חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

את לא לבד- ליווי לידה

העוזרת האישית שלך- הדולה

דולה הפך למושג שגור בשפתנו, היא משמשת תומכת לידה, אותה אישה שמלווה אותך כבר בשלב ההיריון, היא כבר מכירה אותך, היא יודעת מי את, היא אותה אישה שתוכל לעזור במקום המרגש ביותר וביחד תוכלו לחסוך סיבוכים רבים בדרך.

את יכולה להרגיש בטוחה יותר מכמה סיבות

כאשר את עוברת את ההיריון וליווי לידה עם אישה מוסמכת שתעזור לך בשלבים הקריטיים ביורת, את בעתם מפחיתה את הסיכוי לניתוח קיסרי, את מקצרת את משך הלידה ביותר מעשרים אחוז, את הדולה יכולה להביא אותך גם למצב בו את תמנעי לחלוטין מלקיחת אפידורל (אם את מעוניינת כמובן ואם המצב מאפשר).

היום יותר ויותר זוגות צעירים נעזרים בשירותי הדולה או במילים אחרות ליווי לידה, במיוחד שמדובר בלידה ראשונה, למרות שרבות הנשים שעברו את הלידה עם עוזרת ובחרו גם לעשות זאת בלידות הבאות, היא ממש המלאך השומר של אותה האישה ההרה.

ליווי לידה אינו רק ליום המיוחל וזהו זה, דולה מלווה אותך למשך כל ההיריון, את לא צריכה לרוץ לקרוא בפורומים ובבלוגים, את לא צריכה לחפש את התשובות בספרים, יש לך עוזרת אישית שזמינה עבורך בכל רגע נתון. ולא רק שהיא עוברת איתך את כל ההיריון ואת כל הלידה היא לא עוזבת לאחר מכן וזהו, היא ממשיכה איתך לשלב ההנקה.

התפקיד העיקרי של ליווי לידה הוא בעצם לדאוג ללידה הבריאה והבטוחה ביותר ולמנוע סיכונים וסיבוכים בשלב הלידה שלצערנו היו מקרים מעולם, ונוכחנו לשמוע על סיבוכים בלידות, על לידת מלקחיים, לידת עכוז, ניתוחים קיסרים, מכל אלה את יכולה להימנע או לפחות להקטין את הסיכוי לכך.

אומנם את עדיין לא מנוסה בכל התהליך במיוחד שאת עומדת לפני לידה ראשונה, אך את חייבת להבין את החשיבות של תמיכה פיזית ונפשית במהלך ההיריון והלידה עצמה. ליווי לידה בעצם נועד כדי להקל עלייך לפרש את שפת הרופאים כאשר את נמצאת בשיאו של כאב, בשיא של לא מודע ואת לא יודעת ממש מה לעשות.

המחקרים מדברים בעד עצמם

אנו עדים למחקרים רבים המוכחים כי נוכחות הדולה בחדר הלידה תורמת לחוויית לידה טובה יותר, מונעת טראומות מה שקורה לחלק מהנשים במהלך הלידה. כך שאם את כבר נכנסת להריון אל תהססי לקחת ליווי לידה, תעזרי בדולה על מנת להעצים את החוויה המדהימה הזו, להפוך אותה למדהימה וקלה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור בייבי- אור מדר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור מדר

מאת: אור מדרבריאות ילדים07/01/13812 צפיות
התפתחות תינוקות- מישהו פה מבין בתינוקות? אנטון וזאב היו זוג מיוחד במינו.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223157 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213659 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201791 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica