חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב נשים מהסרטים

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/20128601 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי עשיתן זאת בפעם האחרונה? הרמתן טלפון לחברתכן הטובה והצעתן לה לצאת לבילוי כלשהו? אכן לחיים קצב משלהם והם מהירים יותר מאיתנו. אנחנו מרגישות שקועות בעבודה עד לצוואר, הן מחוץ לבית והן בבית עם הילדים ועוד.

בדרך כלל כשאני שואל במהלך סדנא לנשים מי היא זאת שארגנה את הערב, כול הבנות מצביעות לעברה ומודות שהיא היתה היחידה שהסכימה להרים את הכפפה ולערוך ערב נשים עוצמתי, שונה ומיוחד לה ולחברותיה.

כמובן שהמשימה הזאת אינה קלה  ויש הרבה עבודה, מהיכן להתחיל, כיצד נוכל לדעת איזה תוכנית להכין? אין ספק שמי שמארגנת ערב נשים צריכה להיות יצירתית, בעלת דמיון, פנטזיות ורעיונות.

הטיפים החשובים ביותר שאת צריכה לדעת לפני הכול הם כמות הנשים שתגענה לערב זה. ישנה חשיבות גדולה מאוד לכמות המספרית. האם היית רוצה שיהיה זה ערב אינטימי עם 10 בנות, או ערב ססגוני עם 20 בנות ויותר. כמובן שהתקציב משחק כאן תפקיד ובמידה ואתן קבוצה גדולה יותר התשלום מתחלק יותר בקלות. קביעת מועד הסדנא, פרט מאוד חשוב שיש לשים עליו דגש. כאשר מדובר בקבוצה קטנה נהוג לחשוב שקל יותר לתכנן תאריך, אך זאת טעות. כאשר מזמינים קבוצת בנות המונה מעל 20 ובמידה ושתיים שלוש בנות אינן מגיעות, הדבר אינו מורגש כול כל, מה שלא ניתן לומר על קבוצה בת 10 בנות שכאשר שתיים שלוש בנות לא מרגישות, הקבוצה כולה חווה את הבעיה.

טיפ נוסף וחשוב הוא המלצות; בדרך כלל נשים אוהבות לשמוע המלצות מחברות ונוטות להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלהן.

לאחר שבחרתן את היום ואת התאריך וכולן הסכימו עם זה, אתן עומדות בפני השאלה היכן יתקיים הערב נשים, האם בבית פרטי של אחת הבנות, במסעדה או שמא בפארק? אולי בחוף הים? הכול תלוי עד כמה רחוק אתם מוכנות ללכת.

שאלה נוספת ומכריעה בבחירת המפעיל היא, האם אתן מעוניינות להעביר סוג של מסר מסוים בערב שלכן? באיזה מסרים תשתמשו בערב נשים זה? האם אתן מחפשות לצחוק ולהשתעשע, או שמא תרצו לשמוע הרצאה לימודית. קחו בחשבון שבכל צעד קדימה ישנה אפשרות ללכת שני צעדים אחורה, לכן מאוד חשוב שמארגנת הערב תהיה בעלת אורך רוח ותוכל לסגור ערב נשים מנצח מכול הבחינות.

בדרך כלל המפעילים הטובים תפוסים הרבה זמן קדימה, לכן כדאי לסגור ערב נשים מראש ולא ברגע האחרון. בערב זה כל אחת יכולה להביא את המאכל שהיא מכינה הכי טוב, כך גם יהיה מבחר גדול וכל אחת תרגיש שהיא חלק בלתי נפרד מערב נשים זה. חשוב מאוד להזמין אומן שיודע לשלב צחוק עם טיפים לחיים האישיים, לזוגיות, לקריירה לכסף ועוד, כך שכל אחת תצא שונה מכפי שהגיעה לערב זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרדכי שרם הוא מומחה גרפולוגיה משפטית. מייעץ במתן חוות דעת מקצועית לבתי משפט ומטפל במקרים של זיוף מסמכים, זיוף חתימות, אימות כתבי יד ועוד.

בנוסף, מעניק הגרפולוג מרדכי שרם שירותים נוספים וייחודים: גרפותרפיה, יעוץ ארגוני והכוונה לבתי עסק, ניתוחים גרפולוגים אישיים, התאמה זוגית, פענוח ציורי ילדים, הכוונה תעסוקתית ולימודית ועוד.

http://shrem-graphology.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרדכי שרם

מאת: מרדכי שרםגישור ובוררות11/09/131542 צפיות
מי לא שואל את עצמו, מה באמת קורה ביו כתלי בית המשפט? מה קורה באולם עצמו? את מי צריך לזמן, מי מדבר ומי חוקר. בכתבה זאת תוכלו לגלות רבות מהנסתר בחדרי חדרים.

מאת: מרדכי שרםאימון מנהלים03/09/131141 צפיות
הם כבר נמצאים בטופ, אין יותר לאן לעלות בסולם הדרגות, האם הם מאושרים? האם הם מרגישים מאוחדים? מה הם צריכים לעשות בכדי להתגבש? בכתבה מרתקת זאת תוכלו ללמוד הכול על סדנאות לגיבוש מנהלים.

מאת: מרדכי שרםנשים - כללי11/11/122096 צפיות
בכדי להגיע לערב נשים איכותי וברמה גבוהה צריך להתאמץ, לשזור מותניים ולעבוד על כישוריי הדפדוף והאינטואיצייה שלכן. בכתבה מרתקת זו, תוכלו לקבל הצצה אל שפע רעיונות שיתאימו לערב נשים מושלם עבורכן.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204843 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710973 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133373 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138551 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129920 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128758 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

מאת: אייל מנקרהעצמת נשים15/09/129161 צפיות
רוב הנשים יכולות לומר כי יש להן חברה אחת טובה לפחות - אבל כמה מהן יכולות להעיד כי הן באמת חברות טובות של עצמן? כשחברתנו הטובה צריכה אוזן קשבת, אנחנו מיד נהיה שם בשבילה, נתמוך בה, נעודד ונציע את הכתף.. אך האם את מתנהגת גם כחברה טובה עבור עצמך? לעיתים זה כל מה שמונע ממך את הדרך לחיים שמחים יותר. נשים רבות תמיד ינחמו את חברתן כשהיא תרגיש שהיא שמנה, כשהיא נכשלת וכן הלאה, אך כשהן עצמן מסתכלות במראה או חוות רגע קשה, הן מיד מלקות את עצמן. אישה לעצמה היא לא חברה טובה במיוחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica