חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי סוסים לזוגות

מאת: שירי פלגאטרקציות07/02/2013771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חג האהבה מתקרב ועמו מצב הרוח הרומנטי. אם מתחשק לכם השנה לעשות משהו קצת שונה ולבלות את היום באווירה רומנטית, טיולי סוסים לזוגות הם הפתרון המתאים. חוות סוסים בכל רחבי הארץ מציעות טיולי סוסים על חוף הים, בהרים, השטח החווה ועוד. לרוב נהוג לצאת לטיול יחד עם מדריך שיוכל לסייע בטיפול בסוסים. בעלי ניסיון רב ברכיבה יוכלו לצאת לרכיבה ללא מדריך. יש לציין כי הטיולים מיועדים גם למתחילים שמעולם לא רכבו על סוס. אף פעם לא מאוחר ללמוד לרכב ולהכיר חיה מקסימה ואצילית.

טיול סוסים רומנטי על חוף הים

טיול סוסים לזוגות לאור שקיעה יהיה סיום נהדר ליום מלא באהבה. הטיולים מתקיימים באזור השרון, באזור הגליל המערבי ובאזור גוש דן. זוגות שמעוניינים בפרטיות מלאה יוכלו לצאת לרכב עם הזריחה ולאכול את ארוחת הבוקר על החוף. הטיולים מתחילים בהדרכה בחווה שממוקמת בקרבת החוף והתאמת סוס לכל רוכב. יש להתאים את הסוסים בהתאם למשקל הגוף של הרוכב ויכולת הרכיבה שלו. ניסיון של שנים רבות מאפשר לצוות החווה למצוא סוס מתאים לכל רוכב.

בהמשך יוצאים בני הזוג אל השטח יחד עם המדריך, כאשר הוא מקפיד לשמור מרחק ולאפשר לבני הזוג לבלות יחדיו ללא הפרעות. בנקודה הקסומה ביותר יעצור המדריך את הסוסים, ידליק מדורה, יכין בעבורכם קפה נהדר ויגיש לבני הזוג את סל הפיקניק. טיול סוסים לזוגות הוא הזדמנות נהדרת לשלוף טבעת אירוסין, לבלות את חג האהבה, לחגוג יום הולדת או לפנק את הבן הזוג ללא כל סיבה מיוחדת.

טיולי סוסים לזוגות בגבעות

רכיבה על סוסים בגבעות מתאימה למתחילים ומתקדמים כאחד. צוות החווה מקפיד להתאים לרוכבים המתחילים סוסים עדינים וממושמעים. הסוס ינוע באיטיות ויאפשר לרוכב להתרגל בהדרגה לחוויה ולשמור על יציבות. הטיול בהרים מדהים בכל שעות היום. עם החזרה לחווה או במהלך הטיול יוגשו לבני הזוג פינוקים מתוקים ויין. המרחבים הפתוחים והסוסים האציליים משרים אווירה קסומה, יש אהבה באוויר!

הכנות לקראת הרכיבה

בכדי שתוכלו ליהנות מהחוויה חשוב להקפיד להגיע אל החווה לבושים בבגדים מתאימים. מכנסי ג'ינס נוחים יהיו בחירה אידאלית בעבור נשים וגברים. ניסיונות לרכב על סוסים בחצאית או שמלה יהיו פחות נוחים. באשר לחולצה אין כל הגבלה. בשעות הקרות של הערב כדאי להצטייד במעיל או חולצה חמה ועבה. בשעות החמות נמליץ להצטייד גם בכובע ולמרוח קרם הגנה. הטיולים נמשכים כשעה וחצי עד שעתיים, כדאי להיערך בהתאם.

רגע לפני סיום – טיולי סוסים לאור ירח

רכיבה על סוסים לאור ירח היא אחת החוויות הרומנטיות ביותר. דמיינו לרגע את הרגע בו שניכם עוצרים את הסוסים בדיוק באותו הרגע בכדי להביט בירח המלא. הרגע בו נפגשים המבטים הופך את הערב כולו לבלתי נשכח. טיולי סוסים לזוגות בשעות החשיכה דורשים מדריך שמכיר היטב את השטח. המסלול הפופולרי ביותר לרכיבת לילה נמצא ליד נחל אלכסנדר. המסלול כולל גם עצירה במבצר עתיק למטרת ארוחת ערב בשרית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141313 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131270 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195631 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172125 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171738 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171851 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica