חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מסאג' מומלצים

המסאג' הגיע לחיים בישראל כבר לפני כמה שנים טובות, כאשר הוא ממשיך להתפתח ולהיות פופולארי בכל רחבי הארץ. ככל שהזמן עובר ועולם המסאז'ים מתפתח, כך מגיעים גם סוגי טיפולים נוספים המשלבים בין לחיצות, שמנים ומגוון טיפולים לגוף והנפש כאחד. אם כן, אילו מסאג'ים קיימים היום ובמה כדאי לבחור?

הטיפול הקלאסי

המסאז' השוודי הוא ככל הנראה הטיפול המפורסם והמוכר ביותר בארץ. אותו טיפול מוכר ונעים במיוחד המשתמש בשמנים חמים ומרגיעים ולחיצות עדינות או חזקות על פי בקשת המטופל. במהלך העיסוי, עובר המטפל על חלקים נרחבים ברחבי הגוף ומעסה את כולו למשך 45 דק' או יותר על פי הדרישה. הטיפול הוא נעים במיוחד, אך גם מרגיש ומשרה אווירה נעימה לאורך זמן, גם בסיומו.

שחרור לחצים

מסאג' מפורסם נוסף, ולעיתים אף יעיל במיוחד, הוא העיסוי התאילנדי. העיסוי הזה שונה בתכלית מאופי העיסוי השוודי, מכיוון שהוא אינו מתבצע עם שמן כלל וכן גם אינו מצריך להוריד בגדים. מטרת העיסוי התאילנדי היא לשחרר את השרירים וכן גם להאריכם במטרה לחזק את הגוף ולשחרר לחצים. בתום הטיפול, מורגשת תחושה של שחרור בשרירים וקלילות בכל הגוף לעומת תחושת הרוגע והעייפות שעיסוי השוודי.

טיפול בכל חלקי הגוף והנפש

בנוסף לטיפולים הקלאסיים הקיימים כיום, ניתן ליהנות מעוד מגוון עיסויים ייחודיים אשר מגיעים מארצות שונות ישירות אל ישראל הקטנה. כך למשל, ניתן ליהנות מעיסוי איורוודה המגיע מהודו ומשלב בין עיסוי שמנים חמים לבין הרגעת הנפש באמצעות עיסוי קרקפת והעין השלישית עם שמן שומשום חם.

בחירת עיסוי

בכדי לבחור את הטיפול המתאים והנעים ביותר, חשוב קודם להתייחס לצרכים האישיים ורק לאחר מכן על סוגי הטיפולים הקיימים. האם פונים למסאז' לצורך הרגעה כללית ותחושת חופש? האם לצורך חזרה לפעילות מפציעה או בשל שרירים תפוסים?

לאחר המענה על שאלות מהסוג הזה, ניתן לבחור בין מסאז' תאילנדי המשחרר לחצים, עיסוי שוודי נעים אשר מרגיע את הגוף או פשוט ליהנות מהשילוב המושלם בין שניהם. כמו כן, ניתן להקפיד על דרישות מיוחדות יותר כמו ספא לנשים בהריון, עיסוי באבנים חמות ועוד.

 



תגיות המאמר: מסאג, ספא לנשים בהריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספא | וילה בל
ספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית, הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם.

כנסו לבקר:
http://www.villa-belle.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספא וילה בל

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

מאת: ספא וילה בלספא22/03/131747 צפיות
בתי ספא רבים מציעים ללקוחותיהם כמה וכמה סוגים של טיפולים. מבין הטיפולים המיוחדים, ניתן מקום מרכזי לטיפול הגוף ולעיסוים שונים.

מאת: ספא וילה בלספא30/01/131027 צפיות
אחת הפעילויות הרומנטיות ביותר שקיימות היא טיפול ספא זוגי. חבילות ספא לזוגות קיימות היום במכוני ספא רבים, בבתי מלון וברשתות ספורט רבות. הספא הזוגי מקרב בין בני הזוג, מאפשר להם להתנתק לרגע מהשגרה ומהילדים ולהירגע.

מאת: ספא וילה בלספא14/01/131341 צפיות
העיסוי הוא אחת השיטות המקובלות להפגת מתחים וטיפול בבעיות גופניות במזרח.

מאת: ספא וילה בלספא23/12/121010 צפיות
אנשים אוהבים לבקר בספא ויש סיבה טובה לכך. כל ספא מציע מגוון רב של פינוקים, טיפולים, עיסויים ובעצם כל דבר שישכיח מכם לכמה שעות את הדאגות היומיומיות שלכם ויגרום לגוף שלכם להירגע ולנוח. אחרי שעות רבות, ימים ארוכים ואפילו שנים של עבודה מאומצת, הגוף שלנו הופך לנוקשה, תפוס וכאוב.

מאת: ספא וילה בלספא23/12/12874 צפיות
לא צריך להרחיק לכת עד תאילנד כדי לקבל עיסוי תאילנדי מקצועי ומפנק. כיום, בכל ספא מכובד, בכל אזור בארץ, תוכלו למצוא מעסה שיכול להעניק לכם מסאז'ים שונים, במגוון של טכניקות וסגנונות עיסוי, ביניהם כמובן גם העיסוי התאילנדי.

מאת: ספא וילה בלספא27/11/121143 צפיות
עיסוי באבנים חמות הינו עיסוי המבוסס על שיטה אינדיאנית. האינדיאנים אשר חיו בהרמוניה מושלמת עם הטבע, החי והצומח, השכילו להשתמש בעיסוי בשילוב אבנים חמות שנוצרו בטמפרטורות הגבוהות של פנים כדור הארץ ושהו במי נחלים מאות שנים.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204876 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172863 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173425 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica