חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים סף חלון

מאת: ורד טויןאדריכלות31/01/20131454 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי החשיבות של סף חלון חזק במבנה חדש

סף חלון הוא למעשה משטח אבן אופקי או עשוי משיש, המשמש כמשטח שעליו ניתן לשבת, להניח אדניות או חפצים אחרים, תלוי בעומק המשטח. הוא נעשה לאחר שהחלונות מוכנים, והוא זה, שנותן בסיס חזק ויציב למסגרת של האלומיניום המקיפה את החלון.

בעת שבוחרים סף חלון עבור הבית או הדירה, מומלץ לוודא שהעיבוד והגוון שלו מתאימים לעיצוב הכללי של הבית.

רצוי להקפיד על בחירת סף חלון שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים, היות ומדובר במשטח שחשוף לתנאי אקלים כמו, חום בקיץ, לחות ורטיבות בחורף.

בגלל החשיפה של סף חלון לשמש ולשינויי מזג האוויר, גם הפרשי הטמפרטורות בין  יום ולילה, מומלץ, שעל החלון תהיה מסגרת אלומיניום חזקה ויציבה, ושהחלונות יהיו עשויים מזכוכית כפולה.

ישנן דרכים שונות שניתן להגן על סף חלון מפני שינויי מזג אוויר, ביניהן, התקנת תריסים שנסגרים באופן הרמטי, התקנת וילונות מבד, או וילונות ונציאניים ועוד.

מאילו חומרים עשוי סף חלון

סף חלון הינו המסגרת שדרכה אנחנו מביטים אל העולם החיצוני, ועבורנו, הוא משמש כמסגרת לתמונת טבע אמיתית, חיה וצבעונית. לכן, יש חשיבות רבה לסוג החומרים שמהם הוא עשוי. בשנים האחרונות, המגוון של חומרים להכנת ספי חלון התרחב, ואפשר ליצור סף חלון מחומרים כמו אבן, עץ, מתכת או שיש. הבחירה של החומר, היא בעיקר עניין של טעם, אבל גם של עיצוב. אם אתם בוחרים בעיצוב מודרני או הייטק, סביר להניח שתרצו סף חלון שיהיה עשוי ממתכת, אם אתם מעדיפים עיצוב כפרי, תבחרו דוגמה של סף חלון עשוי מעץ, אם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי, הבחירה שלכם תלך לכיוון של סף חלון עשוי מאבן או משיש.

כל אחד מהחומרים משתלב נפלא עם חלונות אלומיניום, בכל עיצוב או סגנון.

עוד אילו שימושים אפשר להפיק מסף חלון איכותי

סף חלון רחב ומעוצב מעשיר את פנים הבית, ומקנה לחלל החדר, אווירה ביתית וחמימה, במיוחד אם הוא משמש כפינה עיצובית בחדר.

גם לגבי עיצוב החלונות, אתם יכולים להחליט שאתם רוצים חלונות בעיצוב מודרני, בעיצוב אתני, עם קשתות, עיצוב קלאסי או מודרני, עם בליטות או בלי.

בבתים רבים, סף חלון משמש גם כפינת אחסון, במיוחד אם הוא עמוק. אפשר ליצור פתח באחד מצדדיו, שדרכו ניתן יהיה להכניס או להוציא חפצים קטנים השייכים לסלון, אבל שאתם לא רוצים שהם יהיו גלויים כל הזמן.

עיצוב סף חלון באבן

בבתים רבים אנחנו נראה עיצוב של סף חלון באבן או בשיש, מטעמי עיצוב, אך גם מטעמי מזג אוויר. אמנם, עיצוב סף חלון בעץ או במתכת, נחשבים ליפים ולאלגנטיים, אך שניהם יכולים להתגלות כקצת בעייתיים, בגלל תנאי מזג האוויר. העץ, עלול להתנפח בתנאי של לחות ולהתעוות עם הזמן. המתכת, תחת מתקפת שמש, במידה ולא יהיו וילונות על החלונות, או שתשכחו להוריד את התריסים, עלולה להתחמם מדי בימי הקיץ, ואפילו, להסב כוויה למי שלא ישים לב כשהוא נוגע בסף החלון.

לכן, עיצוב של סף חלון באבן או בשיש, נחשב לבחירה כמעט אוטומטית אצל משפחות רבות. אך אין כל פסול בכך. עיצוב של סף חלון בשיש, או באבן, הוא גם אסתטי, גם פונקציונאלי, וגם, מרשים ביותר. אתם יכולים להניח על סף חלון מאבן/שיש אדניות, ולא לדאוג אם המקום יהיה רטוב לכמה דקות, אתם יכולים לנקות את המשטח לעיתים קרובות, בחומרי ניקוי מתאימים, או אפילו עם מטלית אבק רגילה.

משטח של סף חלון העשוי מאבן, תמיד נראה מודרני ואלגנטי, והוא יכול להתאים לכל עיצוב עתידי של הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222198 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222708 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222676 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222807 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213577 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213824 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica