חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית -להגשים חלום

מאת: פזית ספירפרסום באינטרנט28/01/2013810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה עסקים נפתחים בישראל וגם לצערנו נסגרים ולסיבות סגירה מרכיבים רבים אך כמובן אחד המרכיבים החשובים הוא חוסר ביכולת לגייס כסף לצורך הצלחת העסק מרבית האילו שסוגרים את העסק הקטן או הבינוני בגודלו עושים טעויות קשות בתקציב שיש להכין לעסק שישרוד הכוונה לכך אפילו אם עסק מצליח להכניס עבודה אך התמחור לא נכון של המוצרים או השירותים שהוא נותן במילים אחרות זול מידי כמובן שלרוב הרואה חשבון של העסק יעלה על הבעיה שנוצרה אך השאלה אם העסק כבר יהיה בקשיים מכיוון שהעסק כבר בגסיסה יהיה קשה להציל אותו הרי לעסקים בישראל לפחות למרביתם יש קשיים לקבל הלוואות ואם כבר נותנים הלואה היא בתנאים ממש גרועים .

תמיד התוצאה היא חוסר כסף ולכן אם אתם רוצים ללכת קצת יותר על בטוח למרות שהמשפט הזה יתקל במתנגדים אך עדיין ישנה אפשרות למשהו שיותר בטוח אם נסדר את כוונת המשוורר הדבר הזה זו האפשרות לפתוח חנות למסחר אלקטרוני ששם תוכלו לקנות מה שתרצו .

חנות וירטואלית היא אכן הדבר למסחר יותר בטוח לעצמאים האומנם בישראל הדבר עדיין לא לגמרי תפס אך עדיין יש פונציאל להגיע למכירות יפות מה גם שהסיכון שיש חנות וירטואלית על פני עסק פיזי הוא קטן אין שכירות וגם אין ארנונה כמובן שיש בנית חנות וירטואלית וגם קנית דומיין יחד עם זאת העלויות הם ממש קטנות יחסית חנות פיזית ויכולות להיות בסיכומו של יום בהשקעה של אלפים בודדים לרוב כמובן שאפשר להשקיע יותר אך תלוי מה סוג המוצר או השירות שאתם מציעים וגם כמה אתם רוצים להשקיע בעסק החדש שלכם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131339 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131198 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131148 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131207 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131130 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13990 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131026 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica