חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימור ריהוט ועיצוב גינות

מאת: לימור ממןריהוט 19/02/2013647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ בא והחלטתם להשקיע בגינה שלכם...הרי זה זמן מעולה לבלותעם הילדים מחוץ לבית (ככה גם שומרים על הניקיון) אך עדיין להרגיש בבית...

לא משנה אם זו מרפסת גדולה או גינה בטח השקעתם בה ממיטב כספכם, עיצוב גינה אינו השקעה חד פעמית, אלא השקעה לטווח הרחוק, אך חשוב לשמור על הגינה.

החל מדשא סינטטי שבעזרתו עיצבתם, דרך רצפת דק או שביל חלוקי נחל ובטח ריהוט גן מעץ מלא, גם אם רכשתם ריהוט גן ראטן, חשוב להקפיד ולשמור עליו.

אז אוטוטו נגמר לו הקיץ ובשנה הבאה תשובו לבלות בגינה ולקבל בה אורחים ומשפחה, לא משנה אם השקעתם בפינת ישיבה או רכשתם שולחן קק"ל באווירת פארק או גן עדיין תרצו לבלות וליהנות ממנו גם בשנה הבאה, אז הנהכמה עצות שיעזרו לכם לשמור על ריהוט הגן שלכם ואפילו ליהנות ממנו גם בחורף.

איך נוכל לשמור על ריהוט הגן שלנו וללא עלויות מיותרות?

  • אז תחילה אם מדובר במרפסת כדאי לכסות אותה בפרגולה , ישנן סוגים רבים של פרגולות מעץ גושני או פרגולות בשילוב רעפים או רתיעות בד/פלסטיק. כיסוי המרפסת או הגינה באמצעות פרגולה תעזור לכם להגן על כל ריהוט גן מפני נזקי מזג אוויר,שמש או גשם וכמובן תאפשר לכם לבלות בכיף גם בימי החורף.
  • לגביעיצוב הגינה, אם זה דשא סינטטי, חלוקי נחל או על אביזר עיצוב אחר, איןצורך לבצע שימור מיוחד, אם משקיעים באיכות המוצר ובוחרים מוצר העשוי חומריםחזקים ואמידים הוא יחזיק מעמד לאורך שנים גם בימי גשם או שמש.
  • ריהוט גן ישנם סוגים רבים באם בחרת ריהוט גן מעץ מלא כמו למשל פינות ישיבה או נדנדות עץ ישנו תהליך שימור שמומלץ לבצע אחתלשנה, צביעה וחיטוי העץ, לרוב אם רכשתם ריהוט גן מאיש מקצוע מיומן העץיעבור תהליך זה עוד בטרם רכשתם את הרהיט אך כדאי לקבל המלצה על חומריםשישמרו על הרהיט לאורך שנים וניתן לבצע את התהליך גם לבד. לגבי ריהוט גן מראטן,פלסטיק או מתכת מומלץ לכסות את הריהוט לאחר השימוש בו.

אם בכל זאת יש לכם ספקות ושאלות לגבי עיצוב גינה,ריהוט גן מעץ או ריהוט גן ראטן כדאי לעשות בדיקה ולמצוא איש מקצוע בעל ניסיון שיוכל להמליץ על עיצובושימוש בחומרים אמידים, שיעניק אחריות למוצרים וכמובן ייתן עצות לאורך שניםושירות כך שתוכלו להיות רגועים ולדעת שבחרתם את החומרים הטובים ביותרובעיצוב מיוחד ובלעדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור ממן

מאת: לימור ממןגינון19/02/13754 צפיות
עיצוב ותכנון הגינה לחלקנו נראה "ביג דיל" אבל לאחרים זה משהו קליל, כמה מרבדי דשא, צמחים ופרחים וכמובן לקנות ריהוט גן. אבל יש מי שרוצה להשקיע בגינה שלו כך שתהפוך להיות חלק בלתי נפרד מכל שאר עיצוב הבית, אין ספק שבימי הקיץ הגינה הופכת להיות מקום בילוי מהנה במיוחד עבורכם וכמובן עבור האורחים שמגיעים לבקר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201594 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201193 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201743 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201816 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191622 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191601 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191606 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica