חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבחון קשב וריכוז עם מבחן MOXO

אבחון קשב וריכוז איכותי, מדויק ומהימן מביא לבחירת טיפול מוצלח ומכאן לשיפור באיכות החיים בקרב הסובלים מהפרעות קשב וריכוז. ומי מאיתנו לא מבקש זאת לעצמו או לבני משפחתו?

אז מהו המבחן שייתן ערך מוסף לאבחון קשב וריכוז? ללא ספק זהו מבחן MOXO.

כמה עובדות על אבחון קשב וריכוז עם מבחן MOXO


אבחון קשב וריכוז עם מבחן MOXO הוא האבחון האיכותי ביותר שקיים כיום,

והדבר הוכח מחקרית!

במחקר משותף לישראל (ד"ר איתי ברגר, היחידה לנוירולוגיה של הילד, בית החולים הדסה והאוניברסיטה העברית) ולהולנד (פרופ' ביוטלר וד"ר רומלוס מאוניברסיטת "רדבאונד") שבו לקחו חלק יותר מ- 500 ילדים ומתבגרים, נמצא כי מבחן MOXO הוא המבחן התקף והמהימן ביותר, שקיים בשוק המבחנים הממוחשבים.

לא בכדי מרכזים רפואיים ואנשי מקצוע בכל העולם משתמשים במבחן MOXO.

אבחון קשב וריכוז של מבחן MOXO הוא היחיד שבודק גם את אלמנט התזמון בצורה מהימנה

כיום רוב המבחנים הממוחשבים לאבחון קשב וריכוז בודקים את המדדים הבאים: ליקויי קשב, אימפולסיביות, היפראקטיביות ותזמון אשר מוגדר כזמן תגובה. אבל בעוד שיתר המבחנים מאבחנים את התזמון רק לפי מדידת משך זמן התגובה, מבחןMOXOמאפשר מדי פעם זמני תגובה ארוכים יותר (בדומה לאפקט של תוספת זמן), המאפשרים לבדוק האם הנבדק היה קשוב והגיב למשימה, רק עשה זאת לאט יותר. זאת משום שרק בדרך זו ניתן להבחין בין אדם הסובל מליקויי קשב לבין אדם הסובל מליקויי תזמון. לדבר יש חשיבות מכרעת בבחירת הטיפול המתאים!

אבחון קשב וריכוז של מבחן MOXO מספק תוצאות ברורות ומקיפות

התוצאות שהנבדקים מקבלים כוללות פרופיל קשב אישי, המפרט את ביצועיהם בכל מדדי הקשב (קשב, אימפולסיביות ,היפראקטיביות ותזמון) ביחס לנורמות ישראליות וכלל עולמיות של גיל ומגדר.

בנוסף, ניתן לנבדקים גרף, שממנו ניתן ללמוד מהי השפעת מסיחים שמיעתיים וחזותיים (המדמים את הסביבה הטבעית של הנבדק) על ביצועיהם בכל מדדי הקשב.

תודות לגרף זה, איש המקצוע יכול להתאים לנבדקים את הטיפול המתאים להם ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על המבדק המהימן לאיתור הפרעת קשב וריכוז ניתן לקבל באתר MOXO.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדווה פלד

מאת: אדווה פלדהפרעות קשב וריכוז19/04/121608 צפיות
ילדכם אובחן כסובל מבעיה של הפרעת קשב וריכוז, ואתם רוצים לפנות לטיפול, אבל אתם מעט מבולבלים ובצדק. השוק היום מוצף באין-ספור שיטות, תכניות אימונים ואנשי מקצוע, הטוענים שהם יכולים לטפל או לאמן הפרעת קשב וריכוז. לפני שמדברים על טיפול בהפרעת קשב וריכוז חשוב להבין, שאין טיפול שיכול להעלים את ההפרעה. הפרעת קשב וריכוז אינה מחלה שאם נטפל בה היא תעבור. הפרעת קשב וריכוז היא ליקוי שיש ללמוד לחיות איתו.

מאת: אדווה פלדהפרעות קשב וריכוז11/03/121128 צפיות
בשל היעדר רגולציה מוסדרת בארץ בנושא אבחונים דידקטיים, שוררת אי ידיעה בנושא. במאמר זה תמצאו הסבר אודות אבחונים דידקטיים, וכן כיצד בודקים גם קיומן של הפרעות קשב.

מאת: אדווה פלדהפרעות קשב וריכוז22/01/121284 צפיות
על הקשר בין הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים לבין לימודים במוסדות להשכלה גבוהה הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים לרוב יתגלו בעת הכניסה למוסדות להשכלה גבוהה. גם בילדותם סבלו הסטודנטים שלנו מבעיה של הפרעות קשב וריכוז, אלא שבשעתו הבעיה לא אובחנה.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז17/08/162107 צפיות
סיפור אישי של רועי ועל איך אבחון דידקטי עזר לו להתבר על ליקויי הלמידה שלו ולהצליח בלימודים ובחיים.

מאת: vodplaceהפרעות קשב וריכוז06/07/161630 צפיות
אבחון דידקטי מאפשר לזהות הפרעות קשב או בעיות לימודיות בסיסיות לימודיות. כשמדובר בצעירים האבחון מקבל חשיבות עליונה

מאת: sharondan80הפרעות קשב וריכוז21/07/152488 צפיות
הפרעות קשב וריכוז הן ללא ספק בעיה מוכרת מאוד, אשר הפכה לאחת הבעיות השכיחות יותר בתחום הנוירולוגיה אצל ילדים וכיום, בשל המודעות הרבה לתחום, והמודעות להשלכות של ההפרעה על הילדים, הרבה מהם זוכים לאבחון מוקדם וטיפול מקצועי שלא היה קיים בעבר.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז19/07/152036 צפיות
הדיון בעולמו של ילד בעל הפרעת קשב וריכוז לרוב מתמצה בהתייחסות לתפקוד האקדמי שלו בכיתה או להתנהגות שלו בבית, תוך התעלמות מוחלטת ממה שעובר על נבכי נפשו. בתור הורים, כדי להבין לעומק מה עובר על ילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, עלינו להתמקד לא פחות מכך בעולמו הרגשי.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז04/06/151811 צפיות
אחת הדילמות המרכזיות עימן מתמודדים הורים לילדים עם הפרעות קשב היא האם לדבר עם הילד על הבעייה או לא, ואם כן, איך בדיוק לעשות את זה. אולי אם לא נזכיר לו שהוא סובל מהפרעות קשב, הבעיה תהפוך מינורית, והוא לא יתפוס את עצמו כ"בעל הפרעה"? ומצד שני, שיחה כזו עם הילד דווקא יכולה לעזור לו להתמודד טוב יותר עם הקשיים? מה עושים? המומחים של מרכז אמירים עם כמה עצות להורים המבולבלים.

מאת: נאוה סלורהפרעות קשב וריכוז05/05/151929 צפיות
בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המקטרגים על הריטלין. בעידן ניו אייג'י, שבו המודעות לחסרונותיהן של התרופות הכימיות נמצאת בשיאה, הורים רבים נרתעים מהמחשבה לטפל בילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז באמצעות ריטלין. היות שהריטלין נתפס בציבור כפתרון המרכזי והיחיד להפרעות קשב וריכוז, הורים שהם מתנגדי ריטלין נמנעים מלהעניק לילדיהם טיפול הולם, ולעיתים אף מסרבים לשלוח אותם לאבחון, ובלבד שהילד לא יצטרך לקחת את התרופה. כדי לסבר את האוזן ולטובת הילדים, חשוב לנו לספר לכם, שיש פתרונות נוספים, שאינם כרוכים בנטילת ריטלין:

מאת: מגניב הפרעות קשב וריכוז03/03/152108 צפיות
ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים להשתלב בחברה ולדבר זה יכולות להיות השלכות קשות מאוד להם ולחברה שמסביבם. הפרעת קשב נובעת מפגיעה במערכת העצבים המרכזית, ובמערכת ההפעלה הרשתית, והסימפטומים לכך הם קשיים בהקשבה בריכוז, יכולות למידה וזיכרון מוגבלות, קושי במיון ועיבוד מידע של גירויים חיצוניים ופנימיים ועוד. כל ההפרעה הזאת גורמת ללחץ רב ולעומס נפשי על כל מי שסובל ממנה, בקושי בלמידה ובצבירת חוויות ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica