חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חביב שמעוני – דרך יעילה להגיע אל הלקוחות ולקדם את העסק

מאת: חביב שמעונימכירות20/02/20131114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום מכירות מהווה דרך נפלאה לחשיפת העסק שלכם לקהל הרחב ודרך יעילה מאוד להגדיל את המכירות.

מאת:חביב שמעוני

יש הטוענים כי קידום מכירות הוא אקט של הטבות בזמן או לפני המכירה בצורה של קופונים, קנה אחד וקבל שני במתנה, קח לשבועיים ניסיון ללא התחייבות וכיוצא באלה, ואנשי מקצוע אחרים טוענים כי קידום מכירות הוא דבר הרבה יותר נגיש וישיר אשר כולל גם חלוקת מוצרי קידום, הצבת דגלונים בעסק או שליחת דיילות נאות לטעימות וחלוקת דוגמאות. האמת היא שגם אלה וגם אלה צודקים ומה שחשוב הוא מה שעובד בשבילכם .

קידום מכירות – להגדיל מכירות

קידום מכירות זו דרך יעילה ולא יקרה לחשוף את העסק והמוצרים או השירותים שלכם ללקוחות. למשל : מסעדה שרק נפתחת תעשה פעולות קידום מכירה בסגנון הבא : ערב פתיחה חגיגי בו מוגש האוכל חינם, הנחות משמעותיות בתקופה הראשונה ובימים או בשעות מיוחדות, חלוקת עלונים באזור המסעדה וכיוצא באלה. נכון שלא כל עסק יכול לקדם את עצמו בדרך זו, אבל זו רק דוגמה אחת מיני רבות למושג אשר נקרא : קידום מכירות .

כמה עקרונות של קידום מכירות
קידום מכירות הוא מושג אשר משתייך בין היתר להענקת ערך מוסף ללקוח בין אם מדובר על מוצרי קידום מכירות או בצורות אחרות. חביב שמעוני סבור כי כמה מעקרונות אלה הם :

עלות נמוכה – על מוצרי קידום מכירות להיות כמובן זולים עבור בעל העסק .

יעילות ללקוח – על הלקוח להיות מוכן לשמור את מוצרי קידום המכירות ולהשתמש בהם בעתיד, גם ללא שיוך אל העסק שלכם .

מוצרים עם שם העסק והלוגו – על המוצרים להיות כאלה אשר ניתן להדפיס על גביהם את שם העסק, הלוגו ופרטי התקשרות שונים. כך ייזכר בכם הלקוח בכל פעם שיעשה באותם מוצרים שימוש בעתיד .

מוצר איכותי לטווח ארוך – על מוצרי קידום מכירות להיות איכותיים ולהחזיק מעמד זמן ממושך. האיכות והזמן ישאירו אתכם בתודעת הלקוח למשך זמן רב .

נתינה עם חיוך – קידום מכירות נעשה עם חיוך. חלקו את המוצרים בכייף ועם חיוך גדול ותוכלו ליהנות מפידבק נפלא מהלקוחות אשר מקבלים את המוצרים מכם .

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131383 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131790 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13915 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/131143 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/13971 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131006 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/131101 צפיות
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/226174 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211890 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202620 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202470 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162167 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152134 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151747 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica