חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם המוצרים הנמכרים בחנות וירטואלית

מאת: פזית ספיראינטרנט - כללי22/02/2013759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

האם יש מוצרים מסוימים שנמכרים חנות וירטואלית ואילו מוצרים אחרים שלא נוכל למצוא חנות וירטואלית?

עם התפתחות המסחר האלקטרוני, נראה שההיפך הוא הנכון. יותר ויותר מוצרים נמכרים ברשת דרך חנויות וירטואליות. יותר ויותר בעלי עסקים כיום מבינים שכדי לשרוד בעולם הגלובלי, חייבים לתחזק חנות וירטואלית, אם במקביל לחנות הפיזית או במקום חנות פיזית, וכך לחסוך לגמרי את כלל עלויות אחזקתה של חנות פיזית.

חנות וירטואלית מעלה את חשיפתה של החנות הקיימת, ופותחת אותה בפני קהלים חדשים ורחוקים שהשום דרך אחרת לא יכולים להיות חשופים למרכולתה של החנות. כאשר מדובר במוצרים ייחודיים, אין כל דרך ריאלית מבחינה כלכלית לפחות, כדי לפרוץ איתם את מגבלות הגבולות הפיזיים ללא עזרתה של החנות הוירטואלית. כל דרך אחרת לנסות ולפרסם את קיומם תעלה הון ולא תאפשר כל רווח, בעוד הקמת חנות וירטואלית תעלה את הרווחים ותפחית בהוצאות.

אבל לא רק מוצרים ייחודיים מקודמים דרך חנויות וירטואליות, נהפוך הוא. כל מוצר, מכל סוג ובכל תחום נמכר היום באינטרנט דרך חנויות וירטואליות. כיום רשתות סופרמרקט ורשתות הסעדה, רשתות כלבו וכל רשת המכבדת את עצמה מחזיקה חנות וירטואלית. הנוחות וחסכון הזמן של הצרכן משחקים תפקיד חשוב וגדול מאוד בצורך של חנויות ללכת לקראת הצרכן ולסייע לו ולכן גם חנויות שבאופן מסורתי הן חנויות פיזיות, מתחזקות חנות וירטואלית ומאפשרות ללקוחותיהן הקבועים להמשיך לצרוך את המוצרים הקבועים שלהם ללא שינוי, ומבלי שיחפשו את המוצרים אליהם הם רגילים שנים במקומות אחרים רק משום שנוח להם לבצע את הרכישה באופן מקוון. כל החנויות האלה נותנות את האפשרות הזו לפני שהצרכן ימצא אותה במקום אחר ואז חלילה יתרגל לקנייה במקום החדש. כך, על ידי פתיחת חנות וירטואלית מקוונת, החנות הקיימת לא רק מגדילה את קהל הצרכנים שלה, היא משמרת את הקהל הקיים ודואגת לנוחותו. היא מגדילה את הקהל גם לצרכנים שנחשפים לאופציה החדשה של הקניה ברשת ומעדיפים לעשות את הקניות הסטנדרטיות שממילא צריך לעשות, בשעות פנויות, ולהקדיש את השעות שפעם היו מוקדשות לכך, למטרות אחרות, כמו לטיפול בילדים, השקעה בבית ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131339 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131197 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131148 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131206 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131130 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13989 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131023 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222981 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213461 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193840 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163181 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163298 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica