חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צינור כיבוי אש, הגודל כן קובע

מאת: כיבוי אשאבטחת הבית27/01/2013804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתה מתכנן את המשרד החדש שלך, בין אם הוא משרד של קומה אחת או יותר, אתה בטח מודע לכך שיש חשיבות גם לאופן שבו אתה מגן על הבניין. אתה לא יכול לפתוח משרד שאליו עתידים להגיע הרבה לקוחות ולא לדאוג שיהיה לך בו צינור כיבוי אש, כי ציוד של גילוי אש זה הבסיס של כל מקום מוגן. זה אומנם נכון שכולנו היינו מעדיפים שלא תהיינה שריפות בעולם, אבל הן קורות לעיתים, ולכן אנחנו חייבים לדאוג להיות מוגנים מפניהן. בימינו, צינור כיבוי אש זו דרך מעולה להגן על הבניין שלך, בין אם מדובר על בניין שהוא של עסקים ובין אם מדובר על בניין של מגורים. השאלה היא, האם יש משמעות לאורך של צינור כיבוי אש, והתשובה היא: חד משמעית כן.

למה האורך חשוב

גילוי אש והכיבוי שלה זו אומנם עבודה למקצוענים, אבל יחד עם זאת, עלול לקרות שגם אתה עצמך תצטרך לעשות את הפעולות הראשונות לכיבוי אש במקום בו פורצת דלקה. כאשר יש לך יכולות של גילוי אש וצינור כיבוי גדול יותר, אתה יכול להגיע איתו למקומות יותר מרוחקים, מה שנותן לך יותר לשיטה ויותר יכולת התמודדות עם מצבים של שריפה. מעבר לכך, יש משמעות גם לקוטר של הצינור, כי ככל שהוא יהיה יותר רחב אפשר יהיה להעביר בו יותר מים בבת אחת, דבר שכמובן יוכל להשפיע על היכולת שלך לכבות את האש במקום מסוים.

לאיזה חברה לפנות

בבואך לאבטח את הבניין עם ציוד לכיבוי וגילוי אש, תגלה  שיש הרבה  חברות שיכולות לעזור לך. יש חברות שרק יתנו לך שירות של התקנת ציוד, ויש כאלה שגם יוכלו להסביר לך דבר או שניים על אופן השימוש במערכות כיבוי האש השונות שתבחר להתקין בבניין. חשוב ביותר להבין שלא מדובר על פריבילגיה או על רצון, כי הרי אף אחד לא רוצה להשקיע כסף בהתקנה של משהו שהוא מקווה לא להשתמש בו. יחד עם זאת, אתה חייב להבין שללא אמצעים של כיבוי שריפות, הבניין שלך לא יהיה חוקי, וזה עלול לסכן את מי שמגיע אליו. כדאי לך להתקין את הציוד ואת המכשירים הכי טובים שיש, כי ככה אתה תוכל להיות רגוע במידה וחלילה תפרוץ שריפה במקום שבו אתה נמצא. הצינור הגדול יותר ייתן לך יותר הגנה, ולכן ברור שהגודל קובע כאשר מדברים על שריפות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמין הנדסת אש - מערכות כיבוי וגילוי אש.

חברת אמין הנדסת אש בע"מ מתמחה בתכנון, ביצוע, שרות ואחזקות למערכות כיבוי אש וגילוי אש , מערכות לשחרור עשן ומתח נמוך.

בקרו אותנו באתר שלנו:

www.aminfire.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כיבוי אש

מאת: כיבוי אשאבטחת הבית19/05/13890 צפיות
ישנן דרכים שונות לשמור על בטיחות המקום. במקרים של שריפה, בין אם בבית פרטי או במקום ציבורי, חשוב לפעול במהירות ובעיקר לדאוג שישנם כל האמצעים הדרושים כדי להבטיח את בטיחותו של המקום ואת כיבוי האש המהיר. ארון כיבוי אש הוא אחד האלמנטים המרכזיים, שחשוב לדאוג להם מראש, וזאת, כמובן, לצד גלאי עשן מסוגים שונים, אותם ניתן להתקין בכל מקום, וכן ציוד לכיבוי אש שחלקו מתקדם במיוחד ומתאים בעיקר למקומות גדולים וחלקו פשוט יותר ומתאים גם לבתים פרטיים.

מאת: כיבוי אשאבטחת הבית25/04/131575 צפיות
כל אדם אשר מתגורר בבית מגורים משותף חייב לוודא כי הוועד הממונה על תחזוקה ובטיחות, נוהג בהתאם לתקנות הבטיחות שפורסמו על ידי שירותי הכבאות של ישראל. מאמר זה יחשוף פיסת אינפורמציה חשובה מאוד בכל הקשור אל תקנות כיבוי אש בבניינים משותפים וכן יספק מידע אודות האפקטיביות של מערכות לגילוי אש.

מאת: כיבוי אשבית חכם17/03/13941 צפיות
מערכות גילוי אש הן מערכות מצילות חיים. זוהי הסיבה שהוראות נציב כבאות והצלה וכן ההוראות של המפקח של הכבאות הראשית בישראל כוללות תקני בטיחות מחייבים בכל הקשור אל מערכות גילוי אש בסוגים שונים של בניינים.

מאת: כיבוי אשבית חכם27/01/13910 צפיות
תשכחו את כל מה שידעתם על כיבוי אש וגילוי עשן. בשנים האחרונות התפתחו שלל מוצרים שיכולים לסייע באופן משמעותי למיגור האש עוד לפני שהיא מתלקחת. כיום, ניתן להתקין את מערכות כיבוי האש אשר פועלות באופן אוטומטי לחלוטין ומסייעות בכיבוי עוד לפני שבכלל מישהו שם לב.

מאת: כיבוי אשבית חכם20/12/121214 צפיות
אנשים רבים שרוכשים בית או שוכרים משרד, מחפשים כיצד להגן עליו מפני פריצות, גנבות וכדומה. הדאגות לאבטחה חשובות מאין כמותן, אך לצערנו קיימת גם סכנה של התלקחות אש שכדאי להביא בחשבון ולהיערך אליה בהתאם. אילו מערכות גילוי עשן קיימות וכיצד ניתן לכבות את השריפה עוד לפני שמכבי אש מגיעים?

מאת: כיבוי אשבית חכם20/12/121217 צפיות
כל מי שעובד במגדל משרדים גבוה וגדול, יכול להיות רגוע מבחינת בטיחות המשרד שלו, כי אם יש יתרון בלעבוד במשרד שכזה, הוא שדואגים לכל כללי הבטיחות הדרושים. הדוגמא הכי טובה לכך היא העובדה שבמגדלים כאלה יש גם ציוד מעולה ומשוכלל של גילוי אש, וגם משאבות כיבוי אש.

מאת: כיבוי אשבית חכם26/11/121010 צפיות
זה לא משנה אם מה שמעניין אותך הוא להגן על הבית שלך או על המשרד של העסק שלך, כי בכל מקרה, יש כמה דברים שמפניהם תרצה להתגונן. אחת מהתופעות שעלולות להיות עם תוצאות קשות ביותר, הן שריפות, ועל כן, אתה חייב להכין את הבית או את המשרד לעניין זה בימינו יש הרבה מאוד שיטות טובות של כיבוי אש, כאשר אתר מהשיטות הטובות והיעילות ביותר, היא שיטה של גלאי עשן עצמאי.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191539 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica