חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מוכרים בחנות וירטואלית מקוונת

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/20213626 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רגע לפני שבונים חנות וירטואלית או שמקימים אתר כלשהו, כשהרעיון עוד בחיתוליו רצוי להגדיר ולחשוב, מה יהיו המאפיינים של אותו אתר, המבדילים אותו מאתרים אחרים ובכך מייצגים את המוצר בדרך הטובה ביותר מבחינה שיווקית. לתהליך הזה קוראים מיתוג.

מיתוג הוא בעצם סוג של הבטחה ללקוח העוטפת את המוצר. ההבטחה חייבת להיות מבוססת על אמיתות, היא אינה יכולה להשתנות עם השנים וחשוב שתהיה נבדלת, כלומר שונה ממה שכבר קיים.

למשל, אם עסק מסוים מוכר מוצר, נניח תכשיט וממתג אותו כיוקרתי, התכשיט חייב להיות באיכות גבוהה כמובטח, להישאר תמיד על אותו הקו, זאת אומרת שלא יכול להיות מצב שהחברה פתאום תוציא ליין של תכשיטים זולים, והעובדה הזו, היא שהופכת את אותו תכשיט, למובדל ועל כן שונה ממה שכבר קיים. ברגע שסוטים מהעקרונות הללו, יש סכנה בפגיעה במוניטין של העסק ובאיבוד קהל לקוחותיו.

סוג אתר נפוץ במיוחד בעולם האינטרנט הוא חנות וירטואלית און ליין למכירת מוצרים. יש המכנים אתרים אלו כאתרי איקומרס או אתרי מסחר אלקטרוני. באתרים מסוג זה, נכנס הגולש לעולם עשיר במוצרים שונים שעשויים לעניין אותו, מוסיף מוצרים אותם הוא רוצה לרכוש לעגלת הקניות הווירטואלית ובוחר האם לשלם באשראי או בפייפאל. לאחר ביצוע התשלום, בעל האתר מקבל את ההזמנה החדשה ושולח את המוצרים שהוזמנו ללקוח.

מלבד אתרי מסחר אלקטרוני, ישנם אתרים "המוכרים" לנו שירות. האינטרס העומד מאחורי אתרי שירות לקוחות הוא הצורך של החברות לשפר וליעל את מתן השירות ללקוח. כאשר לקוחות משתמשים בערוצי שירות אלקטרוניים הם בעצם מפחיתים את זמן ההמתנה בסניפים ובטלפון ועל ידי כך מתאפשר לחסוך במשאבים ובכוח אדם.

רוב החברות הגדולות מחזיקות אתר של שירות לקוחות. חברות סלולריות, משרדי ממשלה, בנקים שלא לדבר על צבא ההגנה לישראל. דרך אתרים אלו ניתן לבצע פעולות שגרתיות כמו הורדת טפסים, שיחה עם נציג שירות, ניהול פיננסי וכיוצא בזה.

גם אתרים אלו, מנסים למשוך את הלקוחות להשתמש בשירותים האינטרנטיים אותם הם מציעים, על ידי שיווק ומבצעים. באתר משרד הפנים, לדוגמא, מציעים לחדש דרכון דרך האתר, בסכום נמוך יותר מאשר חידוש הדרכון, בסניף הקרוב לביתך.

כדי להתייעל ולהיהפך למובילים בשוק, ארגונים רבים גם מקימים אתרי ידע. אתרים אלו, נועדו כדי לחלוק ידע של מומחים בתוך הארגון ומחוצה לו למטרת שיפור המוצרים, שיפור שיטות העבודה ושיפור הניהול.

אותם אתרים עובדים בדומה לבלוגים. כדי לאפשר למידה ולחלוק את הידע הקיים אצל מומחים בארגון, מנהלי הארגונים השונים הבינו, שחשוב לתת לנ"ל במה, וזאת בכדי שיוכלו לחלוק את הידע שלהם עם שאר העובדים ועם קהל הלקוחות. בנוסף, לאותם מומחים בתחומם, ישנה האפשרות, על ידי קיום בלוג, לחקור עוד ועוד ואף לקבל משוב על עבודתם. בדרך זו ניתן, מצד אחד, לאסוף, לתעד ולהפיץ את הידע ובד בבד, למשוך את עיני הציבור אל הארגון.

הסביבה האלקטרונית, ללא ספק, פותחת לנו צוהר לעולם של הזדמנויות. חברות, ארגונים, מוסדות, מוצרים ואפילו רעיונות, זוכים לחשיפה עולמית מתמדת. בין אם מדובר באתרי מכירות באינטרנט או באתרים המספקים שירותים, האמונה הרווחת כי כל אחד יכול לקבל נתח מהעוגה, גורמת להמשיך לשאוף ולגדול כי בעידן בו אנו חיים, השמיים הם הגבול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212185 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205179 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201514 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175726 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

מאת: vodplaceבניית אתרים26/10/161992 צפיות
עולם בניית האתרים בשנים האחרונות השתדרג עשרת מונים. לא עוד אתרים שלוקח לבנות אותם במשך חודשים שלמים, כיום בזכות מערכות לניהול תוכן פופולאריות כגון וורדפרס ניתן לבנות אתרים בתוך מספר ימים בודדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica