חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך למוצרי קוסמטיקה טבעיים

מאת: מיכלקוסמטיקה14/02/2013747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרנד החזרה לטבע בא לידי ביטוי ברצון של כולנו להיות ידידותיים יותר לסביבה וגם להשתמש במוצרים לבית ולגוף שעשויים מחומרים טבעיים, שמיוצרים מבלי לפגוע בסביבה ומבטיחים גם לנו שימוש בטוח. לצד חומרי הניקוי לבית, מזון טבעי ועוד שלל מוצרים בהם אנחנו משתמשים ביומיום, ניתן למצוא היום הרבה מאד מוצרים מתחומי הקוסמטיקה הטבעית. המקום הטוב ביותר לרכוש בו מוצרי קוסמטיקה טבעיים הוא בחנויות המתמחות בכך או בבתי הטבע, אך כיום אפשר למצוא מוצרים מצויינים גם בכל רשתות הפארם המובחרות.

מה שמים בסל?

המוצרים הבסיסיים שנכללים בתוך ההצע הגדול של מוצרי קוסמטיקה טבעיים כוללים סבונים לרחצה של הגוף והפנים, שבדרך כלל כוללים תמציות צמחים ופרחים, שמנים ארומטיים ושומן טבעי. לצד הסבונים, מומלץ להתנסות קודם כל בקרמים של לחות לעור הפנים, קרמים טבעיים לעיניים, לידיים ולכפות הרגליים וקרמים לגוף. קרמים אלו עשירים גם הם בשמנים טובים והם נספגים בקלות ומותירים עור חלק. לבסוף, אפשר היום להנות גם ממוצרים טבעיים לשיער כמו שמפו וקונדישינר שעשויים משמנים ומתמציות פרחים. מוצרים אלו מעניקים לחות מחודשת לשיער ובדרך כלל מותאמים יותר לאקלים הישראלי ממוצרי הקוסמטיקה לשיער שקונים בפארמים.

מוצרי איפור טבעיים

לצד מוצרים כגון שמן לבנדר וסבונים טבעיים, אפשר היום להנות גם ממוצרי איפור טבעיים. מוצרים אלו מאפשרים לשמור על שגרת טיפוח רגילה וטובה מבלי להזיק לסביבה או להשתמש בחומרים אלרגניים. מחירי מוצרי הקוסמטיקה והאיפור הטבעיים הם בדרך כלל ממוצעים ולא יקרים יותר מאלו הרגילים כפי שנהוג לחשוב. היום אפשר למצוא אותם בכל חנות טבע במחירים טובים.

מה חשוב לבדוק כשקונים

הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשקונים מוצרים טבעיים הוא הרכיבים שלהם. בדרך כלל מוצרי קוסמטיקה טבעית יכילו חומרים כמו צמחי מרפא, פרחים, שמנים ארומטיים ועוד. חשוב לבדוק שאין רכיב כלשהו שאנחנו אלרגיים אליו באופן טבעי ומומלץ לנסות את הקרמים והתכשירים על איזור קטן בגוף לפני שמורחים אותם. בנוסף, חשוב לבדוק מיהו היצרן, האם מדובר ביצרן מוכר ואיכותי והאם המוצרים בעלי תו תקן ועומדים בכל הסטנדרטים של משרד הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151945 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151862 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151718 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151333 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187261 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152556 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151881 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica