל, הודו, מערב אירופה ואפריקה. תכונות העץ משתנות ישירות לפי מדינת המוצא של העץ. ישנם עצים שהגוון הטבעי שלהם הוא כהה ונוטה להיות פראי יותר ואילו אחרים בעלי גוון בהיר, חלק קלים ונוחים ואילו חלק אחר מאסיבי במיוחד. החיתוך של העץ ביחד עם הטקסטורה והיכולת לעבוד  איתו מושפעים ישירות מסוג העץ.

לקוחות רבים שבוחרים לרהט את חדר השינה בריהוט מעץ מלא מסגלים מאפיינים רבים של חדרי שינה בסגנון כפרי מאחר והעץ המלא מזכיר להם את הטבע והחזרה לכפר. לחדר שינה מעץ מלא בסגנון כפרי מגיע מראות, תחושות וניחוחות נעימות והחדר כולו מקבל אווירה רומנטית יותר. ברהיטי עץ מלא ניתן לקבל את התכונות הרבות של העץ הטבעי המשדר אלגנטיות רבה, אצילות ואסתטיקה. כל פריט מקבל את הייחודיות שלו.
כחלק מהחידושים הרבים שרואים כיום בחדרי שינה מעץ מלא הם המרקם המיוחד, הצביעה  ועיבודים הלא נגמרים לריהוט. למי שמעדיף אווירה של טבע ופרא יוכל לבחור מיטות מעץ אגוז אפריקאי, אגוז ברזילאי, אלון צרפתי או עץ האמבויה יכולים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כנסו עוד היום למרכז הרהיט בראשל"צ בידקו את פתרונות השינה הטובים ביותר עבורכם וצאו עם חדר שינה מעץ מלא מיוחד עבורכם.

אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות.
אנו עוסקים ברהיטים מעוצבים,פתרונות לינה, כורסאות טלוויזיה,ספות מעוצבות,חדר שינה מעוצב עוד...
נשמח לארח אתכם בחנויות המפעל שלנו:
סניף רהיטים בראשון לציון, טל: 03-9510551. רח’ משה לוי 10, מרכז הריהוט הישראלי, חנות 311, קומה ג’
סניף רהיטים באשדוד , טל: 08-8605222. רח’ הבושם 7, קומה 3
לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, ניתן ליצור עמנו קשר גם בטלפון: 03-9415497

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/131095 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/131059 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131410 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/132035 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/131065 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13983 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/131036 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201164 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica