חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט לי - עיצובים של שידות הטלוויזיה

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 19/05/2013816 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שידת הטלוויזיה הופכת להיות רהיט חשוב במיוחד בחדר הטלוויזיה ואיננה רק רהיט שאמור להיות שימושי בלבד.

דור הטלוויזיות הולך ומשתכלל מרגע לרגע, ובכל שנה אנו חוזים בטכנולוגיה חדשה שמגיעה עד הסלון שלנו. אמנם מדובר במסך טלוויזיה שטוח שחלקנו אף מעדיפים לתלות על הקיר, אך אין זה אומר שלא נעטר את הסלון שלנו בשידה נאה שיכולה לשמש עבור איחסון כלים נוספים ולא רק להחזיק עבורנו את הטלוויזיה במקרים מסוימים. שידת טלוויזיה מעוצבת יכולה ליצור איזון לעומת המראה הנקי של הטלוויזיה וליצור מראה מעניין עבור פינת הצפייה.

שידות הטלוויזיה כיום משתכללות ללא הפסק והמבחר רחב היקף ועשיר. ניתן לראות כיום שידות מעץ מלא, שידות MDF, שידות עם מסגרת מתכתית ופלטות זכוכית, שידות מנירוסטה או כאלה העשויות מבלוקים. על אף המבחר הרב, צריך לדעת כי הסלון הוא חדר עמוס בעל פריטים רבים ומגוונים ועל כן צריך לדעת לבחור שידה שתתאים לנו לסגנון הכולל ותהווה מעין השלמה לשאר הפריטים שבו.

שידת טלוויזיה מעוצבת יכולה להתאים לעיצוב מעניין של הסלון ואף להשלים אותו. קיימים מספר עיצובים מבוקשים כיום בשוק כאשר שידת טלוויזיה מעוצבת ויוקרתית אשר עשויה מעץ מלא ועליה עיטורים סיניים. השידה הופכת דומיננטית בסלון המגורים וניתן לשלב ביחד איתה רהיטים מעוצבים בסגנון הנ"ל או אף רהיטים נקיים ופחות צעקניים בעיצוב.

כיום, עיצובי רהיטים מהמזרח הפך להיות טרנדי במיוחד כמו שידות נמוכות במיוחד, אך ארוכות מאוד ומתאימות לשימוש כשידה מעוצבת עבור טלוויזיה בחדר מגורים גדול. עצים בהירים ביחד עם דוגמה צפופה ועדינה של גילופים מעניקה מראה עכשווי במיוחד לשידות. חשוב לוודא כי מלבד התאמת העיצוב לשאר הרהיטים בסלון, התאמת המידות לגודל הסלון, לוודא כי מבחינה שימושית ותפעולית השידה נמצאת בגובה המתאים ויש לה מקום איחסון שימושי.

ריהוט לי נוסדה בשנות ה- 90' ומאז נחשבת לאחת החנויות המובילות והמתמחות בארץ בתחום הריהוט בכלל ובתחום השינה בפרט, ונתפסת כמותג בעל מוניטין רב, איכותי וידוע. ריהוט לי עיצובים ממוקמת במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון.
ריהוט-לי עיצובים - פרטי קשר:
מתחם : ראשון לציון
מספר חנות: 308
קומת החנות: ג'
טלפון: 9415497 -03

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט-לי נוסדה בשנות ה- 90' ומאז נחשבת לאחת החנויות המובילות והמתמחות בארץ בתחום הריהוט בכלל ובתחום השינה בפרט, ונתפסת כמותג בעל מוניטין רב, איכותי וידוע. ריהוט לי ממוקמת במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון.


ריהוט לי מעניקה פתרון ריהוט כולל לכל לקוחותיה אשר עליהם נמנים בין השאר לקוחות מוסדיים, אדריכלים ומעצבי פנים, בתי מלון וצימרים וכן חברות ממשלתיות, ארגונים ציבוריים וכמובן פרטיים.
ריהוט לי משווקת רהיטים ייחודיים באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים ,ריהוט לי  גאה לשווק מוצרים ישראלים כחול לבן ולתרום לחברה ולכלכלה בישראל.


חשוב לציין, כי מוצרים רבים המוצגים בחנות הינם מוצרים בלעדיים  לחברתנו ואנו משמשים כחנות המפעל.

ריהוט לי מזמינה אתכם אל אולם התצוגה, בו תמצאו רהיטים מהארץ, בשלל דגמים, מידות ועיצובים: חדרי שינה מעץ מלא, מזרונים אורתופדיים מכל החברות המובילות, כורסאות TV , מיטות נוער ופתרונות שינה.

פרטי קשר:

מתחם : ראשון לציון
מספר חנות: 308
קומת החנות: ג'
טלפון: 9415497 -03

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריהוט-לי עיצובים

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 03/07/13908 צפיות
סוגי בדים שונים נבדלים אלה מאלה בזכות מאפייני הבד, חומר הגלם ממנו הוא עשוי ושיטת האריגה. חשוב לדעת שבכל סוג של בד ניתן למצוא ריפודים באיכויות משתנות, וזאת בהתאם לחומר הגלם, לצפיפותו, לשיטת הצביעה, ולשאלה אם נעשה שימוש בשיטות הגנה מתקדמות.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 13/05/13827 צפיות
מיטה זוגית כשמה כן היא – זוגית. ולכן היא אמורה להתאים לזוג. כאשר רוכשים מיטה זוגית, חייבים לעשות זאת ביחד על מנת שהמיטה תתאים לשניים.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 02/05/13893 צפיות
לאחר שהגיע השלב ובו החלטתם על בחירת ריהוט מתאים, רבים מאבדים את הכיוון אותו בחרו. חובה להיצמד למספר כללי מפתח שיעזרו לכם לבחור את הריהוט.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 28/03/13757 צפיות
רבים מאיתנו מתלבטים כיצד לעצב את חדר השינה כך שיתאים למצב רוחנו וירגיע אותנו בסיום יום עבודה קשה. לפניכם כמה עצות לעיצוב חדר השינה.

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 27/02/13849 צפיות
מחקרים רבים מלמדים אותנו כי לשינה השפעות מרחיקות לכת על המשך דרכנו, על היום שלמחרת ועל הבריאות. אז האם אנחנו ישנים טוב?

מאת: ריהוט-לי עיצוביםריהוט 17/02/13770 צפיות
מיטה זוגית משמשת את שני בני הזוג ואמורה להתאים לנוחיותם, מידותיהם וטעמם האישי. לעתים קשה מאוד לקלוע לכל הנתונים, אך על מנת שהמיטה תתאים לשניים היא צריכה לענות על כל האספקטים הרשומים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica