חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סובלים מכאבים?

מאת: משה יוניבריאות השן11/02/2013615 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורה לכם ודאי שאתם יוצאים עם חברים ומרגיש לכם שכל האנשים סביבכם הרבה יותר יפים מכם? קרה לא פעם שחשבתם על ניתוח אסתטי אבל לא עשיתם עם זה כלום? כידוע, היום כדי להצליח בחיים יש להשקיע במראה, בלי כל קשר אם אתם בני 19 או בעשור הרביעי או מבוגרים יותר. אף עקום או שומן עודף- ניתן לתקן בטיפול מקצועי ומהיר.

רוב בני האדם מרבים לבחור בטיפולי אסתטיקה, אך לא תמיד עוברים את הניתוח בהצלחה, על כן שאתם שוקלים לעבור ניתוח הרמת עפעפיים או השתלות שיניים ביום אחד חובה לדעת כיצד לבחור. עצות חשובות על ניתוחים פלסטיים בהמשך המאמר.

רוצים שפתיים עבות? רוצים תוצאות טובות? מצאו אך ורק רופאים מומחים! גשו לפגישה ראשונית ושאלו את כל השאלות: מה הוא אורך הניתוח, מהו זמן ההחלמה ותופעות הלוואי. מומלץ שתגיעו לפגישת הכרות עם מכר או ידיד שיתרשם יחד אתכם מהסבריו של הרופא המומחה, כמו כן, בקשו לתיק עבודות עם ניתוחים קודמים .

כמה יעלה שתלים בשיניים? עשו השוואת מחירים בין 2-3 קליניקות ובקשו את ההצעה בכתב. ההבדלים בין ההצעות השונות יכולים להגיע לכמה אלפי שקלים או לכמה מאות, לפי הטיפול הנדרש. יש לדעת מראש מה יהיה המחיר הכולל של הטיפול ומהם תנאי התשלום . אבל כדאי שנדע- שלהתייחס אך ורק למחיר הזול זו טעות כשתשקלו לבחור מרפאה.

חוות דעת- חפשו מידע והמלצות על הרופא והקליניקה באינטרנט, קראו תגובות של גולשים במאמרים עד שתגלו שכיוונכם נכון. חשוב שתדעו מה יעבור עליכם, הן מבחינת תוצאות הניתוח וכמובן מבחינת תהליך ההחלמה. חובה שתגיעו לחדר ניתוחים כשאתם יודעים מה עומד להיות.

תוצאות- כל הרופאים וכל הקליניקות ימכרו לכולם תוצאות מובטחות אך לעיתים המציאות משקפת חוסר הצלחה. כדאי שתגיעו לטיפול אחרי שיחה עם הרופא ותאום ציפיות ולבקש פרטים על גבי הנייר. בנוסף מומלץ שתעברו בקפידה על ההסכם שקיבלתם ואת תתי הסעיפים כך שתגיעו לטיפול יותר נינוחים ויותר שלווים.

הרבה מאיתנו עוברים טיפולי אסתטיקה במשך החיים. במידה ומעניין גם אתכם להרגיש בנוח עם עם המראה שלכם תאלצו לבחור בפינצטה את הקליניקה המקצועית והטובה, את הרופאים המנוסים והמקצועיים ביותר במחיר הטוב ביותר. טיפול מוצלח!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131471 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131223 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131184 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131247 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131178 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131252 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131223 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201592 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171382 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica