חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג בשרים

המילה קייטרינג, שמקורה בשפה האנגלית, מתייחסת לפעילות של מתן שירותי מזון ללקוחות שנשכרו במיוחד למצבים ספציפיים, בעיקר אירועים מסוגים שונים. פירוש המילה קייטרינג הוא "כדי לספק" במובן לשרת. לפיכך, חברת קייטרינג איכותית מציעה מערך עשיר של שירותים.

כאשר מישהו מוזמן לאירוע כלשהו, הדבר הראשון שהוא חושב עליו זה אוכל. הבחירה בקייטרינג מקצועי ואיכותי היא המפתח להצלחת האירוע.
בין אם מדובר במסיבה, חתונה מפוארת או ארוחה עסקית, קייטרינג בשרים המשלב מקצועיות וטוב טעם יספק אוכל מעולה ושירות ללא דופי, שיאפשרו לך להירגע וליהנות מהאירוע שלך. ממסיבות קטנות ועד לאירועים גדולים, תפריט קייטרינג בשרי מגוון יענה על צורכי כל אירוע עד ליצירת אירוע בלתי נשכח.
אחד הבונוסים הגדולים ביותר של שכירת חברת קייטרינג לאירועים הוא שהאוכל מוכן ומוצג בצורה מאוד מקצועית.
מעבר לזה, שירות לקוחות הוא בעל חשיבות עליונה, ולכן על מנת לענות על הציפיות שלכם, חשוב שצוות הקייטרינג יעבוד בהרמוניה המשלבת מקצועיות ויצירתיות.

שירותי קייטרינג כוללים את תכנון התפריט עבור האירוע. תכנון תפריט הקייטרינג הוא לא רק היבט מרגש אלא מרכיב חיוני להצלחת האירוע. מעבר למרכיבי התפריט, גם השירותים הנלווים של הקייטרינג יכולים לעשות את ההבדל מסתם אירוע רגיל להצלחה בולטת שלעולם לא תישכח .
באופן מסורתי, קייטרינג לאירועים מכין ומגיש אוכל ומשקאות, תוך מתן שירות לקוחות קשוב, ידידותי ומקצועי.
יחד עם זאת, הוא מסייע לבנות אווירה בהתאם להעדפותיהם של הלקוחות, הנהנים מחוויה קולינרית ייחודית לחיך ולעין.

קייטרינג בשרי
מתאפיין במרכיבים קלאסיים ומוכרים. כדי לרענן ולחדש את התפריט מומלץ להרכיב מנות קלאסיות עם 'טוויסט', הנותנות מענה לאלו המעוניינים בתפריט מודרני המבוסס על מנות ותיקות ואהובות. כך ניתן לשמור על איזון המשלב יצירתיות ומתן מענה להעדפות כל האורחים.
כל אירוע, מארוחת צהריים עסקית ועד לאירוע גדול הכולל ארוחה בת חמש מנות, מורכב ממערך של אלמנטים המשפיעים על הצלחתו. די בכך, שרק אחד מן המרכיבים הללו לא יהיה באיכות הנדרש או חלילה יהיה באיכות ירודה, והדבר ישפיע על ההצלחה של האירוע כולו ובעיקר על החוויה של האורחים.
קייטרינג בשרי צריך לעשות שימוש במרכיבים טריים מאיכות מעולה, ולדייק בעת הגשת המנות בטמפרטורה הנכונה.
תפריט קייטרינג בשרי המקפיד על תקני איכות וטריות, מעודכן במגמות החדשניות בתחום, ומשקף מצוינות קולינרית - תורם לבחירת תפריט פנטסטית ואנינת טעם.

קייטרינג בשרי עשוי להתאים גם למגוון רחב של אירועים עסקיים כגון כנסים, אירועי גאלה, אירועי השקות מוצרים, וכן, ארוחות לישיבות, מסיבות במשרד, ואירועים אחרים בתוך הארגון.  כמובן שיש להתאים את סוג הקייטרינג לאופי האירוע וסגנון ההגשה. חבילות הקייטרינג המוצעות מספקות מגוון אפשרויות: קייטרינג בשרי, הכולל כריכים וחטיפים מעודנים או מנות גורמה בהגשה מלאה.  בניית תפריט גמיש נעשית תוך התאמה להגדרת הצרכים והדרישות הייחודיות של הלקוחות, ומומלץ להתייעץ עם השף וללמוד על מגוון החלופות האפשריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קייטרינג קסם הקרמל, לרגעים קסומים באמת...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קייטרינג קסם הקרמל

מאת: קייטרינג קסם הקרמלחתונות14/02/131110 צפיות
יותר ויותר מקובל לפנות לעזרתם של מומחים בתחום של הפקת אירועים, לרבות חתונות, על מנת ליצור את יום החתונה המושלם. לאחר שמפיק החתונה מבין את המטרות והרצונות האישיים שלכם, לומד את הטעמים והפרמטרים, הוא יכול לגבש את תוכנית האירוע המותאמת אישית לאירוע המיוחד שלך. השלב הראשון בתכנון חתונה הוא לקחת צעד אחורה ולהחליט מה באמת אתם רוצים ומה סדר העדיפויות שלכם, מבלי לוותר כמובן על חתונת החלומות שלכם, שכן מעטים האירועים החגיגיים של החיים, שחשובים יותר מהחתונה שלך.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192888 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182300 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181454 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica