חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לרכישה נכונה של חלונות אלומיניום

מאת: ורד טויןאדריכלות פנים27/01/2013800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד בוחרים עיצוב של חלונות אלומיניום?

עבור רבים, הבחירה של חלונות אלומיניום , כחלונות לביתם החדש, או לבית שלאחר שיפוץ, היא הבחירה הטבעית וההגיונית ביותר. מאז שהם הפכו למובילים בשוק החלונות בארץ, אין תחליף לאיכות ולעיצוב של חלונות אלומיניום. אם אתם חשים שאתם צריכים עזרה בבחירה של העיצוב המתאים וחוששים מבחירה שגויה, מומלץ לפנות למעצבי פנים או לאדריכלים שיתנו לכם ייעוץ מקצועי.

ראשית, לפני שמחליטים איזה עיצוב של חלונות אלומיניום יתאים לצרכים שלכם ולעיצוב הכללי של הבית, רצוי להכין רשימה של פתחים בבית. לפעמים מדובר בחלונות לכמה קומות בבית, אם זהו בית פרטי שיש בו מספר קומות, או בדירת פנטהאוז, שגם בה יש קומת כניסה וקומת גג. ייתכן שתחליטו להזמין חלונות אלומיניום בעיצובים שונים לקומות השונות, אם לא עיצוב שונה, אז אולי גוון אחר. בגלל לבטים כמו עיצוב וצבע, רצוי להיוועץ עם מעצב פנים או אדריכל.

ישנם מספר נושאים שחשוב להעניק להם יותר תשומת לב ולהחליט עליהם בעת שאתם בוחרים חלונות אלומיניום והם: עיצוב החלונות, צבע מסגרת החלונות, גודל החלונות וכמובן, סוגי הפתיחה של החלונות.

האם כבר החלטתם איזה צבע של חלונות אלומיניום אתם רוצים?

בעידן הנוכחי, אפשר למצוא חלונות אלומיניום בצבעים מגוונים, מצבעים חיים (אדום, ירוק, כתום וכו') ועד הצבעים המוכרים לנו, שחור, לבן, חום וקרם.

בחירת צבע מסגרת לחלון הוא צעד עיצובי חשוב ביותר. צבע המסגרת של חלונות אלומיניום הוא מרכיב חשוב בעיצוב חדרי הבית. המסגרת של חלונות הבית, ושל חלונות אלומיניום בפרט, היא זו שתוחמת את הנוף הנשקף מחלונות הבית.

תתייחסו לחלונות הבית, כאל תמונות נוף, שעליהן מסגרות והן אלה שתוחמות את התמונות שלכם. כך ייראו חלונות אלומיניום בעלי מסגרות צבעוניות. כציורי נוף שממוסגרים בתוך מסגרות צבעוניות שמבליטות את יופיו של הנוף.

אפשר להזמין היום מסגרות של חלונות אלומיניום במגוון עשיר של צבעים, שיתאימו לעיצוב הפנימי והחיצוני של הבית.

עוברים על שרטוטי הבית ומחליטים על העיצוב של חלונות אלומיניום

הבחירה של עיצוב חלונות אלומיניום נעשית לא רק מטעמי עיצוב, אלא גם מטעמי תקציב. לעיתים, אילוצים תקציביים, פתחים בצורות או בגדלים מיוחדים, מכתיבים לנו בחירת עיצוב שונה של חלונות אלומיניום לחלקים שונים של הבית.

כשבידיכם שרטוטי הבית, אתם יכולים לעבור על האגפים השונים, ולהחליט איזה עיצוב של חלונות יתאים, מבחינה עיצובית ותקציבית לכל אגף.

בד"כ, בוחרים לסלון ולחדר שינה הורים, בעיצוב של חלונות אלומיניום גדולים, שדרכם נכנסים אור ואוויר בכמויות גדולות יותר, והם גם מהווים, החדרים הגדולים בבית.

אפשר להצמיד לחלונות, אדני חלון שעליהם ניתן להניח עציצים או אדניות, ולהפוך חלונות אלומיניום מושקעים, לפינות חמד בבית.

כיצד בוחרים את צורת הפתיחה של החלונות?

חלונות אלומיניום מודרניים ואיכותיים, מגיעים עם סוגי פתיחה מגוונים.

כבר בנקודה זאת, חשוב לציין, שאין צורך לבחור לכל החלונות בבית, את אותו סוג פתיחה. סוגי הפתיחה השונים של חלונות אלומיניום, נוצרו כדי  להקל עלינו בעת שאנחנו מנסים לפתוח או לסגור את החלונות. כלומר, אם יש לכם חלונות אלומיניום במקום צר, שאין לכם מקום לפתוח את החלון כלפי חוץ, ניתן להזמין חלונות אלומיניום עם הזזה.

יכול להיות שתרצו חלונות אלומיניום עם שני סוגי פתיחה. קרי, החלונות יכולים להיפתח למעלה, או לצדדים.

מומלץ להתאים לכל חלל את סוג הפתיחה המתאים ביותר, ולהתאים לעיצוב החלונות את הידיות המתאימות לסוגי הפתיחה הספציפיים שבחרתם.

גם כאן, מומלץ להיעזר בשירותיו של אדריכל או מעצב פנים, כשהשיקול התקציבי חשוב לא פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131334 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131350 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132117 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica