חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס בניית ציפורניים

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/20138552 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס בניית ציפורניים

בשנים האחרונות נפתחים קורסים שונים לרכישת מקצוע והבולט שבהן הוא קורס בניית ציפורניים. נשים הנרשמות  לקורס בניית ציפורניים זוכות למקצוע הנרכש בזמן של שלושה עד ארבעה חודשים ויוצאות מיומנות בתחום שמאפשר לנהל עסק עצמאי מהבית בשעות הנוחות להן. למשל אחת האפשרויות היא לטפל בלקוחות  בזמן שהילדים במסגרות הלימודים כך האישה מפרנסת את ביתה בכבוד ולא מפסידה זמן איכות עם הילדים ולא בזבוזי כסף על שמרטפיות וכדומה.

כיום רוב הקורסים המוצעים בשוק הם קורסים המאפשרים לנשים לרכוש מקצוע הנותן אפשרות להשתלב במעגל העבודה כשכירה, קורס בניית ציפורניים הוא הקורס כמעט היחידי הנותן אפשרות לאישה לעבוד כעצמאית ולנהל את יומן הפגישות שלה לפי הימים והשעות הנוחות לה.

ברוב המקצועות  העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

בוגרת קורס בניית ציפורניים שכבר מקבלת לקוחות בביתה יכולה להגדיל את אפשרות הכנסותיה מלבד מבניית ציפורניים תוכל ללמוד בזמן קצר הסרת שיער בשעווה, גבות, פדיקור, מניקור, איפור, קוסמטיקה ועוד טיפולי יופי למיניהם.

נשים המחפשות טכנאית ציפורניים בסביבת מגורן יעדיפו את הטיפול בבית המטפלת באינטימיות מאשר במכוני יופי שהטיפול  פחות דיסקרטי ונעים פחות.

מה לומדים בקורס?

לימוד שיטות בניית ציפורניים הקיימות על ידי ג`לים מנורות U.V + סילרים, לימוד כל סוגי הציפורניים, התנסות בהדבקה והתאמה לפי מבנה. הכרת כל סוגי המשייפים, עיצוב ושיוף ציפורניים בשלל צורות. תרגול מריחת לקים ופראנץ`. לימוד שימוש במכשור החשמלי. שימוש בתבנית סוגי החומרים המשלימים בתהליך עבודה עם אקריל בטבילה- הדגמת סוגי שיטות הטבילה + ג`לים + סילר

 לימוד והתנסות על לקוחות לתרגול בשיטת טבילה + סילר

חיטוי, ועיקור, מתי יש צורך.

לימוד זיהוי, טיפול ומניעה בבעיות פטרת ציפורניים- זיהוי, (כולל מבנה אנטומי של הציפורן)

בעיות אלרגיה, תהליך המילוי, קישוטי ציפורניים, הדגמת פרנ'ץ קבוע בכל השיטות וגם מניקור מקצועי.

מעוניינות בקורס בניית ציפורניים? צרו קשר אתנו.

הכרת שיטות בניית ציפורניים הקיימות בשוק

ג`לים

מנורות U.V + סילרים

הכרת כל סוגי הציפורניים, התאמה לפי מבנה וה

הכרת סוגי משייפים, שיוף ועיצוב ציפורניים בצורות שונ

תרגול מריחת לקים ופראנץ`.

הכרת המכשור החשמלי 

שימוש בתבנית

הכרות עם חומרים משלימים בתהליך עבודה עם אקריל

טבילה- הדגמת שיטות טבילה + ג`לים + סילר

לקוחה לתרגול בשיטת טבילה + סילר

חיטוי, עיקור וחשיבותם

בעיות פטרת ציפורניים- זיהוי, טיפול ומניעה (כולל מבנה אנטומי של הציפורן)

בעיות אלרגיה

תהליך המילוי

קישוטי ציפורניים

הדגמת פרנץ` קבוע בכל השיטות

מניקור מקצועי

 אם את מעוניינת ללמוד קורס בניית ציפורניים בנתניה צרי עמנו קשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

WWW.ZOKA.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמי אלבז

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204843 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710973 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133373 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128603 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129920 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

מאת: אייל מנקרהעצמת נשים15/09/129161 צפיות
רוב הנשים יכולות לומר כי יש להן חברה אחת טובה לפחות - אבל כמה מהן יכולות להעיד כי הן באמת חברות טובות של עצמן? כשחברתנו הטובה צריכה אוזן קשבת, אנחנו מיד נהיה שם בשבילה, נתמוך בה, נעודד ונציע את הכתף.. אך האם את מתנהגת גם כחברה טובה עבור עצמך? לעיתים זה כל מה שמונע ממך את הדרך לחיים שמחים יותר. נשים רבות תמיד ינחמו את חברתן כשהיא תרגיש שהיא שמנה, כשהיא נכשלת וכן הלאה, אך כשהן עצמן מסתכלות במראה או חוות רגע קשה, הן מיד מלקות את עצמן. אישה לעצמה היא לא חברה טובה במיוחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica