חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשורת אלחוטית לעסקים

מאת: דוד כהןחומרה23/02/2013992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקשורת אלחוטית היא דרך להעברת אינפורמציה במרחקים שונים, מבלי להשתמש במוליך או בחוטי חשמל. המונח "אלחוטי" הפך לשימוש הכלל כאשר נעשה שימוש במשדרים בתחום הטלגרף האלחוטי, אך כיום הוא נמצא בשימוש רחב בתחומים שונים, בעולם תקשורת, המערכות הסלולריים והאינטרנט. בנוסף על כך, משתמשים במונח תקשורת אלחוטית, כאשר רוצים לתאר פעולות המבוצעות ללא שימוש בחוטים, כגון: שימוש בשלט רחוק, העברת אנרגיה אלחוטית וכו', להבדיל מטכנולוגיה ספציפית (רדיו, אינפרא אדום, על-קולי ועוד), אשר משתמשים בה כדי להשלים פעולה כלשהי. תקשורת אלחוטית כוללת סוגים שונים של מכשירי קשר קבועים, ניידים, טלפונים סלולריים, מכשירי סיוע דיגיטליים ועבודה ברשת אלחוטית. דוגמאות נוספות לטכנולוגיה אלחוטית, כוללות יחידות GPS, פתיחת דלתות, מקלדות ועכברים אלחוטיים, אוזניות, טלוויזיה בלוויין ועוד.

תקשורת אלחוטית שינתה את עולמנו כולו ובמיוחד את הדינמיקה של סביבת העבודה ואת הניוד של כח העבודה בכל הנוגע לתחום תשתיות תקשורת. ללא הצורך במערכות מקובעות למיקום ולאזור אחד, אנשי מקצוע יכולים לעבוד בכל מקום ומכל מקום. התקשורת האלחוטית מיישמת את השימוש בכרטיסי נתונים אלחוטיים או בעבודה דרך רשת האינטרנט הפרטית והציבורית, בטכנולוגיית רשת ה-Wi-Fi, או בעזרת רשתות מרחביות (WANs) של מרכזי עבודה גדולים. אנשי מקצוע אחרים עדיין משתמשים בטכנולוגיית מחשבי כף יד אישיים, טלפונים חכמים וכו', כדי להתחבר לרשת האינטרנט, דרך איזורים המכוסים ע"י החברות המספקות שירותי תקשורת.

עובדים, סטודנטים, אנשי מקצוע ואחרים לא צריכים להיות מוגבלים על ידי חיבורים לאינטרנט הקווי או לקישוריות בחיוג. אפשרויות הקישור באינטרנט האלחוטי מבטיחות כי עבודה ומשימות יכולות להסתיים בכל מקום ותוך כדי כך לשפר את פריון עבודה של כל נוגעים בדבר. לעתים, חוסכת התקשורת האלחוטית לעסקים את הצורך בשימוש בחדרי מחשב גדולים עמוסים ציוד מחשבים, חוטים וחיבורים שונים שרצים בין המשרדים, כיוון שכל המידע עובר דרך האוויר.

עובדים, רופאים ואנשי מקצוע העובדים בבתי חולים ובמרכזים רפואיים הממוקמים בריחוק גיאוגרפי, יכולים לשמור על קשר עם אדם אחר באמצעות תקשורת אלחוטית. מתנדבי ארגון ללא כוונת רווח הפועלים באזורים מרוחקים וחלשים, יכולים להישאר מחוברים לעולם החיצון בעזרת אותה תקשורת אלחוטית. באמצעות התקשורת האלחוטית, ניתן לטיפול במהירות וביעילות במצבי חירום ומצבי משבר. להעניק עזרה וסיוע לאנשים הזקוקים להם ולהגיע לאזורים שנפגעו במהירות, באמצעות התראות ואזהרות מוקדמות, המסופקות בעזרת מערכות תקשורת אלחוטית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213639 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201472 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205191 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187189 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173395 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163807 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164105 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162107 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161842 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161793 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica