חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים סוכנות רכב איכותית ואמינה?!!

מאת: ורד טויןרכב12/02/2013830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד סוכנות רכב מגיעה למעמד ולמוניטין בשוק הרכב?

בשנים האחרונות, קיימת מגמה של התחזקות במעמדן של סוכנויות רכב בשוק הרכב הישראלי. סוכנויות רכב נחשבות היום לגופים חזקים ודומיננטיים ביותר בשוק הרכב הישראלי. אצל ישראלים רבים, הכתובת הראשונה שהם פונים אליה, כשהם רוצים להחליף את הרכב שלהם, היא של סוכנות רכב, שהם מכירים, או שקיבלו עליה המלצות ממכרים או חברים.

אפשר לראות היום כמעט על כל רכב, מדבקה של סוכנות רכב מוכרת.

סוכנות רכב גדולה, שמאחוריה שנים של עשייה בתחום הרכב, יכולה להציע ללקוחותיה מגוון עשיר של שירותים, שבעל רכב לא יוכל לקבל בשום מקום אחר.

אילו שירותים סוכנות רכב אמינה מציעה ללקוחותיה?

סוכנות רכב וותיקה, חזקה וממותגת, יכולה להעניק ללקוחותיה שורה של שירותים, שסוחרי רכב קטנים אינם יכולים לעמוד בתחרות עימה.

למשל, סוכנות רכב גדולה עוסקת בנושאים כמו השכרה, יבוא, מכירה, שיווק, ליסינג לארגונים ולפרטיים, שירותי טרייד אין ועוד.

סוכנות רכב בעלת מוניטין בנויה כך, שהיא יכולה לספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת. היא מעסיקה כוח אדם מתוגבר, מקצועי, מנוסה ומוכשר. כל אחד מסוכני הרכב מכיר את תחום עבודתו היטב, אך במידת הצורך, תמיד יוכל למלא את מקומו או לסייע לחברו, כדי לקדם ולזרז נושאים שמתמהמהים, כמו אישורים שצריכים להתקבל וכדומה.

מדובר במערכת משומנת ומשוכללת, של סוכנות רכב, שבנתה במשך שנים, צוותים מיומנים שיכולים לשרת את מאות הלקוחות המגיעים מדי חודש לסוכנות, כדי לקנות, למכור, לשכור או להזמין כלי רכב חדשים.

סוכנות רכב מציעה לכם גם הנחות והטבות

בעליה או מנהלה של סוכנות רכב וותיקה, אמינה ובעלת מוניטין, יכול להציע ללקוחותיו, לא רק שירותים מקיפים הנוגעים לנושאים שונים ומגוונים בתחום הרכב, הוא גם יכול להציע הטבות והנחות שמתחריו הקטנים והצנועים יותר, אינם יכולים לעמוד בהיקפן.

התחרות בין סוכנויות הרכב, קשה ומתנהלת במהלך כל השנה.

סוכנות רכב קטנה יותר, שמעסיקה מספר עובדים, ואין לה את הקשרים שיש לסוכנות רכב גדולה, אינה יכולה להציע מבצעים, מענקים, הטבות, או תנאי תשלום אטרקטיביים שימשכו אליהם, כמה שיותר לקוחות. כדי להציע תנאים טובים ומפליגים, סוכנות רכב צריכה שיהיה מאחוריה גב חזק במיוחד, כמו גוף כלכלי שיתמוך לאורך כל הדרך, במבצעים ובהנחות שהסוכנות מציעה ללקוחותיה.

כיצד תבחרו סוכנות רכב אמינה ואיכותית?

אם אתם עומדים לפני תהליך של מכירה/קניית רכב, והחלטתם שאתם עושים אותו באמצעות סוכנות רכב, ולא באופן עצמאי, מומלץ שתפנו לסוכנות רכב, בעלת מוניטין שאתם מכירים אותה היטב.

גם אם זאת הפעם הראשונה שאתם עובדים מול סוכנות רכב, ועד היום בצעתם את כל עסקאות הרכב שלכם באופן עצמאי, אל תחששו להתחיל את התהליך מול סוכני רכב, שנושמים את הנושא כבר הרבה שנים.

פרוצדורות שנראות לכם, מורכבות, מסובכות וארוכות, עבור סוכן רכב מנוסה ומיומן, יכולות לקחת מספר דקות.

מומלץ להגיע לפגישה הראשונה עם סוכני הרכב, כשאתם יודעים מה אתם רוצים, מבחינת הרכב, מהם הסכומים שאתם יכולים להשקיע בעסקה, או אילו סכומים אתם מוכנים לקחת כהלוואת ליסיניג, במידה ותחליטו שזה המסלול שאתם הולכים עליו.

אל תרגישו לחוצים כשאתם מסיימים את הפגישה. רכישת רכב, הינה הוצאה כבדה, ואם אתם צריכים לחשוב על הפעולה שאתם עומדים לבצע, קחו עוד כמה ימים, תפנימו את התהליך כולו ואז, תחזרו לסוכן הרכב הסימפטי שטיפל בכם, ותשלימו את העסקה.

סוכנות רכב גדולה, אמינה ומקצועית, מאפשרת ללקוחותיה לחשוב ולהחליט בעצמם, מהי העסקה המשתלמת ביותר עבורם.

 

תמיר סוכנויות רכב הינה סכנות בעלת ותק, ניסיון ומונטין רב בעולם הרכב ומספקת שירות לכל תושבי ישראלי ובפרט למגזר הדתי ולתושבי יהודה ושומרון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131340 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131356 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132127 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131851 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132006 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137006 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138259 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213849 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213978 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214159 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204627 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195593 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196287 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica