חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינוק ורוגע עם עיסוי איורוודה

מאת: ספא וילה בלספא22/03/20131741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי ספא רבים מציעים ללקוחותיהם כמה וכמה סוגים של טיפולים. מבין הטיפולים המיוחדים, ניתן מקום מרכזי לטיפול הגוף ולעיסוים שונים. מי שהתנסה פעם בעיסוי שמנים, יודע עד כמה עיסוי כזה יכול להיות מרענן ומרגיע. עיסוי מיוחד, שמתבצע באמצעות שימוש בשמן עיסוי מתאים, נקרא איורוודה.

עיסוי הודי מיוחד

עיסוי איורוודה מקורו בהודו. שיטת טיפול זו נחשבת כבעלת סגולות נאות מסוגים רבים.

רגיעה – עיסוי איורוודה משווה אווירה רגועה על הגוף ועל הנפש. המגע של השמן החמים על גוף המטופל הופך את המגע של המטפל לנעים במיוחד.

המרצת מחזור הדם – לעיסוי זה השפעה מחזקת, בשל היכולת שלו להמריץ את פעילות הדם. בכך מסייע העיסוי לגוף לרפא את עצמו ממיחושים שונים, לסלק עייפות ולזכות ברעננות מחודשת.

טיהור – עיסוי איורוודה, בניגוד לסוגי עיסוי רבים אחרים, נותן התייחסות מיוחדת לאזור המצח של המטופל. איזור המצח, המכונה בהודו גם בשם איזור העין השלישית, נחשב כבעל משמעות רוחנית-אנרגטית. על כן, עיסוי כזה מסייע לתהליכי שחרור גופני וטיהור נפשי ופיסי כאחד.

כיף והנאה – מלבד הסגולות היפות של עיסוי איורוודה, אין ספק שמדובר באחד העיסויים המהנים ביותר. ריחו של שמן הסומסום, תחושת המגע של השמן המלטף, הרוגע העוטף את הגוף, הופכים את שעת העיסוי לשעה של כיף טהור ומזוקק.

חשיבות האווירה

על מנת ליהנות מעיסוי איורוודה מפנק, כדאי לפנות לבית ספא שמעניק אווירה מתאימה. אווירה מתאימה ניתן להשיג באמצעות עובדים מסבירי פנים וחייכנים, שקט ושלווה, ומטפלים מנוסים וקשובים. ספא שמעוניין להעניק ללקוחותיו את האווירה הטובה ביותר, ישמור על פרטיות לקוחותיו, יאפשר להם לקבל שירותים נוספים (כגון ארוחת בוקר או לפחות פינת קפה), ובעיקר – יעניק להם עיסוי נינוח, ממושך ושלוו.

איך מתנהל העיסוי

משך הזמן המקובל לעיסוי איורוודה הוא שעה לפחות. המהדרין מעניקים פינוק ארוך יותר, אך גם בכך חשוב לא להגזים. העיסוי עצמו מתחיל בהיכרות קצרה עם המטופל או המטופלת. מקובל לשאול כמה שאלות במיוחד אם מדובר באדם שמגיע לטיפול בפעם הראשונה. אחר כך מושכים את הגוף בשמן שומשום חמים, והעיסוי מתבצע בתנועות ארוכות ורחבות. בשלב האחרון של הטיפול מתבצע עיסוי עדין, למי שמעוניין, גם באזור המצח, שנחשב, כאמור, למקום רוחני במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספא | וילה בל
ספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית, הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם.

כנסו לבקר:
http://www.villa-belle.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספא וילה בל

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131871 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

מאת: ספא וילה בלספורט וכושר גופני - כללי29/04/131269 צפיות
המסאג' הגיע לחיים בישראל כבר לפני כמה שנים טובות, כאשר הוא ממשיך להתפתח ולהיות פופולארי בכל רחבי הארץ. ככל שהזמן עובר ועולם המסאז'ים מתפתח, כך מגיעים גם סוגי טיפולים נוספים המשלבים בין לחיצות, שמנים ומגוון טיפולים לגוף והנפש כאחד. אם כן, אילו מסאג'ים קיימים היום ובמה כדאי לבחור?

מאת: ספא וילה בלספא30/01/131026 צפיות
אחת הפעילויות הרומנטיות ביותר שקיימות היא טיפול ספא זוגי. חבילות ספא לזוגות קיימות היום במכוני ספא רבים, בבתי מלון וברשתות ספורט רבות. הספא הזוגי מקרב בין בני הזוג, מאפשר להם להתנתק לרגע מהשגרה ומהילדים ולהירגע.

מאת: ספא וילה בלספא14/01/131340 צפיות
העיסוי הוא אחת השיטות המקובלות להפגת מתחים וטיפול בבעיות גופניות במזרח.

מאת: ספא וילה בלספא23/12/121009 צפיות
אנשים אוהבים לבקר בספא ויש סיבה טובה לכך. כל ספא מציע מגוון רב של פינוקים, טיפולים, עיסויים ובעצם כל דבר שישכיח מכם לכמה שעות את הדאגות היומיומיות שלכם ויגרום לגוף שלכם להירגע ולנוח. אחרי שעות רבות, ימים ארוכים ואפילו שנים של עבודה מאומצת, הגוף שלנו הופך לנוקשה, תפוס וכאוב.

מאת: ספא וילה בלספא23/12/12874 צפיות
לא צריך להרחיק לכת עד תאילנד כדי לקבל עיסוי תאילנדי מקצועי ומפנק. כיום, בכל ספא מכובד, בכל אזור בארץ, תוכלו למצוא מעסה שיכול להעניק לכם מסאז'ים שונים, במגוון של טכניקות וסגנונות עיסוי, ביניהם כמובן גם העיסוי התאילנדי.

מאת: ספא וילה בלספא27/11/121142 צפיות
עיסוי באבנים חמות הינו עיסוי המבוסס על שיטה אינדיאנית. האינדיאנים אשר חיו בהרמוניה מושלמת עם הטבע, החי והצומח, השכילו להשתמש בעיסוי בשילוב אבנים חמות שנוצרו בטמפרטורות הגבוהות של פנים כדור הארץ ושהו במי נחלים מאות שנים.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161659 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152811 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146406 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148657 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138559 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131800 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131871 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica