חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי ספא לזוגות

מאת: ספא וילה בלספא30/01/20131026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הפעילויות הרומנטיות ביותר שקיימות היא טיפול ספא זוגי. חבילות ספא לזוגות קיימות היום במכוני ספא רבים, בבתי מלון וברשתות ספורט רבות. הספא הזוגי מקרב בין בני הזוג, מאפשר להם להתנתק לרגע מהשגרה ומהילדים ולהירגע. לעשות משהו נעים עבור הגוף שלהם. זוהי מתנה מושלמת עבור כל יום הולדת או יום נישואין ואם אתם מרגישים שאתם צריכים קצת שחרור מלחצים, זהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

יתרונות של ספא זוגי

אפשר להשיג היום חבילות ספא זוגיות בקלות רבה. כמעט בכל רשתות בתי המלון הגדולות יש ספא, וגם ישנם הרבה מאד מכוני ספא ובריאות בכל הארץ. בתל אביב, בירושלים, בכל מקום כמעט יש ספא שמאפשר את כל סוגי הטיפולים וכמובן שישמח להציע חבילות זוגיות עבורכם. בדרך כלל החבילה כוללת עיסוי, מקלחת נעימה וכוס שמפנייה. אם אתם משלבים זאת בשהות במלון בוטיק – אז ההיצע רחב יותר כמובן וכולל חדר מפנק וחדר כושר, ועוד ועוד. כאמור, לספא זוגי יש יתרונות רבים. לדוגמה:

 

  • יום פינוקים משותף תמיד יכול לקרב בין בני הזוג, לשחרר להם את הלחץ. בספא תוכלו לקבל מקלחת נעימה, מסז' בשמנים חמים, ג'קוזי ובסוף אולי אפילו ארוחה רומנטית וכוס יין. השילוב בין ארוחה למסז' הוא מושלם, והופך את היום שלכם כזוג ליום כיף ייחודי. אם לא הרשתם לעצמכם להתפנק עד כה, זה בדיוק הפתרון... זה גם לא יקר.
  • יום ספא כזה הוא מתנה נהדרת ליום הולדת או יום נישואין. מדובר על מתנה מרגשת כיוון שהיא ידועה כמפנקת במיוחד. אדם שיודע שהוא עומד לבוא עם בן / בת הזוג שלו למכון ספא, לקבל עיסוי טוב ביחד עם בן / בת הזוג שלו, לשתות ביחד כוס יין ופשוט להירגע, זה יום ההולדת או יום הנישואין המושלם ביותר שיש, במיוחד אם יש לכם ילדים.
  • מומלץ לבחור עיסוי שמתאים לזוגות, למשל, איורוודה או עיסוי שוודי. העיסויים נעימים, מלטפים ומרגיעים. כשעוברים את החוויה הזו ביחד, זה לצד זו, נהנים וצוברים חוויות וזו מתנה מושלמת לכל אירוע, במיוחד אם אתם בתקופה שבה אתם מרגישים שהלחץ קצת חונק אתכם.


     



    תגיות המאמר: טיפול ספא


     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    ספא | וילה בל
    ספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית, הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם.

    כנסו לבקר:
    http://www.villa-belle.co.il/

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת ספא וילה בל

    מאת: ספא וילה בלספא30/05/131871 צפיות
    עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

    מאת: ספא וילה בלספורט וכושר גופני - כללי29/04/131269 צפיות
    המסאג' הגיע לחיים בישראל כבר לפני כמה שנים טובות, כאשר הוא ממשיך להתפתח ולהיות פופולארי בכל רחבי הארץ. ככל שהזמן עובר ועולם המסאז'ים מתפתח, כך מגיעים גם סוגי טיפולים נוספים המשלבים בין לחיצות, שמנים ומגוון טיפולים לגוף והנפש כאחד. אם כן, אילו מסאג'ים קיימים היום ובמה כדאי לבחור?

    מאת: ספא וילה בלספא22/03/131742 צפיות
    בתי ספא רבים מציעים ללקוחותיהם כמה וכמה סוגים של טיפולים. מבין הטיפולים המיוחדים, ניתן מקום מרכזי לטיפול הגוף ולעיסוים שונים.

    מאת: ספא וילה בלספא14/01/131340 צפיות
    העיסוי הוא אחת השיטות המקובלות להפגת מתחים וטיפול בבעיות גופניות במזרח.

    מאת: ספא וילה בלספא23/12/121009 צפיות
    אנשים אוהבים לבקר בספא ויש סיבה טובה לכך. כל ספא מציע מגוון רב של פינוקים, טיפולים, עיסויים ובעצם כל דבר שישכיח מכם לכמה שעות את הדאגות היומיומיות שלכם ויגרום לגוף שלכם להירגע ולנוח. אחרי שעות רבות, ימים ארוכים ואפילו שנים של עבודה מאומצת, הגוף שלנו הופך לנוקשה, תפוס וכאוב.

    מאת: ספא וילה בלספא23/12/12874 צפיות
    לא צריך להרחיק לכת עד תאילנד כדי לקבל עיסוי תאילנדי מקצועי ומפנק. כיום, בכל ספא מכובד, בכל אזור בארץ, תוכלו למצוא מעסה שיכול להעניק לכם מסאז'ים שונים, במגוון של טכניקות וסגנונות עיסוי, ביניהם כמובן גם העיסוי התאילנדי.

    מאת: ספא וילה בלספא27/11/121142 צפיות
    עיסוי באבנים חמות הינו עיסוי המבוסס על שיטה אינדיאנית. האינדיאנים אשר חיו בהרמוניה מושלמת עם הטבע, החי והצומח, השכילו להשתמש בעיסוי בשילוב אבנים חמות שנוצרו בטמפרטורות הגבוהות של פנים כדור הארץ ושהו במי נחלים מאות שנים.

    מאמרים נוספים בנושא ספא

    מאת: ניב אבןספא09/06/161659 צפיות
    מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

    מאת: ravivorספא24/02/152811 צפיות
    מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

    מאת: דוד כהןספא26/04/146406 צפיות
    ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

    מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148657 צפיות
    אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

    מאת: שמואל עטיהספא01/12/138559 צפיות
    מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

    מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131800 צפיות
    ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

    מאת: ספא וילה בלספא30/05/131871 צפיות
    עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica