חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות נפוצות של לקוחות המתעניינים בפוליש לביתם!

מאת: חיים כהןניקיון08/11/20091351 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלה1.איך אנו יכולים לדעת איזה פוליש אנו אמורים להשתמש לרצפת הבית בו אנו מתגוררים?
תשובה:יש כ"כ הרבה סוגים של מרצפות שהרוב הדומיננטי שבהם שאלו מרצפות הטראצו הפשוטות אם זה מסוג פרלאטו, קררה או חברון הפשוטים, מתאימים לשימוש בווקס הכל כך מוכר לנו אם זה ווקסולין 100 של סנו חומרי הברקה של יעקובי או סנו סופר פוליש[יש לציין שהאחרון חייב בשימוש בסחבה נקייה לחלוטין ושטופה שמא תווצר שכבה שתשחיר עם הזמן והמראה יראה מכוער].
שאלה 2.איזה חברות נותנות את הטון והמענה ההולם בתחום ניקיון בתים ואו דירות לאחר שיפוץ או בנייה?
פה התשובה אמורה להיות מאד זהירה שכן חברות ניקיון יש המון אבל מעט מאד מהן מקצועיות ממש אם כי יש כאלו ,ואתם הלקוחות אמורים לשאול את השאלות והן אינן מעטות  א. באיזה המלצות הם מתהדרים  ב.באיזה מכונות הם משתמשים שכן ציוד חדש מצביע על אופי החברה.  ג . כמה זמן הם קיימים בענף וותק מראה ברוב המיקרים [לא תמיד] על רצינות החברה. ד .האם העובדים המועסקים הם מתחת לגיל 25 או למעלה מ55 ועל זה אנני מרגיש צורך להרחיב.וכמובן הפוליש איזה סוג פוליש משתמשת החברה האם החומר תיקני[מאושר ע"י מכון התקנים]שכן יש חומרי פוליש המכילים בושם שתוקף סוג מסוים של רצפות כמו מרצפות סומסום וכיוב'.
שאלה3.מהי הברקה קריסטלית או פוליש קריסטל שרובנו שמענו עלייו?
פוליש קריסטל אינו פוליש כלל וכלל החומר מורכב מפולימר העשוי מקוורץ נוזלי והוא אינו מיועד למריחה אלא בהתזת החומר על פני האריחים בצורה שווה ובשטחים קטנים והעיבוד נעשה ע"י צמר אלומניום בשיטת המגנזיום לדחיסת החומר על פני האריחים לאורך זמן
המראה המתקבל לאחר מכן הוא מהמם.הברקה קריסטלית גם אינה משאירה סימנים בגרירת החפצים[לא מזנונים ודברים בעלי משקל כבד במיוחד] ואינה מחליקה בכלל. ופה אם יורשה לי לא להצטנע אנו בחברת אור הברק מגיעים לתוצאות שאין עוד הרבה חברות פוליש המגיעות לכך ותוצאות הנשארות לאורך זמן כשנים אחדות.
שאלה 4.האם קריסטל מתאים לכל סוגי המרצפות?
פוליש קריסטל אינו מתאים לכל המרצפות הוא אינו מתאים לקרמיקה,גרניט פורצלן שכן מרצפות אילו נעשות בתהליך של חום בתנור ויוצרות גלזורה ואינן יכולות לספוג פוליש כלל,ועוד מרצפות מצויירות [ערביות]רצפות צפחה ועוד.הברקה קריסטלית מתאימה בעיקר למרצפות טראצו ,ושיש. 
שאלה5.פוליש אקרילי למה נוצר ומהן המקומות שהשימוש בחומר האקרילי הוא היעיל ביותר?
 בראש ובראשונה פוליש אקרילי נוצר על מנת לקבל ברק עמוק ללא שימוש במכונת פוליש לתהליך ההברקה. כמו כן הפוליש האקרילי ברובו מכיל חומרים אנטי סטטים שאינם מולכים חשמל ולכן הוא יתאים מאד במוסדות מפעלים ליצור רכיבי חשמל ועוד.

כותב המאמר הוא חיים כהן בעל חברת ניקיון ופוליש אור הברק......  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ניקיון אור הברק חברות ניקיון חברת נקיון פוליש חברת פוליש ניקיון ניקוי שטיחים נקיון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים כהן

מאת: חיים כהןניקיון11/11/091312 צפיות
הידעתם שלהסיר דבק מגע לאחר הסרת השטיחים יכול להיות מאד מסוכן? ובכן חברות ניקיון פוליש רבות מציעות שירות להסרת שטיחים כולל פוליש ווקס,והתהליך הוא כך.לאחר הסרת השטיחים שזה יחסית מאד קל נותר להסיר את כתמי הדבק שמתחת לשטיח ולכן רוב חברות הניקיון מפזרות מדלל [טינר21] להמסת הדבק ומשתמשות במכונת פוליש עם סקוטש' לניקוי והסרת הדבק מהמרצפות בשלב הבא מקרצפים את הריצפה עם סבון שוטפים ולבסוף מורחים ווקס.

מאת: חיים כהןניקיון08/11/091190 צפיות
קוראים יקרים בכתבה זאת אני אשתדל להעביר לכם על קצה המזלג את הידע איך וכיצד מתבצע ניקוי השטיחים והריפודים בבית הלקוח וכמובן שאני אגע מעט גם בתיקוני שטיחים. שטיחים זה עולם שלם של חוטי צמר מכל המינים הסוגים והצבעים, חלקם נעשים בעבודת יד וחלקם במכונות אריגה, אלה הנעשים בעבודות יד נארגים על משטחי עץ מיוחדים והעבודה מצריכה סבלנות רבה [יש שטיחים שלוקח כששה חודשים לסיים אותם]שכן צריך להקפיד על החלפת החוטים הציבעונים לקבלת צורות או ציור מושלמות, וכן לוודא רמת צפיפות חוטים .

מאת: חיים כהןניקיון08/11/091508 צפיות
בתאריך 2/04/2009 הזמנתי חברת ניקיון ופוליש כך פותחת גב' קליין את שיחתה איתי ולאחר שהסתיימה עבודתם גיליתי לחרדתי כי כל הגלזורה[השכבה העליונה של המרצפת] של השיש שרכשתי לא מזמן נצרבה ע"י חומר כימי חריף מאד וכל המשטח של הסלון היה נראה כאילו עבר איזה מעשה וונדליזי כלשהו. במר ליבי פניתי לבעל חברת הניקיון ובקשתי שיבוא לראות מה קרה לשיש,וכשהגיע ניסה לסדר את הנזק ולא הצליח ואז ביקשתי ממנו לתת לי את פרטי הביטוח כדי לבקש את הפיצוי המגיע לי.

מאת: חיים כהןניקיון08/11/091585 צפיות
פוליש היא לא סתם מילה, פוליש זה לא רק ווקס,פוליש זאת למעשה פעולה והפעולה נקראת בעברית קירצוף, והתהליך נעשה ברוב המיקרים עם מכונות שבסלנג נקראות מכונות פוליש. אם כן למה בכלל צריך את מכונות הפוליש לקירצוף ואייך בדיוק מתבצע התהליך .

מאת: חיים כהןניקיון08/11/092344 צפיות
חברות ניקיון הן בד"כ חברות העוסקת במתן שירותי ניקיון לבתים משרדים מוסדות מפעלים וכו' וזה מצטייר לנו תמיד בחורות עם סינר דלי מגב וסמרטוט ולא כך הדבר. הידעת כי חברות ניקיון מחולקות לתחומים רבים ומגוונים, חלקם מתעסקים באמת בתחום האחזקות של בניינים משרדים חדרי מדרגות ושירותי עוזרות בית .

מאת: חיים כהןניקיון08/11/091442 צפיות
קוראים יקרים במאמר זה אנסה להסביר לכם את הבעייתיות שנוצרת בין חברות הניקיון לחברות הביטוח בנושא השירות ללקוחות שנפגעו מנזקים שונים אם שריפה או הצפה שנגרמה מפיצוץ צנרת או ממי גשמים. נתחיל בזאת שכל בר דעת אם ידו משגת הרי שברור שייבטח את ביתו על תכולתו וזה על מנת לישון בשקט, ושחלילה לא יקרה אבל אם יקרה וביתו או רכושו ינזק לא יזדקק לחסדי הבריות או לחילופין לחסדי כיסו לכסות נזקים גדולים.כשקורה נזק שמצריך ניקיון ואתם ניזזקים לשירות, מן הסתם אתם פונים לסוכן הביטוח שלכם ששולח מיידית שמאי שמעריך את הנזק ולאחר מכן נותן לכם כתובות של נותני שירותים שכביכול אמינות על חברות הביטוח אך לא כך הדבר.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222916 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica