חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן מעץ

מאת: לימור ממןגינון19/02/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב ותכנון הגינה לחלקנו נראה "ביג דיל" אבל לאחרים זה משהו קליל, כמה מרבדי דשא, צמחים ופרחים וכמובן לקנות ריהוט גן.

אבליש מי שרוצה להשקיע בגינה שלו כך שתהפוך להיות חלק בלתי נפרד מכל שארעיצוב הבית, אין ספק שבימי הקיץ הגינה הופכת להיות מקום בילוי מהנה במיוחדעבורכם וכמובן עבור האורחים שמגיעים לבקר.

אין ספק שעיצוב ותכנון גינה דורש מאיתנו גם הוצאה לא קטנה אך אם עושים זאת נכון אפשר ליהנות מאוד מההשקעה.

מומלץלבצע את תהליך עיצוב הגינה בימי האביב או הקיץ ולא בימי החורף הגשומים,בהם האדמה רטובה והלכלוך שנוצר סביב נוראי יותר, בימי האביב גם כל הצמחיםיפרחו והגינה מהר מאוד תיראה צבעונית ומיוחדת.

השלב הראשון והחשוב בתכנון הגינה שלכם הוא עיצוב, ממש כמו מעצב פנים ישנו גם אדריכל נוף,איש מקצוע המתמחה בתכנון ועיצוב כך שגינת הירק או המדשאות יהיה במקוםהנכון, שניצול השטח יעשה בצורה הנכונה וכמובן כיווני אויר, כיוון השמשופרמטרים נוספים חשובים.

לאחר שבוצע תכנון הגינה יש להזמין את החומרים ניתן לבחור חומרים לעיצוב גינה פשוטים וזולים אך מן הסתם מומלץ לבחור דשא סינטטי איכותי, צמחיה עשירה וכמובן ניתן לשלב רצפת דק כשהסוג הטוב ביותר הוא דק איפאה, אך בזאת אפשר לחסוך ברצפת עץ ולצבוע אותה בחומרים לשימור כך שהרצפה תשמש אתכם לאורך שנים.

כמובןשלא תיהנו מהגינה אם לא יהיה בה ריהוט גן, היום יש סוגים רבים החל מריהוטגן "כתר" המוכר לכולנו מפלסטיק, לריהוט גן ראטן היוקרתי, מגוון סטיםבעיצובים וצבעים שונים וכמובן הכי וותיק ומשתלב הכי טוב בגינה לאורך שניםהוא ריהוט גן מעץ.

בחירת ריהוט גן תלוי מאוד בעיצוב הגינה, לרוב עיצוב באמצעות ריהוט גן ראטן יעניק עיצובמודרני בעוד ריהוט גן מעץ מלא יעניק אווירה כפרית, אך ריהוט גן מעץ משתלבמעולה עם הגינה מן הסתם, פרגולה מעץ, רצפת דק מעץ וכמובן ריהוט גן הכול על אותו קו עיצוב.

ישנם מוצרים רבים אותם ניתן ליצור מעץ,בבחירת ריהוט גן מעץ ניתן לרכוש מוצרים מוגמרים או לעצב מוצר על פי דמיונכם לדוגמא, נדנדות מעץ, פינות ישיבה מעץ או מחביות יין, חביות יין לנוי כאדניות ועוד רעיונות רבים ומיוחדים.

אל תשכחו לבחור איש מקצוע וותיק בתחום כזה שיוכל להמליץ לכם על מגוון מוצרים ולעצב לכם את הגינה שתמיד הדשא יהיה ירוק יותר מהשכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור ממן

מאת: לימור ממןריהוט 19/02/13646 צפיות
אוטוטו נגמר לו הקיץ ובשנה הבאה תשובו לבלות בגינה ולקבל בה אורחים ומשפחה, לא משנה אם השקעתם בפינת ישיבה או רכשתם שולחן קק"ל באווירת פארק או גן עדיין תרצו לבלות וליהנות ממנו גם בשנה הבאה

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191780 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811249 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183845 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica