חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישום של פורטל ארגוני - חלק 2

יישום של פורטל ארגוני - חלק 2

החלק הקודם של המאמר בנושא פורטלים ארגוניים (אינטראנט) עסק בתיאור הכלי ויתרונותיו עבור חברות וגופים, המבקשים פתרונות יעילים, מבחינה כלכלית ומבחינות נוספות, להפצת מידע בתוך הארגון.

אבל איך עושים את זה? איך מייצרים פורטל ארגוני יעיל, שישרת את הארגון על הצד הטוב ביותר?

בחלק זה של המאמר נציג מספר טיפים ליצירת רשת אינטראנט טובה, התואמת את צרכי הארגון או החברה:

1. לא לנסות לייצר את הרשת לבד – גם מבחינה כלכלית, וגם מבחינות אחרות, משתלם יותר להעביר את מלאכת הבנייה של הרשת לחברה מקצועית. הכשרת עובדים פנימיים שיטפלו בפיתוח, רכישת תוכנות וחומרה, עקומת למידה – כל אלה יעלו לארגון יותר משימוש באנשי מקצוע, שחיים את העולם האינטרנטי, ומעודכנים בכל החידושים התכופים שמתרחשים בו – ובסה"כ, לא מדובר בהשקעה גדולה.

2. לא לנהל את האתר ע"י וועדות וקבוצות חשיבה גדולות. ניהול יעיל ונכון של הרשת הפנימית יכול להתבצע על-ידי מקסימום 2-3 מנהלי רשת, שזה עיסוקם המרכזי. לצוות המנהל את הרשת הפנימית צריכה להיות שליטה על קבלת ההחלטות מהירה (לא לקבל אישור לכל הזמנה של אפליקציה או פיתוח...) כמו כן, על אף שמנהלי הרשת צריכים לקבל אינפורמציה ולהיות קשובים למידע שזורם אליהם מכל המחלקות, העובדים והמנהלים – ההחלטות הסופיות לגבי ניהול הרשת צריכה להיות של צוות האינטראנט המצומצם, ורק שלו.

3. לדאוג שהאינטראנט יהיה הדבר הראשון שהעובדים רואים על המחשב כשהם פותחים אותו. יעילות הרשת הפנימית תלויה, בראש ובראשונה, בכך שהעובדים כולם יכירו אותה, יבינו איך היא עובדת וישתמשו בה באופן יומיומי. אם למשל, מעלים לרשת ספר טלפונים פנימי, שמתעדכן באופן רציף – הדבר צריך להחליף, כמעט לחלוטין, את השימוש של עובדי החברה במרכזיה לשם ניתוב שיחות או בירור מספרי טלפון פנימיים – אי שימוש במידע שמופיע ברשת הפנימית יוביל לכך שהמידע ברשת לא יעודכן בקצב מספיק, עובדים לא יודיעו בזמן על שינויים או על שגיאות במידע המפורסם, והמידע לא ישרת איש.

4. ניהול נכון של קטגוריות (נוח לשימוש עבור העובדים). קטגוריות שימושיות לדוגמא: ספר טלפונים פנימי (אפשר לצרף תמונות של העובדים), טפסים פנימיים, מדריכים עם עצות לעובדים, הנחיות ומדיניות החברה, פרסומים מהתקשורת, לוחות זמנים, תמונות מאירועים חברתיים, מכרזים פנימיים למשרות וכיו"ב.

5. לאפשר לכולם לפרסם ברשת הפנימית. בלי חסימות ואבטחה מוגזמת. הניסיון מלמד, שעובדים שזוכים בהזדמנות לפרסם מידע ולהביע את עצמם, לא עושים שימוש לרעה בזכות הזו, ולא מחבלים במזיד במערכת.

6. לא לאפשר הפצת מיילים לרשימות תפוצה גדולות ע"י כלל העובדים. אימיילים בתפוצה רחבה מייצרים תחרות מיותרת לתקשורת באמצעות הרשת הפנימית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומי ניסני– חברה ליחסי ציבור באינטרנט המציעה  מגוון כלים בתחום המיתוג האישי והעסקי באמצעים טכנולוגים ותוכניים – על מנת למתג, ולהשיג יתרון ניכר על פני המתחרים

לפרטים חייגו לנייד 054-2531111

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי ניסני

מאת: שלומי ניסנירשתות חברתיות29/10/091139 צפיות
ליצור מותג באינטרנט זו עבודה למקצוענים!!! לפני כשנתיים הושק ע"י חברת האינטרנט פלוטו פרויקט eBrand למיתוג אישי וקידום אתרים ברשת. לאחר פעילות משותפת, נפרדו דרכיהן של פלוטו ו- eBrand, וכל חברה פנתה לדרכה העצמאית. בימים אלה השיקה חברת פלוטו את PEB – Professional E-Branding – חברה ליחסי ציבור באינטרנט המציעה מגוון כלים בתחום המיתוג האישי והעסקי באמצעים טכנולוגים ותוכניים – על מנת למתג, ולהשיג יתרון ניכר על פני המתחרים. רעיון גדול יכול לחסוך השקעה גדולה...

מאת: שלומי ניסניפורומים וקהילות27/10/091279 צפיות
פלוטו בע"מ, מתמחה בפיתוח, אפיון והקמת אתרי אינטרנט ויישומים שונים ברשת, ומשלבת קידמה וניסיון גם יחד. פלוטו היא נבחרת מנצחת, שמעניקה שירותים חדשניים, עטופים באמינות ויחס אישי לכל לקוח. בין לקוחות פלוטו נמנים עסקים וחברות מהמובילים בישראל. המומחיות שלנו - פיתוח ואספקת פתרונות אינטרנט ובניית טכנולגיות בינה עסקית , שמגובים בממשקי אדם-מחשב . בנייה ועיצוב של אתרים מסחריים ותדמיתיים הם תהליכים מורכבים שצריכים להתבצע במקצועיות ואנו ב"פלוטו" עושים זאת על הצד הטוב ביותר

מאת: שלומי ניסנימיתוג אישי 14/09/091136 צפיות
שלומי ניסני Professional E-Branding- PEB משלבת קידמה טכנולוגית וניסיון ומעמידה לשרות לקוחותיה יועצי שיווק מנוסים, כותבי תכנים מעולים וצוות פיתוח טכנולוגי מהשורה הראשונה בתחומם וכולם מכוונים למטרה אחת . הצוות של PEB מורכב ממומחים ליחסי ציבור באינטרנט ולמיתוג אישי ועסקי באינטרנט. הצוות שלנו כולל אנשי מיתוג, תוכן ושיווק כאשר המטרה היא בניית אסטרטגיה ויישומה בפועל של מיתוג ובידול לקוחותינו באינטרנט למול המתחרים, להעניק ללקוח "מוצר כולל" ולתת ללקוח את מגוון השירותים בתחום תחת קורת גג אחת.

מאת: שלומי ניסנישיווק באינטרנט01/09/091120 צפיות
שנים, שנים שאתה מנסה לקבל הכרה. ניסית בכל דרך אפשרית: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, מסיבות עיתונאים, קד"מים, מה לא בעצם? ועל הכל שפכת ים של כסף... אמרו לך שזה יחזיר את ההשקעה, שכל מה שתוציא יחזור אחר כך בריבית דריבית. אז אמרו. בינתיים מכל ההשקעה הזו אתה רק שוקע.

מאת: שלומי ניסנימיתוג אישי 19/08/091265 צפיות
אין דבר יותר חשוב מפרסום לא משנה איך אני מתפרסם העיקר ששמי מאוית נכון?! ביקורת טובה, רעה... הכול הולך, העיקר שהשם שלי מופיע שם?! נכון?! ממש לא! יש דבר כזה לחשוף יותר מדי – אפילו כשיושבים במועדון חשפנות, וממתינים שהרקדנית תישאר עירומה לגמרי...

מאמרים נוספים בנושא פורומים וקהילות

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות24/08/222503 צפיות
עבירות נגד חוקי התכנון והבניה הפכו לחזון נפרץ, ורבים וגם טובים איש הישר בעיניו יבנה. זוהי פגיעה חמורה וקשה בשלטון החוק, המזולזל לעין השמש, ואין איש שם אל לב לאזהרת הגורמים המוסמכים ולפסקי-הדין של בית-המשפט. תיקון מס' 116 מביא בכנפיו מהפיכה רבתי של אכיפת חוקי הבניה פועל יוצא של עבירות הבניה הרבות. זאת ועוד, בעקבות תיקון מס' 116 ותיקונים אחריו תוקנו בהתאמה גם פרקי החוק בנושא רישוי בניה ועוד. השינויים הדרמטיים הן בתחום האכיפה והן בתחום הרישוי לרבות הלכה פסוקה הנסמכת כבר על הוראות החדשות סוקרו בספר תוך הצגת הדין הישן (ההלכה הפסוקה מן העבר עדיין ישימה גם לעניין הוראות החוק ובהתאמה).

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות01/08/222496 צפיות
בני זוג מבאר שבע הואשמו בשימוש אסור במקרקעין בגין הוספת מחסן, חניה ודלת כניסה נוספת לדירתם ללא היתר בנייה. הם טענו להגנתם שבכל הרחוב נבנו מבנים דומים ורק נגדם הוגש כתב אישום, כך שמדובר באכיפה בררנית שמקימה להם הגנה מן הצדק. לדבריהם, הם אפילו לא זומנו קודם לחקירה. השופטת זהר דולב להמן מבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר קיבלה את הטענות והחליטה לזכות את האישה. האישום נגד בן זוגה לא בוטל לנוכח מעורבותו הדומיננטית יותר בביצוע העבירה, אך נקבע כי שיקולי ההגנה מן הצדק יישקלו לטובתו במסגרת גזר הדין.

מאת: וסא מסהפורומים וקהילות03/06/152964 צפיות
קחי רגע, כבר לא לקרוא וראיתי את המטרות שלהם בשירותי ליווי. נסו עכשיו את העיקרון לאתר של המטרות ליווי שלהם.!.! המטרות כי הינם מדידים. יעדים שירותי ליווי מדידים מאפשרים לנו לפעול עם הרבה יותר בקלות. מה אתה יכול למדוד, אתר ליווי אתה יכול לנהל למדוד את ההתקדמות שלהם. בדוגמה הקודמת, הגדרה של 15 ק ג היא הוקמה יעדים להצלחה. לכן, אם בנקודה שירות ליווי מסוימת, הצלחנו להוריד, אפשר ליעד הסופי שלנו, הרי אנחנו בהחלט התקדמנו.

מאת: golan seoפורומים וקהילות11/05/152304 צפיות
אינדקס אתרים,עסקים מהמובילים בישראל, בעל עסק הרשם עכשיו

מאת: צחי רוזנטלפורומים וקהילות14/03/132148 צפיות
כיצד אפשר להרוויח כסף מפייסבוק בלי בעיה?

מאת: מיקיפורומים וקהילות18/02/131879 צפיות
פורומים מלאים ביתרונות, אך קודם כל צריך להזהר.

מאת: דניאל seoפורומים וקהילות16/04/128433 צפיות
Champions League matches one of the most popular and most-watched sporting events each year. Right from the first match, demand for Champions League tickets is huge since obviously, the real joy in watching these games is being in the stadium where it is all happening

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica