חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות של מזגן מיצובישי

בקרת אקלים היא אחת מהמצאות האדם הגאוניות ביותר. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשינוי לטובה ביעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירים אגרסיבית, המזגנים הפכו לדבר שחובה להתקין בכל חדר.

מעוניינים בתיקון מזגן? תקועים עם מצנן אוויר מהדור של הסבתא? אין לכם מזגן בכלל והייתם רוצים להתפנק עם יחידת מיזוג אויר משוכללת? כל מי שאי פעם רכש מזגן יודע שמחסני החשמל מפוצצים בסוגים רבים של מזגנים, מטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעלי כוח סוס כזה או אחר. אז כיצד מחליטים מה לקנות?

ברוב המקרים המזגנים הקיימים בימינו שייכים לסוג מזגן מרכזי או מזגן מפוצל עילי. כאשר באים לרכוש מזגן אינוורטר ניתן להחליט על מזגן מרכזי בודד אשר אחראי למזג את כל הדירה או על מזגנים עיליים נפרדים לכל חדר. אנו ממליצים לבחור במזגן מפוצל עילי בכל חדר מהסיבה שמזגנים מסוג זה משתמשים במזגן קטן בחדר שבו נמצאים וכך משיגים חסכון משמעותי בחשמל.

העניין הבא שמומלץ לבדוק הוא מהי התפוקה שהמזגן נותן, אשר נמדדת ביחידות BTU ולא במידות של כח סוס כמו שבדרך כלל נהוג לחשוב. גובה ה-BTU מתאר את הספקו, וברוב המקרים כמה שערך ה-BTU הוא גדול יותר, כך עוצמת המזגן גבוהה יותר. לפני שאתם בוחרים מזגן בדקו מהן מידות החדרים בבית והתאימו את המזגן לפי הנוסחה: בין 800 ל-1000 BTU לכל 10 מטרים מרובעים. כדאי להתייחס גם ליעילות צריכת החשמל של המזגן שאתם קונים, שמסומנת באותיות A עד G, כאשר A היא הדרגה החסכונית ביותר.

איך נראה לכם מזגן מיצובישי? במידה והתקציב מאפשר, משתלם לכם להשקיע במזגן מסוג Inverter. מזגני אינוורטר משנים את התפוקה שלהם בהתאם לתנאי החדר וכך מביאים לפעולה יעילה ויציבה אשר שומרת על טמפרטורה יציבה. בנוסף על החסכון המשמעותי בחשמל, שמירה על דרגת טמפרטורה קבועה בחלל אף תורמת לבריאות טובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131466 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131219 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131180 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131242 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131172 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131247 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131220 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222804 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223114 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica