חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט לי עיצובים - כיצד מעוצבת המיטה הזוגית?

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 17/02/2013768 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיטה זוגית משמשת את שני בני הזוג ואמורה להתאים לנוחיותם, מידותיהם וטעמם האישי. לעתים קשה מאוד לקלוע לכל הנתונים, אך על מנת שהמיטה תתאים לשניים היא צריכה לענות על כל האספקטים הרשומים.

הגעתם לשלב בו אתם עוברים לגור ביחד, או שאתם מחליטים כי אתם מעוניינים להחליף את המיטה הזוגית בחדר השינה. המיטה בבעלותכם כבר כמה שנים טובות ואתם מעוניינים לשדרג ולעבור למיטה אחרת, ביחד עם עיצוב חדר השינה. בטרם תצאו מהבית אל חנות הרהיטים במטרה לרכוש מיטה זוגית, מומלץ לקחת בחשבון כמה נתונים מקדימים – כמה מקום יש לכם בחדר, מהו העיצוב הכללי של הבית ושל חדר השינה, מהם דרגות הנוחות החשובות לכם ומה המחיר אותו תשקיעו ברכישת המיטה.
עליכם להבין כי לא מדובר כאן ברכישת מיטה ליחיד, כי אם מיטה זוגית ולכן הרצונות של שניכם חייבים להילקח בחשבון כדי שהשינה בלילה ובכלל השהות בחדר השינה יהיו משביעי רצון לשני בני הזוג. כאשר בוחרים מיטה זוגית עליכם להגיע אל עמק השווה ולמצוא את המיטה הנוחה ביותר לשניכם.

- מידה:
לפני צאתכם מהבית עליכם למדוד את חדר השינה לאורכו ולרוחבו ונסו לראות בדמיונכם היכן תיכנס המיטה, אילו רהיטים נוספים ייכנסו ביחד איתה על מנת להקנות לחדר השינה מראה שלם, חם ואוהב. חשוב לוודא כי המיטה הזוגית תתאים למידות חדר השינה ובמידה ותבחרו להציב לצידה ארון בגדים או שידה, שהגישה נוחה גם למיטה וגם לשידה ואינכם מבלים בצפיפות נוראית. בנוסף יש לקחת בחשבון את גובה האנשים הצפויים לישון עליה כאשר מיטה זוגית מגיעה ברוחב של 1.40 מטר ועד ל-1.80 במקסימום. ביחרו את המיטה הזוגית בהתאם למידות בצורה הטובה ביותר.

- כיצד מעוצבת המיטה ?
חלק חשוב בבחירת המיטה מתייחס לעיצוב. לכל אחד טעם שונה, עם מחשבות על עיצוב אחר. חשוב שבני הזוג יחשבו בצורה זהה על עיצוב שמתאים ואהוב על שניהם. חלק יאהבו מיטה זוגית מודרנית מאחר וכיום היא מאוד עכשווית ונמצאת בחדרי שינה רבים והשילוב שלה עם סגנון חדר השינה שתעצבו מגיע בקלות יחסית. חלק אוהבים עיצוב מיטה עם ראש מיטה מרופד בעור איכותי או אף מבד. מיטות זוגיות רבות מתאימות לחדר שינה המעוצב בצורה כפרית. זוגות רבים מאמינים כי עיצוב זה מקנה לחדר מראה חמים וביתי יותר.

- האם המיטה נוחה לכם ?
בזמן רכישת המיטה חשוב מאוד ששני בני הזוג יישבו על המיטה ואף ישכבו עליה על מנת להעריך בצורה מדויקת כי מדובר במיטה שנוחה עבור שניהם. על המזרן להתאים בדיוק לטעמם של בני הזוג מאחר וחלק אוהבים מזרן רך עם קפיצים ואילו אחרים יעדיפו מזרן קשה יותר ועל כן חשוב למצוא את המזרן הנוח עבור שני בני הזוג. שינה טובה בלילה משפיעה רבות על סדר היום שלמחרת, על העבודה וגם על הזוגיות ומאחר ואף אחד לא היה רוצה לראות זוגיות מתפרקת בגלל מיטה, יש לבחור את המיטה הנוחה ביותר עבור שניכם.

ריהוט לי נוסדה בשנות ה- 90' ומאז נחשבת לאחת החנויות המובילות והמתמחות בארץ בתחום הריהוט בכלל ובתחום השינה בפרט, ונתפסת כמותג בעל מוניטין רב, איכותי וידוע. ריהוט לי עיצובים ממוקמת במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון.

ריהוט-לי עיצובים - פרטי קשר:
מתחם : ראשון לציון
מספר חנות: 308
קומת החנות: ג'
טלפון: 9415497 -03

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט-לי נוסדה בשנות ה- 90' ומאז נחשבת לאחת החנויות המובילות והמתמחות בארץ בתחום הריהוט בכלל ובתחום השינה בפרט, ונתפסת כמותג בעל מוניטין רב, איכותי וידוע. ריהוט לי ממוקמת במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון.


ריהוט לי מעניקה פתרון ריהוט כולל לכל לקוחותיה אשר עליהם נמנים בין השאר לקוחות מוסדיים, אדריכלים ומעצבי פנים, בתי מלון וצימרים וכן חברות ממשלתיות, ארגונים ציבוריים וכמובן פרטיים.
ריהוט לי משווקת רהיטים ייחודיים באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים ,ריהוט לי  גאה לשווק מוצרים ישראלים כחול לבן ולתרום לחברה ולכלכלה בישראל.


חשוב לציין, כי מוצרים רבים המוצגים בחנות הינם מוצרים בלעדיים  לחברתנו ואנו משמשים כחנות המפעל.

ריהוט לי מזמינה אתכם אל אולם התצוגה, בו תמצאו רהיטים מהארץ, בשלל דגמים, מידות ועיצובים: חדרי שינה מעץ מלא, מזרונים אורתופדיים מכל החברות המובילות, כורסאות TV , מיטות נוער ופתרונות שינה.

פרטי קשר:

מתחם : ראשון לציון
מספר חנות: 308
קומת החנות: ג'
טלפון: 9415497 -03

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריהוט-לי עיצובים

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 03/07/13908 צפיות
סוגי בדים שונים נבדלים אלה מאלה בזכות מאפייני הבד, חומר הגלם ממנו הוא עשוי ושיטת האריגה. חשוב לדעת שבכל סוג של בד ניתן למצוא ריפודים באיכויות משתנות, וזאת בהתאם לחומר הגלם, לצפיפותו, לשיטת הצביעה, ולשאלה אם נעשה שימוש בשיטות הגנה מתקדמות.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 19/05/13816 צפיות
שידת הטלוויזיה הופכת להיות רהיט חשוב במיוחד בחדר הטלוויזיה ואיננה רק רהיט שאמור להיות שימושי בלבד.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 13/05/13826 צפיות
מיטה זוגית כשמה כן היא – זוגית. ולכן היא אמורה להתאים לזוג. כאשר רוכשים מיטה זוגית, חייבים לעשות זאת ביחד על מנת שהמיטה תתאים לשניים.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 02/05/13893 צפיות
לאחר שהגיע השלב ובו החלטתם על בחירת ריהוט מתאים, רבים מאבדים את הכיוון אותו בחרו. חובה להיצמד למספר כללי מפתח שיעזרו לכם לבחור את הריהוט.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 28/03/13756 צפיות
רבים מאיתנו מתלבטים כיצד לעצב את חדר השינה כך שיתאים למצב רוחנו וירגיע אותנו בסיום יום עבודה קשה. לפניכם כמה עצות לעיצוב חדר השינה.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 27/02/13849 צפיות
מחקרים רבים מלמדים אותנו כי לשינה השפעות מרחיקות לכת על המשך דרכנו, על היום שלמחרת ועל הבריאות. אז האם אנחנו ישנים טוב?

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201574 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica