חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילוף כלבים לצרכים

מאת: מאלף כלביםאילוף בעלי חיים20/01/20131444 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימוץ של גור כלבים קטן טומן בחובו יתרונות רבים – גורים קל יותר לחנך ולאלף למשמעת, גורים לא למדו הרגלים רעים שקשה יותר להיפטר מהם, תהליך ההשתלבות עם בני הבית יותר טבעי ופשוט; וחוץ מזה, מה יותר נחמד מאשר לראות גור כלבים קטן גדל והופך מול העיניים מכלבלב שתנועותיו גמלוניות, לכלב בוגר נבון, לידיד של אמת.

עשיית צרכים רצונית

החיסרון העיקרי, ויש הטוענים היחידי, באימוץ של כלבלב צעיר, הוא המאמץ שיש להשקיע בתהליך שנקרא אילוף כלבים לצרכים. כדי להצליח באילוף כלבים לגמילה מעשיית צרכים במקומות בלתי רצויים (על פי רוב בתוך הבית), יש לזכור כמה כללים שיקלו על הכלב, וגם על בעליו, לעבור את השלב הזה בצורה קלה.

סבלנות, התמדה ומילה טובה

חשוב לזכור שהכלב לא נולד עם שליטה מושלמת בסוגרים. מלבד זאת, גם פחד, בהלה, ואפילו התרגשות עשויים להביא גם כלב שמצליח, בדרך כלל, לעשות את צרכיו באופן המצופה, להיכשל לעיתים. כדי לעזור לכלב להיגמל בצורה הקלה והנעימה ביותר, אנו ממליצים לפעול על פי שלושת כללי האצבע – סבלנות, התמדה ומילה טובה. דרך חלופית לחינוך עצמי כלבים לצרכים יכולה להיות באמצעות מאלף כלבים, שיוכל לזרז את התהליך בזכות ניסיונו בעבודה עם כלבים. למי שמעדיף לגמול את הכלב באופן עצמאי נציע לפעול באופן הבא:

סבלנות – כאמור, תהליך הגמילה מצריך זמן, ולכן היו סבלניים. כלב בן יומו איננו מסוגל לעצור בעצמו וחשוב לקבל את ה"תאונות" ברוח טובה. אין כוונתנו שיש לשבח את הכלב במקרים אלה, אך גם אין לגעור בו. עם הזמן כשהכלב גדל מעט, אפשר להתחיל באילוף עצמו.

התמדה – אנו מעדיפים לנקוט בשיטת האילוף שמכונה 'אילוף באמצעות חיזוק חיובי'. שיטה זו טובה לאילוף בכלל, וגם לאילוף לצרכים. כלב צעיר, מומלץ לקחת לטיולים פעמים רבות במשך היום, ככל שזמנכם מאפשר. הזמנים החשובים ביותר הם לאחר האכילה ולאחר שנת לילה. משמעות הדבר היא שהכלב יעשה את צרכיו מחוץ לבית, ובאופן זה נוכל לחזק אותו על מנת שיבין שזו הפעולה הרצויה.

מילה טובה – החיזוק נועד לגרום לכלב לקשר בין פעולה לבין קבלת פרס. כך הוא לומד לחזור על הפעולה בתהליך שנקרא בלשון מקצועית – התניה קלאסית. החיזוק החיובי יכול להיעשות באמצעות פרסי מזון, מילות שבח שנאמרות בטון נעים ומעודד וכן באמצעות מחוות גופניות כגון ליטוף, חיבוק וכדומה. כאשר הכלב 'מפספס', חשוב לסייע לו להבין שהוא לא פעל כנדרש, וזאת באמצעות פקודות אסרטיביות קצרות כגון "פיפי – רע" וזאת רק בשעה שתפסתם אותו בשעת מעשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוג פרופר | אילוף כלבים | מזון לכלבים

עם ניסיון וידע שנרכש במהלך השנים, אודי מאלף כלבים תוך יחס אישי חם וזמינות מיידית.
אודי מתמחה במגוון רחב של אילופי כלבים מגורים ועד בוגרים.
בנוסף בדוג פרופר תוכלו למצוא מגוון רחב של מזון לכלבים וציוד לפי סוגים וגילאים שונים.
דוג פרופר - עולם שלם לכלב!

052-8360133
http://www.dogproper.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאלף כלבים

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205630 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165744 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158045 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144470 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132535 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132289 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica