חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריינות שיווקית לג'ינגל מקצועי

מאת: ניר בכרמיתוג16/02/2013941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותה של קריינות מקצועית להפקת ג'ינגל איכותי

קידום חברה או עסק יכול להתבטא במגוון דרכים, ישנם חברות שבשביל לקדם את העסק או את המוצר שלהם, יקימו אתר אינטרנט, ישנן כאלה שעושות פרסום בעיתונים השונים אך לאחרונה יש אפשרות שהפכה להיות מאד פופולארית לקדם את העסק והיא הפקת ג'ינגלים, אם זה ג'ינגלים דרך הרדיו, ג'ינגלים בסלולרי, באינטרנט, בהמתנה בטלפון או בנייד ועוד.


מהו בעצם הג'ינגל ולשם מה הוא הכרחי ?

ג'ינגל מקצועי לעסק הוא למעשה מעין כרטיס ביקור של העסק, דרך הג'ינגל שיועבר כמובן על ידי קריין מקצועי, ניתן להעביר ללקוח מסרים שיווקיים, אינפורמציה חשובה, מידע על העסק ועוד בפרט אם הג'ינגל מבוצע לפי כל הכללים הרלוונטיים שהם:

א. כתיבת סלוגן דהיינו, משפט אחד או שני משפטים אשר מייצגים את החברה או את המוצר אותו מעוניינים לפרסם. את הסלוגן כותב בד"כ קופירייטר מנוסה.

ב. השלב הבא לאחר כתיבת הסלוגן הוא יצירת הלחן, כתיבת המוסיקה והתאמת כלי  נגינה מתאימים, את הלחן צריך להתאים לאופי של העסק אם נרצה להפיק ג'ינגל עבור רואה חשבון, נאפיין אותו במוסיקה בעלת אופי קלסי, להפקת ג'ינגל המפרסם תקליטנים ודי ג'י, נשתמש במוזיקה קצבית וכדומה.

ג. קריינות מקצועית המבוצעת על ידי קריין מקצועי, חברת ההפקה אמורה למצוא את הקריין המקצועי אשר ידע לקריין את התשדיר לפי האופי של החברה לדוגמא חברה ממשלתית יקריין אדם בעל אופי חדשותי, חברה לשיווק משחקי ילדים קריין בעל גוון קול צעיר וכן הלאה.

ד. כאשר מפיקים ג'ינגל איכותי ומקצועי אסור לזלזל בבחירת הקריין, צריך שתהיה קריינות מקצועית על ידי קריין מנוסה עם קול רדיופוני כך שהמסרים יעברו לתודעת הצרכן ויותירו עליו רושם לטווח הקצר והארוך. חשוב מאוד להבין שקריינות היא מקצוע לכל דבר ולא כל אחד מסוגל לבצע קריינות מקצועית.



כל מה שעולה על רוחנו. תפקיד הג'ינגלים הוא לפרסם את העסק שלנו, להביא לנו חשיפה רלוונטית, למתג את העסק ועוד. כל זאת בתנאי שהג'ינגל הופק בסטנדרטיים מקפידים ע"י חברה מקצועית עם ניסיון רב בהפקת ג'ינגלים לחברות עסקיות ולרדיו.

ג'ינגל מקצועי ואיכותי יוכל לשווק ולהעצים כל עסק ומוצר וכן הוא ימתג את החברה אך הוא ישרת את אותן מטרות כאשר יהיו בו כתיבה נכונה, לחן מתאים או מוסיקה נעימה וקריינות מקצועית. בעלי עסקים רבים וחברות הבינו כבר מזמן שכדאי וחשוב להשקיע בג'ינגל איכותי על מנת ליהנות מתוצאות שיווקיות יפות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר בכר-מפיק מוסיקלי

הקלטות והפקה מוסיקלית

www.nirbachar.com

054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר בכר

מאת: ניר בכרמיתוג27/02/111254 צפיות
בעלי עסקים וארגונים שונים עושים הכול בכדי לקדם את עסקיהם ואת התדמית שלהם. רבים מהם מבינים את עוצמתה של הפקת ג'ינגלים מקצועית, שיכולה לתרום רבות לעסק ובנוסף גם אינה מצריכה השקעה כספית עצומה. הפקת ג'ינגלים מושרים או ללא שירה, מעניקים לעסק אפשרות להעביר מסרים שיווקיים למאזיני הרדיו וללקוחות המתקשרים וממתינים לשלוחה שתתפנה עבורם. רבים כבר הבינו כי הפקת ג'ינגלים אינה יכולה להיעשות בחובבנות, לכן לקוחות רבים פונים אלי בכדי להפיק ג'ינגל מקצועי, בין אם מדובר בהפקת ג'ינגל מושר – JINGLE או ג'ינגל ללא שירה – IVR, למטרות כמו צליל המתנה או מוסיקת רקע, קריינות, ועוד.

מאת: ניר בכרמוסיקה27/02/111077 צפיות
ההבדל שבין מבצע, טוב ככל שיהיה לבין מוסיקאי או זמר במומחיותו ומקצועיותו הוא ביכולת הפקת חומר מקורי. מלאכת כתיבת שירים מקוריים בעלי מילים ולחן ייחודים, דורשת כישרון אשר מעטים בלבד יכולים להתגאות בו. יכולת נגינה או אוזן מוסיקלית הם, פעמים רבות, כישורים גנטיים. כאשר מעורב אולפן הקלטות או מפיק מוסיקלי מקצועי, הפקת חומר מקורי, יכול להפוך ללהיט אשר מושמע ומנוגן שוב ושוב ואהוב על ציבור רחב.

מאת: ניר בכרמוסיקה27/02/111023 צפיות
על מנת להגשים חלומות גדולים של הרבה אנשים על ידי הפקת סינגלים לרדיו יש צורך באולפן הקלטות מקצועי, בניהולו של מפיק מוסיקלי מוכשר אשר מפעיל אותו ומסוגל להוציא את החלום אל הפועל. כיום, כאשר תחום זה נראה לכאורה פרוץ, עם יכולת הפקת סינגלים לרדיו באופן עצמאי, דווקא סינגל בעל איכות סאונד גבוהה והפקה מוסיקלית מקצועית יוכל לבלוט מעל כולם. מפיק מוסיקלי מקצועי יוכל לבצע הפקת סינגלים לרדיו באופן הטוב ביותר השומר על כללי איכות בסיסיים ועל הסטנדרטיים הגבוהים הנהוגים בתעשיית המוסיקה.

מאת: ניר בכרמוסיקה27/02/111127 צפיות
שיר הוא בסופו של דבר מסר שרוצה כותבו להעביר למאזין, לכן אנו רואים כי שירים מוגדרים כ-שירי אהבה, שירי מחאה, וכד'. בחירת מלחין ייחודי שיכול להחיות את השיר המקורי של האמן או היוצר שכתב אותו, הוא קלף מנצח מבחינת הסיכוי להצלחה של השיר ושל האמן.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162011 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica